וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א תדרוש כ-300 מיליון יורו בתמורה לדחיית היורו לקיץ 2021

לקראת הקונגרס הווירטואלי: הארגון העריך את ההפסדים בגין דחיית הטורניר בשנה, וידרוש שהם יקוזזו מהקבוצות והליגות הבכירות באירופה

AP

בווידאו: פריס סן ז'רמן חוגגת את ההעפלה לרבע גמר ליגת האלופות

בתמורה לדחיית היורו בשנה, אופ"א תדרוש מהמועדונים ומהליגות הבכירות כ-300 מיליון יורו - הסכום שבו היא מעריכה את ההפסדים שייגרמו לה כתוצאה מהזזת הטורניר. כך דיווח הלילה (בין שני לשלישי) העיתונאי הבריטי דייויד אורנסטין ב"אתלטיק".

היום יערוך ארגון הכדורגל האירופי קונגרס וירטואלי בו יוכרעו שאלות מהותיות רבות על המשך פעילותו של הכדורגל העולמי בזמן התפשטות הקורונה. על פי כל ההערכות, הארגון צפוי להודיע על דחיית היורו שתוכנן להיפתח בחודש יוני הקרוב בשנה, מה שאמור לאפשר לקבוצות ולשלל הליגות ברחבי היבשת מספיק זמן כדי לסיים את עונת 2019/20.

אלכסנדר צ'פרין נשיא אופ"א. רויטרס
הדחייה תעלה הון עתק. נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין/רויטרס

נציגים מהליגות השונות ביבשת פנו בימים האחרונים לראשי אופ"א והבהירו שסיום העונה נמצא מבחינתן בעדיפות עליונה, שכן הכרזה על סיום העונה ללא אלופה, יורדות ועולות יהיה בעל משמעות גם על העונות הבאות.

השאיפה היא בכל מקרה לסיים את עונת הכדורגל ברחבי אירופה עד ה-30 ביוני, התאריך האחרון שבו החוזים שנחתמו עד סוף העונה הנוכחית יהיו בתוקף.

יורו 2020 תוכנן להיפתח כאמור ב-12 ביוני השנה, ואמור היה להתקיים ב-12 ערים שונות, כשמשחקי חצי הגמר והגמר תוכנן להיות מוכרע באצטדיון וומבלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully