וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה ליורו: רק 1:1 לבלגיה מול יוון, צפו בשביעייה של שוויץ

הנבחרת החזקה של רוברטו מרטינס לא הצליחה לנצח בבית, תורגן הזאר כבש. 0:7 קליל לשוויץ על ליכטנשטיין, ניצחונות גם לטורקיה ואוקראינה

תקציר: בלגיה - יוון 1:1/ספורט1

משחקי ההכנה ליורו נמשכים, והערב (חמישי) בלגיה לא הצליחה לנצח את יוון ונפרדה ממנה ב-1:1. שוויץ סיימה את ההכנה שלה עם 0:7 קליל על ליכטנשטיין, ניצחונות גם לטורקיה ואוקראינה.

רומלו לוקאקו עם דניס פראט, לאנדר דנדונקר שחקני נבחרת בלגיה. רויטרס
לא לפי התכנון. רומלו לוקאקו והחברים/רויטרס

בלגיה - יוון 1:1

אחת המועמדות לזכייה ביורו לא הצליחה לנצח בבריסל את יוון ונפרדה ממנה בדיוק באותה תוצאה כמו במרץ 2017, במוקדמות המונדיאל. בלגיה חסרה את קווין דה בראונה, אקסל ויטסל ואדן הזאר הפצועים, אבל האח תורגן הזאר מצא את הרשת בדקה ה-20 כשהמשיך מהאוויר פנימה אחרי דאבל-פס עם יאניק קראסקו. רוברטו מרטינס השאיר מחוץ לסגל גם את טיבו קורטואה שהצטרף באיחור לאימונים, ומחליפו סימון מיניולה ספג מרגלי יורגוס צבלאס, אחרי כדור שחזר מהקורה בדקה ה-66.

עוד בוואלה!

טרנט אלכסנדר ארנולד יחמיץ את היורו, צרפת מתמוגגת מהטריו הנוצץ שלה

לכתבה המלאה
כריסטיאן פסנאכט (מימין) עם מריו גבראנוביץ' שחקני נבחרת שוויץ. רויטרס
חתומים על חמישה משבעת השערים. כריסטיאן פסנאכט, מימין, עם מריו גבראנוביץ'/רויטרס

צפו ב-0:7 של שוויץ על ליכטנשטיין

תקציר ניצחונה של שוויץ 0:7 על ליכטנשטיין במשחק הכנה ליורו/ספורט1

שוויץ - ליכטנשטיין 0:7

הנבחרת של ולדימיר פטקוביץ' הסתפק בשני משחקי הכנה, ואחרי ה-1:2 על ארה"ב הפציצה שביעייה בסט. גאלן לרשת של השכנה ליכטנשטיין, תשעה ימים לפני מחזור הפתיחה של בית א' ביורו, בו תפגוש את ויילס בבאקו. מריו גבראנוביץ' נגח את השער היחיד במחצית הראשונה (19) ולאחר ההפסקה החלה החגיגה. המחליף כריסטיאן פסנאכט נהנה מבישול של סטיבן צובר בדקה ה-46, לאחר 11 דקות הגיע שער עצמי של נואה פריק ובדקה ה-70 פסנאכט השלים צמד בנגיחה חזקה. גבראנוביץ' חגג את השני שלו אחרי שהיתל בשחקני ההגנה ובעט בשמאל לקורה ופנימה בדקה ה-75, ואחרי עוד ארבע דקות השלים שלושער קליל. אדימיליסון פרננדש חתם את התוצאה בדקה ה-85.

ג'נגיז אונדר שחקן נבחרת טורקיה. רויטרס
השוער בישל לו. ג'נגיז אונדר/רויטרס

טורקיה - מולדובה 0:2

עוד נבחרת שסיימה את ההכנה שלה היא טורקיה, שאחרי 1:2 על אזרבייג'אן ו-0:0 מול גינאה באנטליה, הגיעה לגרמניה והשיגה ניצחון בפאדרבורן. הקאן צ'לחנוילו בישל באומנות עם העקב לבוראק יילמאז בדקה ה-58, ואחרי 19 דקות כדור ארוך של השוער אורג'אן צ'אקיר הפך לבישול למחליף ג'נגיז אונדר, שהיתל בשומר שלו ובעט שטוח אל הרשת.

אולכסנדר זובקוב שחקן נבחרת אוקראינה כובש בנגיחה. רויטרס
כבש בנגיחה. אולכסנדר זובקוב/רויטרס

אוקראינה - צפון אירלנד 0:1

אחרי ארבע תוצאות 1:1 רצופות, כולל מול בחריין במשחק ההכנה הקודם שלה, שלהן קדמו שלושה הפסדים, אוקראינה סוף כל סוף ניצחה. אנדריי שבצ'נקו ראה את שחקניו שולטים לחלוטין במשחק הביתי בדניפרופטרובסק ואת אולכסנדר זובקוב נוגח אל הרשת בדקה ה-10. אנדריי ירמולנקו ורומן ירמצ'וק החמיצו הזדמנויות להגדיל את התוצאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully