וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט לבנדובסקי משחזר: "אוהד צעיר רץ אלי עם חיוך, לא חששתי"

הכוכב התייחס לפריצה לדשא: "ידעתי שהוא רוצה להצטלם או לגעת בי. אמרנו לשופט שלא הגיוני לשרוק לסיום. אלה דברים שקורים"

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הניצחון 1:2 על ישראל אמש (שבת) בטדי, הבטיח לפולין את ראשות בית ז' במוקדמות יורו 2020. החבורה של ייז'י בז'צ'ק כבר הבטיחה את ההעפלה לטורניר לפני המשחק, אבל אמש יצאה מבירת ישראל מרוצה מעוד הישג.

בפולין דיברו בעיקר על ההבדלים בין שתי המחציות. בראשונה האדומים היו יכולים לכבוש 4-5 שערים, אבל לא הפסיקו להחמיץ וירדו להפסקה ביתרון מינימלי 0:1. במחצית השנייה המשחק התאזן, אבל שער אחרי קרן הספיק לאורחת כדי להכפיל את התוצאה ולבסוף לנצח. "היינו צריכים לכבוש שלושה שערים כבר במחצית הראשונה, לסגור את המשחק ולהיות רגועים", אמר בז'צ'ק, "לצערי זה לא קרה ובסיום נגררנו למתח מיותר. במחצית השנייה עשינו טעויות והמשחק התאזן".

כמובן שאחד העיסוקים, מלבד הניצחון הנינוח, היה בדקות הסיום של המשחק, כשאוהד ישראלי פרץ לכר הדשא ורץ לעברו של רוברט לבנדובסקי. כוכב הנבחרת נשאל אם חשש והשיב: "ידעתי שזה אוהד שרץ לדשא כדי להצטלם איתי או לגעת בי, הייתי רגוע. היה ברור שהבחור הצעיר הזה רץ אלי עם חיוך על הפנים".

ובכל זאת, במהלך התקרית אחד המאבטחים פצע בטעות את תומאש קנדז'ורה ולפרקים נדמה היה שהשופט יפסיק את המשחק לפני שיגיע לסיומו החוקי. "אני חושב שהוא לא בדיוק ראה מה קרה", אמר לבנדובסקי. "המאבטח הפיל בטעות את תומאש, אלה דברים שקורים לפעמים עם מאבטחים שצריכים לרוץ לדשא עם נעליים מיוחדות, הם נופלים. אמרנו לשופט שלא הגיוני לשרוק לסיום, שייתן לנו לשחק את הדקות האחרונות".

קמיל גליק הוסיף על התקרית: "השופט אמר שתומאש הותקף ורצה לשרוק לסיום, אבל ניגשתי אליו ואמרתי לו שזה היה בטעות ואנחנו רוצים לשחק. הכל בסדר עם תומאש, הוא סבל מחבלה קטנה, אבל הוא יחיה".

אוהד ישראלי מחבק את שחקן נבחרת פולין רוברט לבנדובסקי. AP
הכל בסדר. לבנדובסקי/AP

וויצ'ך שצ'סני שהיה מחוסר עבודה לחלוטין לכל אורך המחצית הראשונה, אמר: "שיחקנו טוב מאוד במחצית הראשונה, אולי גם בזכות המיקום של האוהדים שלנו באצטדיון. במחצית השנייה ישראל שינתה מערך ושיחקה קצת יותר אגרסיבי, כך שהיה לנו קצת יותר קשה. השער שספגתי? ההגנה שלנו בלמה טוב את הניסיון הראשון (זהבי), אבל הכדור נפל אצל שחקן אחר (דאבור) חמישה מטרים מהשער ולא היה לי מה לעשות".

קשישטוף פיונטק שכבש בדקה ה-54 אעת השער שקבע 0:2: "אחרי השער השני הלכנו אחורה באופן לא הכרחי. יכולנו לכבוש עוד כמה שערים לפני כן, אבל אנחנו מרוצים מהניצחון ומכך שעלינו ליורו 2020 מהמקום הראשון בבית".

עוד בוואלה!

נבחרת ישראל הפסידה לפולין 2:1 במוקדמות יורו 2020

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת פולין, קשישטוף פיונטק. רויטרס
העיקר המקום הראשון. פיונטק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully