וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כאוס בנבחרת קרואטיה". קרמאריץ' והמאמן דאליץ' במסלול התנגשות

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 14:37

החלוץ נגד המאמן ("אפילו הסבתות בכפרים יודעות מה העמדה שלי") בקרואטיה חוששים מאווירה רעילה, הערב הם נגד בלגיה (21:45, ספורט1)

תקציר ממשחק הכנה: קרואטיה - ארמניה 1:1/ספורט1

מתיחות גדולה במחנה של נבחרת קרואטיה, פחות משבוע לפתיחת יורו 2020, כזו שגרמה לכלי תקשורת בבלקן להכריז "כאוס בנבחרת קרואטיה" ביממה האחרונה. חלוץ הופנהיים אנדריי קרמאריץ' לא מרוצה מהתפקוד שלו תחת המאמן זלטקו דאליץ' כלפיו והחליט להוציא את הכביסה המלוכלכת החוצה.

קרמאריץ' הפנטסטי כבש העונה 20 שערי בונדסליגה במדי הופנהיים, אבל דאליץ' לא מוצא לו מקום במערך שלו. המאמן מעדיף שחקן חוד בודד - גדול מימדים - ולכן ברונו פטקוביץ' מדינמו זאגרב הוא הפייבוריט שלו. דאליץ' ניסה לאחרונה את קרמאריץ' כחלוץ בודד - עמדה בה הוא לא מצטיין - וזה אמר בהתבטאות חריגה וביקורתית: "אפילו הסבתות בכפרים הנידחים יודעות מה העמדה שלי".

מאמן נבחרת קרואטיה זלטקו דאליץ', עם אנדריי קרמאריץ'. Natacha Pisarenko, AP
לא משדרים על אותו גל. דאליץ' וקרמאריץ'/AP, Natacha Pisarenko

המאמן הלאומי לא אהב את הביקורת של קרמאריץ' והשיב בעצמו בפומבי: "אין מקום לשחקנים בנבחרת לשחקנים לא מרוצים. אני זה שבוחר את ההרכב והמערך". בקרואטיה מקווים שהמתיחות בין השניים לא תחלחל לכל חלקי חדר ההלבשה, וחוששים שדאליץ' לא ישתמש בקרמאריץ' למרות האיכויות הברורות שלו.

קרמאריץ' הוא לא השחקן הבכיר הראשון שלא מרוצה מהיחס של דאליץ' כלפיו. אחרי איבן ראקיטיץ' פרש מנבחרת קרואטיה בסוף ספטמבר, הוא סיפר: "הצעתי להתאחדות הקרואטית להיות חלק מהצוות המקצועי ביורו, לשמש כאחד העוזרים של ודראן צ'ורלוקה ולתרום מהניסיון שלי, אבל עד היום המאמן לא חזר אלי עם תשובה. זה מצער אותי".

קרואטיה תשחק בבית ד' בו היא תפגוש את אנגליה, צ'כיה וסקוטלנד. היום היא תפגוש את בלגיה למשחק הכנה (21:45, ספורט1).

עוד בוואלה!

קארים וחמים: חמש המועמדות הבולטות לזכייה ביורו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully