וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידייה דשאן: "יכול להיות שאמשיך לאמן את צרפת גם אחרי המונדיאל בקטאר"

מאמן אלופת העולם, שמחזיק בחוזה עד 2022, הפתיע: "אני מסופק, טוב לי, לא חושב כרגע לאמן קבוצה. אנחנו פייבוריטים ליורו? אני לא יכול להתווכח עם זה"

תקציר: בוסניה - צרפת 1:0/ספורט 1

דידייה דשאן זכה עם נבחרת צרפת כשחקן במונדיאל 1998 ואז ביורו 2000, וכעת רוצה להוביל אותה להישג דומה גם כמאמן. אלופי העולם יתחילו את בית ו' באליפות אירופה בעוד תשעה ימים מול גרמניה, והמאמן הודה בריאיון ל-RTL כי יש אפשרות שהוא ימשיך בתפקיד גם אחרי החוזה הנוכחי שלו, שמסתיים אחרי מונדיאל 2022.

"אני לא חושב כרגע על לאמן קבוצה", אמר דשאן. "טוב לי מאוד בנבחרת, אני מאושר, מסופק. אולי אפילו אשאר גם אחרי 2022 ומה שסוכם עם נשיא ההתאחדות. אבל לפני כן אני צריך לספק את התוצאות".

כאשר נשאל על האפשרות שיהיה בעתיד נשיא ההתאחדות הצרפתית, השיב דשאן: "אין לי שאיפה כזו, פוליטיקה זה לא בשבילי. התחום שלי זה ספורט".

דידייה דשאן מאמן נבחרת צרפת. Franck Fife, AP
לא חושב כרגע על קבוצה, ובטח לא על הסבה לפוליטיקה. דידייה דשאן/AP, Franck Fife

דשאן התייחס גם להצהרה של קינגסלי קומאן, שטען בשבוע שעבר שלצרפת "יש את ההתקפה הכי טובה באירופה ובעולם", ואמר: "יש לו את התחושות שלו, כמו כל שחקן. הוא שייך לרמות הגבוהות, והמילים הללו לא נובעות מביטחון מופרז או זחיחות. האיכות קיימת אצלנו, אבל יש עוד מרכיבים שצריכים לבוא לידי ביטוי כדי לזכות בתואר. אומרים שאנחנו פייבוריטים? אני לא יכול לטעון אחרת".

עוד בוואלה!

מאמצי פיוס בצרפת: כך בנזמה וז'ירו ישכחו מהעימות המתוקשר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully