וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה סביב השידור המציצני של הקריסה של כריסטיאן אריקסן: "פאק, תעצרו את זה!"

בזמן שהשחקן הדני נאבק על חייו על הדשא, נשמעה ביקורת חריפה על BBC והתמונות הקשות ששידרו. בסיום הרשת התנצלה בפני מי שנפגע: "השידור נשלט על ידי אופ"א"

תקציר: אוהדי נבחרת דנמרק ואוהדי נבחרת פינלנד מעודדים את כריסטיאן אריקסן/ספורט1

הדרמה של כריסטיאן אריקסן הסעירה אתמול (שבת) את העולם כולו, כאשר כוכב נבחרת דנמרק התמוטט על הדשא במהלך המשחק מול פינלנד במסגרת בית ב' ביורו 2020. אריקסן קרס על הדשא בלי שום מגע פיזי משחקן יריב, ובמשך דקות ארוכות קיבל על הדשא טיפולי החייאה, בעודו נראה במצב קשה ומדאיג.

התמונות היו קשות, וסחטו לא מעט תגובות נסערות מהצופים בבית,, שחששו מהנורא מכל למראה השחקנים של דנמרק ופינלנד שפשוט מיררו בבכי על הדשא. על רקע המצב הרגיש של אריקסן, החברים שלו לנבחרת נעמדו מסביבו ועטפו אותו, על מנת לשמור על פרטיותו, ויצרו מעגל מסביבו במטרה להגביל את צלמי הטלוויזיה וצלמי התקשורת מלתעד את מצבו של חברם.

צפו בתקציר המשחק

תקציר: צפו בפינלנד גוברת 0:1 על נבחרת דנמרק, במשחק הדרמטי שבו קרס כריסטאן אריקסן/ספורט1

צפו ברגעי הקריסה של אריקסן

ההתמוטטות של שחקן נבחרת דנמרק כריסטיאן אריקסן במהלך המשחק מול פינלנד/ספורט1

הצילום של האירוע עורר ויכוח ברשת: על אף שהתקשורת ניסתה לדווח ולספק פרטים חדשים על מצבו, רבים הרגישו שלא ראוי להתמקד באריקסן, ששכב על הדשא מבלי לנוע, בעיניים פקוחות. נדמה שגם במאי השידור התקשה להחליט באיזו מדיניות לנקוט, מאחר שלרגע התרחק וצילם את האירוע מרחוק, ומיד לאחר מכן חזר להתמקד באירועים.

"קרדיט גדול לאלה שעשו הכל על מנת להציל את חייו, כבוד גדול על זה שעשו הכל על מנת לשמור על הפרטיות שלו בשעה נוראית שכזאת", נכתב בדנמרק על ההתנהגות של השחקנים, שחלקם מיררו בבכי בזמן שהקיפו אותו בטבעת כשקיבל טיפול החייאה.

עוד בוואלה!

כריסטיאן אריקסן בהכרה ודיבר עם שחקני דנמרק מבית החולים

לכתבה המלאה

מי שלא אהב את ההתנהלות היה שחקן העבר והפרשן איאן רייט, שצייץ בטוויטר נגד ההתנהלות של רשת BBC: "פאק, קטעו את השידור ותעברו לסטודיו!", כשמחה על הצילומים והתקריבים על אריקסן במצבו הקשה. רייט היה אחד מיני רבים שביקרו את הרשת ותקפו אותה על "מציצנות" והתנהלות צהובה וחברת אחריות, שאינה מכבדת.

לאחר מכן רשת BBC התנצלה, ונמסר מטעמה: "אנחנו מתנצלים בפני כל מי שנפגע מהתמונות ששודרו. השידור מהמשחק נשלט על ידי אופ"א, וברגע שהמשחק הופסק, הפסקנו גם את השידור". יש לציין כי הפרשנים באולפן (ססק פברגאס, מיקה ריצ'ארדס ואלכס סקוט) היו "מזועזעים" במהלך השידור והתקשו למצוא את המילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully