וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנט אלכסנדר ארנולד יחמיץ את היורו, צרפת מתמוגגת מהטריו הנוצץ שלה

עודכן לאחרונה: 3.6.2021 / 20:35

מגן ליברפול נפצע בשריר הירך מול אוסטריה וייעדר כ-4-6 שבועות, כך שהוא לא יעמוד לרשות נבחרת אנגליה בטורניר. קארים בנזמה החמיץ פנדל, אך הלהיב לצד אמבפה וגריזמן ב-0:3 על וויילס

תקציר: אנגליה - אוסטריה 0:1/ספורט1

בעוד שבוע ויום ייצא לדרך יורו 2021 (או 2020 אם תרצו) ואמש (רביעי) הנבחרות הגדולות ערכו ניסוי כלים כמעט אחרון עם משחקי ידידות. אלופת העולם צרפת אירחה את וויילס בניס והביסה אותה 0:3 במשחק שבו קארים בנזמה ערך את הבכורה המחודשת שלו ופתח לצד קיליאן אמבפה ואנטואן גריזמן כדי להשלים טריו מבטיח ונוצץ. אמבפה כבש ובישל לגריזו ודמבלה השלים, אבל דווקא חלוץ ריאל מדריד נותר מעט מתוסכל אחרי שהחמיץ פנדל בדקה ה-27. המשימה של הצרפתים הפכה להיות קלה הרבה יותר אחרי שנקו וויליאמס הורחק כבר בדקה ה-25 בעקבות נגיעת יד ברחבה.

קארים בנזמה עם קורנטן טוליסו שחקני נבחרת צרפת. רויטרס
החמיץ פנדל, אבל נראה מצוין. בנזמה/רויטרס

אלא שלמרות החמצת הפנדל, בנזמה נראה מצוין במשחק הזה ועשה הרבה צרות להגנת האורחים. דידייה דשאן המאמן הצרפתי נשאל על בנזמה לאחר המשחק ואמר: "הוא היה חסר מזל בפנדל, אבל מאוד נוכח במשחק. גול היה משמח אותו וגם אותי, אבל הוא שומר את התחמושת ליורו.. זה היה רגע חשוב עבורו (לשחק שוב עבור צרפת). הוא משחק קבוצתי והשתלב היטב".

בנזמה עצמו נשאל על ההרגשה לחזור ללבוש את מדי הטריקולור ואמר: "זו הרגשה נהדרת, היה שבוע מצוין. זו הרבה גאווה ללבוש את החולצה הזו ולהראות מה אני יודע. ייצרנו הרבה הזדמנויות וניצחנו, נקווה להשתפר עד המשחק הבא".

המשחק הבא של צרפת יהיה משחק הכנה אחרון נגד בולגריה ואת היורו הצרפתים יפתחו בסערה עם קרב ענק נגד ב-15.6 נגד נבחרת גרמניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
טרנט אלכסנדר ארנולד שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
בשורה כואבת. טרנט אלכסנדר ארנולד/רויטרס

מי שעוד שיחקה אתמול היא נבחרת אנגליה, שגברה 0:1 קטן על אוסטריה משער בכורה של בוקאיו סאקה, שחקנה של ארסנל. אלא שייתכן שהאנגלים שילמו מחיר במשחק הזה אחרי שטרנט אלכסנדר ארנולד, המגן הימני המצוין של ליברפול נפצע בירכו והדאיג את האנגלים. הערב נודע כי הוא אכן ייעדר בין ארבעה לשישה שבועות ולא יוכל ליטול חלק בטורניר.

גארת' סאות'גייט המאמן האנגלי התייחס לפציעה של ארנולד ואמר כבר אתמול: "זה לא נראה טוב. הוא דידה החוצה. נבדוק אותו ב-24 השעות הקרובות. אני חושב שזו פציעה בירך, אבל הצוות הרפואי יבדוק. זה לא סימן טוב לראותו אותו הולך ככה". בכל מקרה, לסאות'גייט יש אופציות טובות בעמדת המגן הימני שכוללות את ריס ג'יימס מצ'לסי, קירן טריפייר מאתלטיקו מדריד וקייל ווקר ממנצ'סטר סיטי.

לאנגליה מצפה משחק ידידות נוסף בעוד שלושה ימים נגד רומניה ולאחר מכן הם יפתחו את היורו עם מפגש מסקרן נגד סגנית אלופת העולם קרואטיה, משחק שייערך בוומבלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully