וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשלי וויליאמס: "מונדיאל 2018 ברוסיה? אנחנו מכוונים אך ורק לזכייה"

קפטן נבחרת ויילס סימן את היעד הבא: "כל מה שחשבתי לעצמי כשחזרנו הוא כמה היה מתוק לחזור עם הגביע מצרפת, רק זכייה עוברת לי בראש לקראת רוסיה". אלן: "עוד לא הגענו לשיא"

רויטרס

בווידאו: שחקני ויילס חוגגים את החזרה מהיורו

שחקני נבחרת ויילס אמנם סיימו את המסע המופלא ביורו 2016 בחצי הגמר, אולם הדקרונים כבר מתעסקים ביעד הבא - מוקדמות מונדיאל 2018 שיתקיים ברוסיה. אחרי שכריס קולמן הצהיר כי הוא לא מתכנן לעזוב את הנבחרת עד הגביע העולמי, הקפטן אשלי וויליאמס כבר מוכן להעלות את הרף.

"החזרה שלנו לקארדיף הייתה מטורפת", הסביר וויליאמס והוסיף: "ישבנו באוטובוס והתקשנו לעכל את החגיגות ברחובות. כל מה שחשבתי לעצמי זה כמה הדברים היו יכולים להיות מתוקים יותר עם הזכייה ביורו. עכשיו, אנחנו מביטים כבר על רוסיה, רק שהפעם אנחנו מכוונים לחזור משם עם הגביע. רק זכייה יושבת לנו בראש".

אל ההצהרות של הקפטן, הצטרף ג'ו אלן: "אנחנו גאים מאוד במה שעשינו בצרפת, וזה הזמן הנכון שלנו לשמור על המומנטום החיובי כדי להביא עוד ועוד הצלחות עבור ויילס. אני מרגיש שיש לנו עוד הרבה מה לתת, יש לנו סגל צעיר ולא הגענו לשיא. יש לי אמון מלא ביכולת שלנו לצמוח כנבחרת". הבית של ויילס במוקדמות המונדיאל כולל את אוסטריה, סרביה, אירלנד, מולדובה וגאורגיה.

עוד בנושא:
המנטליסט: דידייה דשאן הצליח לאחד את נבחרת צרפת
הקרב על הבית: נציגי הליגה הצרפתית ראש בראש בגמר היורו
הסערה של הנרי, מראדונה מחמיא: דיווחים חיים לקראת הגמר

אשלי וויליאמס שחקן ויילס. GettyImages
יניף את הגביע במוסקבה? וויליאמס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully