וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: היורו נדחה ליוני 2021

בעקבות מגיפת הקורונה, היורו שהיה אמור להיערך ביוני 2020, ייפתח ב-11 ביוני ויימשך עד 11 ביולי. גמר ליגת האלופות מתוכנן להתקיים ב-27 ביוני, שלושה ימים אחרי גמר הליגה האירופית. גם הקופה אמריקה נדחה בשנה לקיץ 2021

AP

בווידאו: אוהדי פריס סן ז'רמן חוגגים את הניצחון על דורטמונד

היורו הגדול שהיה אמור להיפתח ביוני הקרוב, נדחה בשנה וייערך בקיץ 2021. זאת בעקבות מגיפת הקורונה שמשתוללת בעולם ושיבשה גם את כל הליגות הגדולות באירופה. ההחלטה התקבלה במהלך קונגרס וירטואלי של אופ"א ואחרי שמוקדם יותר ראשי הארגון תיאמו זאת עם ראשי ההתאחדויות שנתנו את ברכתם.

בעקבות ההחלטה הזו מקווים באופ"א שיהיה ניתן להשלים את המפעלים האירופאים כמו ליגת האלופות והליגה האירופית, שהופסקו בגלל הקורונה, וכן להשלים גם את הליגות המקומיות במועד מאוחר יותר כשתחלוף סערת הקורונה אם וכאשר. התכנון נכון לעכשיו הוא שגמר ליגת האלופות ייערך ב-27 ביוני וגמר הליגה האירופית שלושה ימים לפני כן, אך כמובן שזה תלוי במיגור הנגיף המדבק.

היורו שהיה אמור להיפתח ב-12 ביוני השנה ייפתח ב-11 ביוני 2021 ויסתיים כעבור חודש. בעקבות הדחייה של היורו, פורטוגל תיהנה משמירה על התואר למשך חמש שנים רצופות. בנוסף, גם טורניר הקופה אמריקה שהיה אמור להיערך במקביל ליורו, נדחה בשנה וייערך רק בקיץ הבא.

עוד בוואלה!

אופ"א תדרוש כ-300 מיליון יורו בתמורה לדחיית היורו לקיץ 2021

לכתבה המלאה
גביע יורו 2020. AP
גביע היורו יחולק רק בשנה הבאה/AP

נשיא אופ"א, אלכסנדר צ'פרין, הבהיר כי "ההחלטה לדחות את הטורניר מתבקשת בנסיבות הנוכחיות. למרות שמדובר במשבר שעולם הכדורגל טרם ידע, אופ"א אופטימית ותעמוד מאחורי כל ההתאחדויות. ההחלטה התקבלה מתוך סולידריות, אחדות והשאיפה לחגוג את היורו עם מיליוני צופים מול המסכים ומאות אלפים באצטדיונים".

השאיפה היא בכל מקרה לסיים את עונת הכדורגל ברחבי אירופה עד ה-30 ביוני, התאריך האחרון שבו החוזים שנחתמו עד סוף העונה הנוכחית יהיו בתוקף. יורו 2020 תוכנן להיפתח כאמור ב-12 ביוני השנה, ואמור היה להתקיים ב-12 ערים שונות, כשמשחקי חצי הגמר והגמר תוכנן להיות מוכרע באצטדיון וומבלי.

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2020

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully