וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניק אומטיטי: "לסמואל לא תהיה שום בעיה לעצור את רונאלדו"

אחיו של בלם ברצלונה ונבחרת צרפת, המשמש כסוכנו, חימם את האווירה לקראת גמר היורו מול פורטוגל: "סמואל ישמור עליו ויעשה עבודה נהדרת, אני בטוח. זה השבוע הטוב בחיים שלו"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: אימון נבחרת פורטוגל

אחת ההפתעות הגדולות של נבחרת צרפת בשלבי ההכרעה של יורו 2016 הוא סמואל אומטיטי. הבלם החדש של ברצלונה הגיע אל הסגל של דידייה דשאן בעקבות מכת הפציעות בהגנה וברבע הגמר תפס את מקומו של עדיל רמי המושעה. הופעת הבכורה בהרכב מול איסלנד הרשימה את מאמן הטריקולור ששמר את אומטיטי בהרכב גם בחצי הגמר מול גרמניה בדרך למפגש על התואר מול פורטוגל ביום ראשון (22:00, ערוץ 2).

עוד בנושא:
12 שנים של עצבות: בחזרה להפסד הכואב של רונאלדו ופורטוגל ב-2004
רונאלדו: "צרפת פייבוריטית, אבל פורטוגל תזכה". מטוידי: "כל המדינה נרגשת"
כריס קולמן: "אנחנו רק באמצע הדרך, אעזוב רק ב-2018"

הנתונים של אומטיטי מרשימים. הוא ביצע עבירה בודדת מול אלופת העולם, חטף ארבעה כדורים, סיפק 16 הרחקות מוצלחות והוסיף 92 מסירות מדויקות מתוך 94. הוא לא איבד כדור אחד במהלך 90 הדקות ולא איבד את השומר שלו באחד על אחד. לקראת הגמר בפריס, אחיו וסוכנו של אומטיטי, יאניק התראיין לתקשרות הספרדית ופתח חזית מול כריסטיאנו רונאלדו: "לעצור את CR7 לא תהיה בעיה עבור סמואל, הוא ישמור עליו ויעשה עבודה נהדרת, אני בטוח בזה".

בלם נבחרת צרפת סמואל אומטיטי. GettyImages
הקלאסיקו הראשון שלו? אומטיטי/GettyImages

"לסמואל יש אישיות חזקה והוא רוצה להשתפר בכול רגע, אין לו שום בעיה לשחק מול הגדולים ביותר כי הוא מתאים למעמדים האלה. סמואל תמיד עבור זכייה בתארים, אין לי שום סיבה לסייע לו כי הוא יהיה מוכן לגמר בצורה מושלמת. אני אפילו לא מודאג לגביו".

במשפחת אומטיטי מודעים לתקופה הטובה שעוברת על הבלם: "זה ללא ספק השבוע המיוחד ביותר בחיים שלו. החתימה בברצלונה, המשחקים בנבחרת וההעפלה לגמר, הכול פשוט פנטסטי. כול המשפחה מאושרת לראות את סאם כול כך מצליח. עכשיו שהחלום לשחק בבארסה התגשם, הוא רוצה להניף את היורו עבור צרפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully