וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל או לא כלום: פרנקו פודה הלחוץ חייב לנצח את נבחרת ישראל

מאמן אוסטריה מתמודד עם ביקורת נוקבת זכר להפסד במרץ: "יהיה משחק התקפי כי תיקו מחר לא יהיה טוב. לא לנו וגם לא לכם"

צילום וידאו: יניב טוכמן

יותר משהמשחק מחר מלחיץ את אנדי הרצוג, הוא מטריד את פרנקו פודה. מאמנה הגרמני של נבחרת אוסטריה נמצא כאן על הכוונת בעיקר כי עד עכשיו הנבחרת שלו לא ממש מספקת את הסחורה ובמיוחד כיוון שלא שוכחים לו את ההפסד לישראל בחודש מרץ.

התוצאות האחרונות דווקא טובות. אחרי שני ההפסדים לפולין ולישראל שפתחו מבחינתו את הקמפיין, עשה פודה 10 נקודות רצופות כולל תיקו מול פולין, מה שממקם את הנבחרת שלו עם שתי נקודות יותר מישראל, אבל עדיין בלי המקום השני שהוא כל כך רוצה להיות בו מחר אחרי המשחק. דבר אחד משותף יהיה מחר בערב באצטדיון ארנסט האפל לפודה ולהרצוג. שניהם יחזיקו גם אצבעות לכך שסלובניה לא תנצח את צפון מקדוניה, אבל קודם כל הם צריכים להתרכז במשחק שלהם.

פודה מבוגר מהרצוג בשנתיים. לנבחרת הלאומית הוא קיבל את המינוי לפני כמעט ב-2017 אחרי שנים בהן שימש כמאמן שטורם גראץ. במסיבת העיתונאים מוקדם יותר הוא העדיף לדבר בגרמנית ולתת למתורגמן להעביר את הדברים באנגלים. מאחר שהמתורגמן שהובא לא היה מספיק טוב והוא הפך תשובות של דקה שלמה בגרמנית לחמש שניות באנגלית, הרגישה דוברת ההתאחדות לכדורגל האוסטרית שמשהו כאן לא הוגן והיא ביקשה מפודה לדבר עם העיתונאים מישראל גם אחרי שמסיבת העיתונאים הסתיימה. פודה נהג כג'נלטמן ואסף את התקשורת מישראל לשיחה קצרה.

מאמן נבחרת אוסטריה פרנקו פודה. רויטרס
התוצאות השתפרו, אבל באוסטריה עדיין זוכרים את המפלה בישראל. פודה/רויטרס

פודה התעניין באפשרות שמונאס דאבור לא יפתח. "אני מאמין שהוא ישחק ליד ערן זהבי ומנור סולומון, לא?", שאל והופתע כשנאמר לו על ידי התקשורת הישראלית שדווקא שון וייסמן אמור לפתוח: "זה מעניין. וייסמן שחקן טוב, אבל אני מאמין שדאבור ישחק".

התקשורת האוסטרית לא ממש עוקבת אחרי ההרכב הצפוי של נבחרת ישראל. בשני עיתונים רשמו הבוקר שדור פרץ יפתח בזמן שקשר מכבי תל אביב בכלל סוחב עונש השעיה בגין כרטיסים צהובים.
פודה ניסה לדפדף את התבוסה לישראל, אבל נאלץ לעסוק בה בגלל החפירות שלנו. "היה משחק מאוד קשה. פתחנו אותו יותר טוב מישראל, אבל ספגנו שערים עם יום מצוין של ערן זהבי. לכם יש את זהבי ולנו יש את ארנאוטוביץ' ששיחק בליגות מאוד בכירות באירופה והוא חלוץ מצוין. קשה לי לעשות השוואה בין שניהם".

לשאלה אם העובדה שווילי רוטנשטיינר ואנדי הרצוג מכירים היטב את נבחרת אוסטריה, נותנת יתרון לישראל, אמר פודה: "זה ידוע, הם עבדו כאן, אבל היום אין סודות וכולם מכירים את כולם. בטוח שזה לא רע לישראל שיש לה צוות אוסטרי שמכיר מצוין את הנבחרת שלי".

פודה אגב משוכנע שהמשחק יהיה בעל אופי התקפי. "שתי הנבחרות חייבות לנצח. לשתיהן תיקו לא יהיה טוב כי יש עוד יריבות בבית שרוצות לעלות. לכן יהיה משחק מאוד התקפי עם הרבה הזדמנויות. יש לנבחרת ישראל הרבה יכולת התקפית עם מנור סולומון שעושה דברים יפים בדונייצק. אנחנו נצטרך לתת את הדעת על זה".

עוד בוואלה!

מיום כיפור לאימון המסכם ב-30 דקות: ישראל מוכנה לאוסטריה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully