וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את האוסטרים זה לא ממש מעניין: רק 22 אלף כרטיסים נמכרו לישראל

48,500 כרטיסים הוקצו למכירה ואפילו מחצית מהם לא נמכרו לקראת המשחק, אחד הספונסרים יחלק 3,333 כרטיסים בחינם כדי לגרום לאצטדיון ארנסט האפל להיראות קצת יותר מלא. מארק יאנקו ביקר

צילום וידאו: יניב טוכמן

אוסטריה מתכוננת למשחק מול ישראל במחזור השביעי בבית ז' של מוקדמות יורו 2020, אבל נראה שאת הציבור בווינה המשחק הזה הרבה פחות מעניין. עד עכשיו נמכרו רק 22 אלף כרטיסים מבין 48,500 שהוקצו למכירה מוקדמת לאצטדיון ארנסט האפל. אחת הסיבות לקצב האיטי של מכירת הכרטיסים יכולה להיות הפציעות הרבות מהן סובלת נבחרת אוסטריה, אולי העובדה שהמשחק נערך ביום חמישי בערב, היריבה הלא אטקרטיבית במיוחד או היכולת הלא מרשימה של האדומים בקמפיין הנוכחי.

על מנת שהאצטדיון לא יהיה חצי ריק או יותר מביך מכך, החליטה אחת מהחברות שמאמצות את נבחרת אוסטריה לחלק 3,333 כרטיסים בחינם כשכל אחד מהאנשים רשאי לקבל עד ארבעה כרטיסים.

מוקדם יותר השבוע היו באוסטריה תלונות על מחירים יקרים של הכרטיסים, שעמדו על 56 יורו. חלוץ העבר של הנבחרת האוסטרית מארק יאנקו דיבר ב"סקיי אוסטריה" והעביר ביקורת חריפה על ההתאחדות כשמאר: "כשאני רואה את מחירי הכרטיסים למשחק, אז אני מבין שכנראה יתנו לאוהדים בופה עם אוכל כדי להצדיק את המחירים האלה".

אוהדי נבחרת אוסטריה. GettyImages
אין עניין? אוהדי נבחרת אוסטריה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully