וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בהכנה ליורו: רונאלדו חוזר למדריד, ספרד תציג שוער חדש?

עודכן לאחרונה: 3.6.2021 / 18:38

אלופת אירופה פורטוגל תתארח בוונדה מטרופוליטנו, כשרוברט סאנצ'ס מברייטון עשוי לערך בכורה בשער לה רוחה (20:30, ספורט4). איטליה תרשום משחק 27 ללא הפסד?

שער פסול של כריסטיאנו רונאלדו במשחק של נבחרת פורטוגל מול סרביה/ספורט 1

אירופה ממשיכה לספור את הימים לפתיחת יורו 2020 (באיחור של שנה) ומשחקי ההכנה יימשכו מחר (שישי) עם קרב מרתק בין ספרד לפורטוגל. איטליה, שבוע לפני משחק הפתיחה מול טורקיה, תארח בבולוניה את צ'כיה.

רוברט סאנצ'ס שוער ברייטון. רויטרס
מהמילואים של ברייטון לנבחרת ספרד. רוברט סאנצ'ס/רויטרס

ספרד - פורטוגל (20:30, ספורט4)

אלופת אירופה, שתארח ביום רביעי את נבחרת ישראל למשחק ידידות בליסבון, תקיים משחק הכנה ראשון בוונדה מטרופליטנו במדריד, מול הנבחרת של לואיס אנריקה. כ-20 אלף צופים אמורים לחזות בסגל הצעיר והמסקרן של ספרד, כשמי שעשוי לערוך הופעת בכורה הוא השוער רוברט סאנצ'ס, שהחל את העונה כשוער השלישי של ברייטון. גם אמריק לאפורט עשוי להופיע לראשונה, אחרי שבחר בלה רוחה על פני נבחרת צרפת בה הופיע רק במשחקי ידידות. רובן דיאס וברנרדו סילבה, שהצטרפו רק אחרי ההפסד של מנצ'סטר סיטי בגמר ליגת האלופות, צפויים להמתין על הספסל של פורטוגל. דיוגו ז'וטה וז'ואאו פליקס יתלוו לכריסטיאנו רונאלדו בהתקפה.

עוד בוואלה!

הכי הרבה הופעות, הכי הרבה שערים: השיאים שרונאלדו יכול לשבור ביורו 2020

לכתבה המלאה
לורנצו אינסינייה נבחרת איטליה חוגג. רויטרס
שבוע לפני הדבר האמיתי. לורנצו אינסינייה/רויטרס

איטליה - צ'כיה (21:45)

שבוע לפני משחק הפתיחה של היורו באולימפיקו מול טורקיה, האזורי יקיימו חזרה גנרלית בבולוניה וינסו להאריך את רצף המשחקים ללא הפסד שעומד כעת על 26 (מאז ה-1:0 לפורטוגל בליגת האומות בספטמבר 2018) וכולל רצף פעיל של שבעה ניצחונות על האפס. סטפנו סנסי עדיין בספק ליורו בגלל פציעה ולא ישחק, כמו גם מרקו וראטי שלא התאמן ועשוי להחמיץ את שני המשחקים הראשונים. מתאו פסינה מאטאלנטה, שכבר נופה מהסגל, מתאמן עדיין עם הנבחרת בעקבות מצבו של וראטי. ז'ורז'יניו ואמרסון פאלמיירי הגיעו אחרי הזכייה עם צ'לסי בליגת האלופות ועשויים לקבל עוד קצת מנוחה, כשבריאן כריסטנטה, מנואל לוקאטלי וניקולו בארלה תורגלו בקישור. צ'כיה, שתשתתף ביורו בפעם השלישית ברציפות, בונה על פטריק שיק למרות הרחקתו במשחק הקודם מול ויילס.

seperator

משחקים נוספים

פינלנד - אסטוניה (19:00, ספורט1)

צפון מקדוניה - קזחסטן (19:00)

הונגריה - קפריסין (21:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully