וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסלובניה מסמנים את החולשות של ישראל: "מרציאנו לא צפוי, דאבור ודסה לא בכושר"

לפני המשחק בשני, התקשורת הסלובנית מזהירה מפני זהבי אבל מציינת את "החורים" בהרכב של הרצוג. דומן צ'רניגוי, מהכובשים המצטיינים של סלובניה, ייעדר

צילום: שלומי גבאי, עריכה: תומר לוי

נבחרת סלובניה מלאת ביטחון לקראת המפגש מחר (שני, 21:45, כאן11) מול ישראל במוקדמות יורו 2020. הסלובנים מגיעים למשחק בלובליאנה אחרי תצוגת שיא מול פולין, עם ניצחון 0:2 שהעלה אותם למקום השלישי בבית, מרחק נקודה אחת בלבד מאוסטריה השנייה. הביטחון הגבוה לקראת המפגש עם ישראל, שסיימה ב-1:1 ביתי מאכזב נגד צפון מקדוניה בחמישי, ניכר גם בתקשורת המקומית.

"לישראל יש כוכב אחד אימתני (ערן זהבי) אבל לא הרבה מעבר לזה", נכתב באחד האתרים לקראת המשחק. "הכל בנבחרת ישראל סובב סביב זהבי. הוא נמצא בכושר נפלא, ואם נותנים לו מרווח הוא בועט בדרך כלל למסגרת. גם מנור סולומון יכול לגרום לבעיות בהגנה שלנו".

שחקן נבחרת סלובניה בנימין ורביץ' עם שחקן נבחרת ישראל אלי דסה. יוסי ציפקיס
בסלובניה סימנו אותו כנקודת תורפה. דסה מול ורביץ' הסלובני/יוסי ציפקיס

מצד שני, בסלובניה סימנו גם את נקודות התורפה בהרכב המסתמן של אנדי הרצוג. "השוער אופיר מרציאנו הוא שחקן לא צפוי, אף פעם אי אפשר לדעת מתי ישמוט כדור תמים. החלוץ מונס דאבור שעבר הקיץ לסביליה עוד לא קיבל אפילו דקה העונה, ולמגן הימני אלי דסה אפילו אין עדיין קבוצה. אפשר וצריך לנצח", נכתב.

סלובניה תחסר במשחק את אחד הכובשים המצטיינים שלה עד כה בקמפיין, הקשר ההתקפי דומן צ'רניגוי מלוגאנו השוויצרית. צ'רניגוי, שכבש עד כה שני שערים במוקדמות וחולק את ראשות טבלת הכובשים של סלובניה עם יוסיפ איליצ'יץ' ואנדרז' שפוראר, נכנס כמחליף מול פולין, נפצע ואמש שוחרר מהסגל.

עוד בוואלה!

זהבי אופטימי: "אפשר לנצח את סלובניה, כמו שהיא ניצחה את פולין"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully