וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס קולמן: "אנחנו רק באמצע הדרך, אעזוב רק ב-2018"

מאמן נבחרת ויילס הדף את חרושת השמועות אודות עתידו והבהיר: "אמשיך בנבחרת עד הקמפיין הבא ברוסיה, אני לא רוצה לאמן בשום מקום אחר", "ההישגים ביורו הם לא הסוף עבורנו, נמשיך עם התשוקה"

רויטרס

בווידאו: החגיגות של ויילס

החזרה של נבחרת ויילס אמש (שישי) אל ביתה בסיומו של הקמפיין המופלא ביורו 2016 הפכה את קארדיף לחגיגה מטורפת. את השחקנים המופלאים של כריס קולמן קיבלו כ-33 אלף איש כאשר להקת מאניק סטריט פריצ'רס קינחה עם הופעה כיאה להישג המטורף של הדרקונים.

עוד בנושא:
12 שנים של עצבות: בחזרה להפסד הכואב של רונאלדו ופורטוגל ב-2004
רונאלדו: "צרפת פייבוריטית, אבל פורטוגל תזכה". מטוידי: "כל המדינה נרגשת"
צפו בעשרות אלפי אוהדים חוגגים עם נבחרת ויילס. בייל: "תמונות מדהימות"

כריס קולמן מאמן נבחרת ויילס. רויטרס
לא הולך לשום מקום. קולמן/רויטרס

הדרך המרשימה של הוולשים עד חצי הגמר מול פורטוגל הפכה את קולמן לאחת השמות המבוקשים ביבשת כאשר גם נבחרת אנגליה נחשבת לאחת המחזרות הבכירות אחריו. אחרי ההצהרה של המאמן לפיה לא יאמן לעולם את שלושת האריות, קולמן בחר להצהיר לתקשורת המקומית: "זה לא הקמפיין האחרון שלי בנבחרת, התכנון שלי הוא להמשיך עד 2018 בין אם נעפיל למונדיאל ברוסיה וגם אם לא. אני לא רוצה ללכת לאמן בשום מקום אחר כרגע, יש לנו המון עבודה לקראת מוקדמות המונדיאל ואני אתן את כל מה שיש לי על מנת שנעלה".

על החגיגה ברחבי קארדיף הוסיף: "אנחנו יודעים שנתנו לאומה סיבה לגאווה, זו התוצאה הסופית. חשוב לי להבהיר כי אנחנו רק באמצע הדרך, זה ממש לא הסוף. הרעב והתשוקה שלנו להצלחה רק גברו בעקבות היורו". חוזהו של קולמן פג ב-2018 כאשר משחקו הרשמי הבא יהיה ב-5 בספטמבר מול מולדובה באצטדיון הביתי במוקדמות המונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully