וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי הרבה הופעות, הכי הרבה שערים: השיאים שרונאלדו יכול לשבור ביורו 2020

עודכן לאחרונה: 3.6.2021 / 11:40

כוכב נבחרת פורטוגל יהפוך להיות השחקן הראשון שמופיע בחמישה טורנירי יורו, וצריך שער אחד כדי לעקוף את פלאטיני כשיאן השערים. וגם: השיא שכנראה לא יישבר לעולם

תקציר: אנגליה - אוסטריה 0:1/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו נמצא כבר לקראת סוף הקריירה שלו ונכון לעכשיו עדיין לא ברור איפה ישחק בעונה הבאה שחקנה של יובנטוס. מה שבטוח הוא שבעוד שבוע וקצת רונאלדו ילבש את מדי פורטוגל וינסה לסייע לסלסאו לשמור על התואר שלהם כאלופי אירופה, תואר אותו הם השיגו בגמר בצרפת ב-2016. רונאלדו, שעדיין נמצא במרדף אחרי עלי דעי כדי להיות השחקן עם הכי הרבה שערים עבור נבחרתו, יכול לשבור ביורו הקרוב כמה שיאים אישיים שספק אם יישברו. השיאים לפניכם:

כריסטיאנו רונאלדו נבחרת פורטוגל. רויטרס
צריך עוד שער אחד עדי לעקוף את פלאטיני הגדול/רויטרס

הופעות בהכי הרבה טורנירי יורו

לא פחות מ-17 שחקנים הופיעו בארבעה טורנירי יורו בעבר. החל מלותר מתיאוס ופטר שמייכל ב-2000. אלא שרונאלדו, שלקח חלק ביורו 2004, יהיה השחקן הראשון שרושם הופעה בחמישה טורנירי יורו.

הכי הרבה שערים ביורו

כריסטיאנו רונאלדו רשם את הבכורה שלו ביורו בשנת 2004 ב-12.6. באותו משחק בטורניר שאותו אירחה פורטוגל, רונאלדו גם כבש, אך סיים את הטורניר בדמעות אחרי הפסד בגמר לאותה יוון. מאז אותו משחק רונאלדו הבקיע שמונה שערים נוספים ביורו ב-21 משחקים. שער נוסף של רונאלדו ביורו יהפוך אותו לשיאן כל הזמנים כשהוא יעקוף את מישל פלאטיני שגם לו תשעה שערים. השלישי ברשימה הזו הוא אלן שירר עם שבעה שערים עבור אנגליה.

עוד בוואלה!

צרפת מתמוגגת מהטריו הנוצץ שלה, אנגליה מודאגת מהפציעה של אלכסנדר ארנולד

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל עם ברונו פרננדש. רויטרס
יופיע בלא פחות מחמישה טורנירי יורו. רונאלדו/רויטרס

הכי הרבה הופעות (כולל מוקדמות)

לרונאלדו חסרות שלוש הופעות כדי לעקוף את ג'אנלואיג'י בופון כדי להיות שיאן ההופעות. לשוער האיטלקי האגדי יש כרגע 58 הופעות ולרונאלדו יש 56. הוא יכול להגיע עד 63 הופעות אם פורטוגל תגיע לגמר.

הכי הרבה משחקים ביורו: 21

רונאלדו נמצא בליגה משלו בתחום הזה עם 21 הופעות. היריב הכי קרוב שלו הוא בסטיאן שוויינשטייגר, קשר נבחרת גרמניה לשעבר שלו יש 18 הופעות.

זלאטן איברהימוביץ' במדי נבחרת שבדיה ב-2015. Jean Catuffe, GettyImages
הרחק מאחורי רונאלדו עם 25 שערים/GettyImages, Jean Catuffe

הכי הרבה שערים ביורו (כולל מוקדמות): 40

רונאלדו נמצא בליגה בפני עצמה גם בקטגוריה הזו עם 40 שערים, כמעט כפול מזלאטן איברהימוביץ' הבא אחרים שכבש 25 שערים עבור שבדיה. במקום השלישי ניצב רובי קין עם 23 שערים עבור אירלנד.

הבקעות בהכי הרבה טורנירי יורו: 4

רונאלדו הוא כבר עכשיו השיאן אחרי שהבקיע שני שערים ביורו 2004, שער אחד ביורו 2008, ושלושה שערים ביורו 2012 ו-2016. שבעה שחקנים בלבד הבקיעו בשלושה קמפיינים של היורו ואם הוא יכבוש גם בקמפיין החמישי יהיה קשה מאוד לשחזר את ההישג הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully