וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפת עש על האצטדיון: כל העדכונים והתמונות לפני שריקת הפתיחה

הצופים, השופטים והמאמנים נאלצו להתמודד עם מכת עש כשעה וחצי לפני שהגמר יצא לדרך. פוגבה הפציץ בחימום, גם אלכס פרגוסון ביציע, נחשף אוטובוס החגיגות של צרפת: הרגעים שהובילו לגמר

רויטרס

21:48: פול פוגבה מוכן, ועוד איך

21:35: איזור האוהדים ליד מגדל אייפל לוהט

21:12: הכל ערוך ומוכן

גביע אירופה לאומות, יורו 2016. רויטרס
גביע אירופה לאומות, יורו 2016/רויטרס

20:45: מכת עש תקפה את האצטדיון. צפו בתמונות:

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מכת ארבה לפני גמר היורו. רויטרס
מכת ארבה לפני גמר היורו/רויטרס
הקוון אנדרה מארינר עם עש לפני גמר היורו. רויטרס
הקוון אנדרה מארינר עם עש לפני גמר היורו/רויטרס
רויטרס

20:35: פורסמו ההרכבים

הרכב נבחרת צרפת: הוגו לוריס, בקארי סאניה, לורן קוסיילני, סמואל אומטיטי, פטריס אברה, פול פוגבה, בלס מטוידי, מוסא סיסוקו, דימיטרי פאייה, אנטואן גריזמן, אוליבייה ז'ירו.

הרכב נבחרת פורטוגל: רוי פטריסיו, סדריק, פפה, ז'וזה פונטה, רפאל גריירו, וויליאם קרבאליו, ז'ואאו מריו, אדריאן סילבה, רנאטו סאנצ'ס, נאני, כריסטיאנו רונאלדו.

20:35: השופט מארק קלאטנברג מקבל טיפים אחרונים מפיילואיג'י קולינה

השופט מארק קלאטנברג עם שופט העבר פייארלואיג'י קולינה. רויטרס
השופט מארק קלאטנברג עם שופט העבר פייארלואיג'י קולינה/רויטרס

20:24: גם אלכס פרגוסון הגיע לאצטדיון

אלכס פרגוסון עם ביתו ואשתו של פטריס אברה. רויטרס
אלכס פרגוסון עם ביתו ואשתו של פטריס אברה/רויטרס

20:19: ארסל ונגר הצרפתי מנתח את הגמר - "כשאתה פייבוריט זה מוסיף לחץ, אתה מפחד שלא תעמוד בציפיות. איך מתמודדים עם זה? עושים את הדברים פשוט. אנחנו צריכים להראות שברצוננו להיכנס לספרי ההיסטוריה".

19:59: הצרפתים עושים את דרכם לאצטדיון

19:50: מי תזכה להניף את הגביע?

19:30: אוהדי צרפת נכנסים לאווירה

19:23: גם האבטחה בשיאה

אבטחה לפני גמר היורו בין צרפת, פורטוגל. AP
אבטחה לפני גמר היורו בין צרפת, פורטוגל/AP

19:19: הילד של מוסא סיסוקו מעודד את אבא לפני הגמר

18:37: רשת "סקיי" מדווחת שמשטרת צרפת פינתה את האזור שמחוץ למלון שבו שוהה הנבחרת הצרפתית בשל חפץ חשוד שנמצא במקום.

18:15: האוהדים כבר באצטדיון

צפו: אוטובוס החגיגות של צרפת נחשף

16:43: לואיש פיגו מעניק תמיכה

16:42: פטריס אברה ניצל את ההפוגה אחרי התרגול האחרון של דשאן וביקר בכנסייה בפריס. עבור המגן הוותיק מדובר בטקס הרגיל שלו לפני כול משחק.

16:41: מאמדו סאקו, שנותר מחוץ לסגל, הגיע להעניק תמיכה לשחקני הסגל הצרפתי לקראת הקרב מול פורטוגל.

16:40: ג'ו ווילפריד טסונגה מוכיח כישורי שירה

16:30: משפחת רונאלדו בדרך למשחק

15:15: לקראת הגמר אמר אנגולו קאנטה: "השתפרנו תוך כדי הטורניר ועכשיו יש לנו את המטרה האחרונה בדרך אל התואר. הגיע הזמן שנשלים את העבודה. אחרי הזכייה באליפות עם לסטר השתתפות ביורו 2016 עם צרפת היא ללא ספק התגשמות של חלום. מעולם לא האמנתי שככה הדברים יתפתחו לפני שנה, זו השנה הטובה בחיים שלי ולא אשכח אותה לעולם. שימחתי את אוהדי לסטר וכעת אני רוצה לשמח את אוהדי צרפת".

13:15: חאתם בן ערפה עם ההימור שלו לקראת הגמר

12:55: ההיסטוריה חוזרת על עצמה

12:40: שחקני פורטוגל עם הצהרה לפני הגמר

12:15: ההימור של רובי ריבלין

12:07: חלוץ מכבי תל אביב אורלנדו סה מוכן לערב הגדול של פורטוגל

11:53: בשל חששות האבטחה בצרפת, לא יתקיים מחר מצעד חגיגי בפריס גם אם הטריקולור ינפו הלילה את הגביע, כך אמר קצין המשטרה המקומי מישל קאדוט.

10:40: הטירוף האיסלנדי הגיע גם אליהם

10:15: דייגו מראדונה בחר להחמיא לרונאלדו: "להגיע לגמר שני תוך זמן קצר בגיל 31 זה חסר תקדים. כריסטיאנו רק משתבח עם הזמן, הוא נחוש מתמיד לזכות בתואר ויהיה קשה לצרפת לעצור אותו. צרפת חושבים שאפשר לעצור את רונאלדו, אך פורטוגל היא נבחרת שעובדת עבור איש אחד. גריזמן הוא שחקן נהדר, עם נגיעה נהדרת בכדור, אבל יום המנוחה הנוסף של פורטוגל יעשה את ההבדל בגמר".

09:35: פיטר שילטון, מגדולי שוערי אנגליה בכול הזמנים, החמיא להוגו לוריס: "יש לו את ההשפעה הגדולה ביותר על הנבחרת הצרפתית. לטעמי הוא השוער של הטורניר עם הופעה מופלאה נגד גרמניה בחצי הגמר. פורטוגל היא סיפור אחרי מגרמניה, שנראתה רע בלי היכולת הטובה של תומאס מולר, יש להם את כריסטיאנו רונאלדו. ההימור שלי הוא 1:2 לצרפת".

09:00: בתקשורת הצרפתית מדווחים כי דידייה דשאן החליט סופית לגבי ההרכב הערב. מאמן הטריקולור לא מתכנן לבצע אף שינוי ב-11 שפתחו מול גרמניה בחצי הגמר, המשמעות היא שאנגולו קאנטה ימשיך להמתין על הספסל. סמואל אומטיטי יפתח על חשבונו של עדיל ראמי.

08:30: תיירי הנרי עורר מיני-סערה בצרפת כשהשווה בין אנטואן גריזמן לזינדין זידאן ומישל פלאטיני, מגדולי הכדורגלנים בתולדות המדינה. "הוא הרוויח את הזכות להיות מושווה לשניהם. הוא מסוג השחקנים שמנצחים עבורנו משחקים כמעט לבד. נקווה שגם הערב הוא יצליח לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שהוא הציב", אמר.

08:15: דיוויד בקהאם מתכונן לגמר של רונאלדו: "אם הוא כובש 50 שערים, זוכה בליגת האלופות ומגיע לגמר היורו במה שנחשבת לעונה הגרועה בקריירה שלו, אני כבר לא מצליח לראות מה השיא שלו. גרוע זה טוב, כנראה".

08:05: ההרכבים המשוערים למשחק, על פי ל'קיפ:

08:00: לאונרדו משווה בין כוכבי נבחרת ופורטוגל, ובוחר שחקן אחד מכל מצ' אפ

07:42: קצת כותרות עיתונים מהבוקר: ב'אבולה', העיתון המוביל בפורטוגל, מפגינים ביטחון גבוה למדי עם הכותרת "Venceremos" ("ננצח") וטוענים שמדובר ב'משחק של החיים שלנו'. ב'רקורד', עוד עיתון מוביל בפורטוגל, קראה הכותרת "רוצים דמעות של אושר". בל'קיפ תוהים "האם זה יהיה הגמר האידיאלי?", בעוד שגם ב'ספורט' הקטלאני מתרגשים עם הכותרת CR7 vs AG7, שמשווה בין כריסטיאנו רונאלדו לאנטואן גריזמן.

07:40: עם ההצלחה מגיעה גם האהדה, כנראה. נבחרת צרפת סבלה עד לא מזמן מיחס שלילי בדעת הקהל במדינה, אבל בשבועות האחרונים חל מהפך: בסקר גדול שנערך התברר כי 84 אחוז מהעם הצרפתי תומך בנבחרת, לעומת 48 אחוז בלבד לפני חודש. באותו סקר הנדגמים התבקשו גם לבחור את השחקן האהוב עליהם בנבחרת, ולהלן התוצאות: גריזמן קיבל 33 אחוז מהקולו, לעומת פול פוגבה שזכה ל-3 אחוז בלבד.

07:35: היומון המוביל L'Équipe במחווה מיוחדת לקראת הגמר: העיתון פרסם ארבעה עמודים פנימיים בפורטוגזית לטובת 1.2 מיליון הפורטוגלים שחיים בצרפת. זו הפעם הראשונה אי פעם שהעיתון מכליל עמודים בשפה זרה.

07:30: היערכות ביטחונית מוגברת בפריס: לא פחות מ-6,800 שוטרים יאבטחו את הסטאד דה פראנס במהלך הגמר, כשחלקם הגדול יוצב בטבעת החיצונית לאצטדיון. גם הפאן-זון ליד מגדל אייפל יאובטח באופן מאסיבי למדי, עם יותר מ-700 שוטרים.

עדכון ראשון: 07:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully