וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמצי פיוס בצרפת: כך בנזמה וז'ירו ישכחו מהעימות המתוקשר

דשאן מנסה לקרב בין החלוצים, בצרפת מדווחים שחלוץ ריאל "נראה מגובש יותר מאי פעם" עם שאר השחקנים, אבל אנלקה מזהיר: "אם ניכשל, יפילו הכל עליו"

תקציר מיורו הצעירות: הולנד - צרפת 1:2/ספורט1

אחד הסיפורים הבולטים שילוו את היורו הוא הקאמבק של קארים בנזמה לנבחרת צרפת. החלוץ חזר למדי הטריקולור אחרי קרוב לשש שנים שלא זומן לסגל בעקבות פרשת הסחיטה של מתיו ולבואנה, ובפרק הזמן הזה הפך להיות עבור רבים אויב הנבחרת.

בין היתר, במהלך השנים הללו הספיק בנזמה להסתכסך עם אוליבייה ז'ירו, שהפך לחלוץ המרכזי הבכיר של הנבחרת בהיעדרו. בין השניים ניטש סכסוך מתוקשר שהחל בהתבטאות מזלזלת של בנזמה כלפי ז'ירו, שאמר ש"אני מכונית פורמולה 1 והוא קארטינג".

פחות משנה אחרי חילופי העקיצות, בנזמה וז'ירו אמורים לשתף פעולה ו/או להתחרות על דקות, ובצרפת עושים מאמצים רבים כדי לפייס ביניהם באופן סופי, למרות שבנזמה כבר הבהיר שהם ליבנו את העניינים.

לפי "ל'אקיפ", כחלק ממאמצי הפיוס הוחלט שהשניים יישבו זה לצד זה בארוחות ובנסיעות של הנבחרת.

אוליבייה ז'ירו עם קארים בנזמה. GettyImages
יצליחו לשתף פעולה? בנזמה וז'ירו/GettyImages

"לפי הימים הראשונים של בנזמה בנבחרת, נראה שהוא מעולם לא עזב", דיווחו היום (רביעי) ב-RMC. "הוא נראה מעורב מאוד באימונים, מגובש יותר מתמיד עם שאר השחקנים, וכל הזמן מחייך".

יחד עם זאת, בצרפת יודעים שבנזמה עלול להפוך מהר מאוד לכתובת להאשמות. לפי ניקולא אנלקה, חלוץ העבר של הנבחרת ופרשן הטלוויזיה הצרפתית כיום, "החשש הכי גדול שלי הוא שנהפוך את בנזמה לשעיר לעזאזל. אין לי ספק שברגע שדברים לא יילכו כמו שצריך, תהיה כתובת אחת לביקורות. כולם יאשימו את קארים בנזמה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully