וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים מפספסים חתונות, אוהדים מקבלים בירה בחינם: ויילס בשגעון

הדרקונים מתכוננים לפורטוגל (ד', 22:00): ג'ו לדלי נאלץ לדחות את חתונתו, כריס גאנטר יעביר את הנאום שלו בחתונת אחיו בסקייפ. וגם: האוהד המבריק שהצליח לשכנע את הבוסית להשאיר אותו בצרפת

מערכת וואלה!

20 שנים לא הייתה נבחרת בריטית בחצי גמר טורניר גדול. עד עכשיו. מחר (רביעי, 22:00, ערוץ 10), ויילס תעלה למשחק הגדול בתולדותיה, שוב, כאשר תפגוש את פורטוגל בליון, בקרב על מקום בגמר יורו 2016.

בוויילס מנסים למצוא דרכים להתמודד עם ההצלחה הסנסציונית של הנבחרת וחברת באדוויזר, המחזיקה במבשלה גדולה מאוד במדינה, הבטיחה בקבוק בירה חינם לכל אוהד בן 18 ומעלה בערב המשחק. החברה הודיעה שתוציא הוראות מפורטות לגבי הדרך בה תתנהל החגיגה הזו והיא נערכת בכוחות מתוגברים על מנת להגיש שתייה לעשרות אלפי האוהדים.

בהתאחדות הוולשית מנסים לסייע לעשרות האלפים שנשארו בבית ולא טסו לצרפת, ומעוניינים לצפות במשחק יחד. בסוונסי נפתח "אזור אוהדים" חדש, אליו צפויים להגיע אלפי אוהדים. "אזור האוהדים" המקורי, בקרדיף, הועבר בעזרת שיתוף פעולה עם התאחדות הראגבי לאצטדיון ראגבי גדול בבירה, בו יוכלו להתכנס כ-20 אלף אוהדים, לעומת 6,000 מקומות שהיו ב"פאן זון" המקורי.

עוד בנושא:

סטויצ'קוב: "רונאלדו יזכה בתואר כדורגלן השנה רק בגלל שהוא חתיך"
דאגה בנבחרת פורטוגל: פפה בספק לחצי הגמר מול ויילס

שחקני נבחרת ויילס באימון בדינאר. רויטרס
מוכנים לקרב על הגמר/רויטרס

מעבר לכך, נאלצים השחקנים להתמודד עם לוח הזמנים שהשתנה בצורה לא צפויה. ג'ו לדלי היה אמור להתחתן ביום שבת באיביזה, אבל זה כבר לא יקרה, שכן גם אם תפסיד, הנבחרת תנחת בחזרה בבית רק בשישי בערב. לדלי כבר הזיז את תאריך החתונה וכוכב הנבחרת גארת' בייל לא מודאג מכך: "ברור שהוא סגר תאריך מזמן, לפני המוקדמות אפילו, אבל דברים כאלה קורים לפעמים. כולנו מרוכזים לחלוטין במטרה שמולנו ואחר כך נדאג לארגן מחדש את כל שאר הדברים".

אם זה לא מספיק, הרי ששחקן ההגנה כריס גאנטר, יחד עם שני הוריו, יפספסו את חתונת אחיו מארק, שתיערך ביום חמישי במקסיקו. גאנטר סיפר שאת הנאום שהכין, בתור השושבין של אחיו, הוא יעביר בסקייפ בעזרת פלאי הטכנולוגיה: "ההורים שלי נאלצו לבחור. אימא שלי לא אהבה את זה, אבל הם יבואו למשחק במקום לחתונה. האמת, אני לא בטוח מה מארק יעשה אם נגיע לגמר ביום ראשון. אולי הוא כבר יתגרש עד אז", הוסיף גאנטר בחיוך. כל זה הגיע אחרי שניל טיילור כבר הודה כי הוא פספס הופעה של ביונסה בוומבלי בסוף השבוע החולף, אליה היו לו כרטיסים.

גם לאוהדים לא פשוט כרגע. אחד מהם, מאט טרוטמן, נולד בוויילס ומתגורר ועובד כיום בסן פרנסיסקו. בתחילת הטורניר, הוא הגיע לצרפת כדי לצפות בנבחרתו האהובה ולאחר הניצחון על רוסיה, שהבטיח לדרקונים מקום בנוקאאוט, התקשר בתחנונים לבוסית שלו בקליפורניה וביקש "להישאר רק עוד שבוע". היא הסכימה, אולם אז ויילס המשיכה להדהים וכאשר העיפה את בלגיה ברבע הגמר, טרוטמן לא ידע מה לעשות. אז הוא פרסם פוסט בפייסבוק: "עצומה להשארת טרוטמן!!!", נכתב שם, "הבוסית שלי בארצות הברית, סטפני ברוקס, אמרה שאם אקבל 1,000 לייקים לפוסט הזה, אוכל להישאר בצרפת עד חצי הגמר ואם נגיע, אז גם לגמר! תעזרו לי!". הטריק הזה עבד מצוין, טרוטמן זכה לכ-1,200 לייקים וימשיך ללוות את הנבחרת כל הדרך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
גארת' בייל באימון נבחרת ויילס. GettyImages
לא מופתע מההצלחה. בייל/GettyImages

לגארת' בייל לעומת זאת, אין בעיות לו"ז: "מהרגע הראשון האמנתי שאנחנו יכולים לעשות משהו בטורניר הזה ובגלל זה הזמנתי את החופשה שלי רק ל-11 ביולי, יום אחרי הגמר", סיפר כוכב ריאל מדריד, "אני מסתכל על סיפורי האגדות של יוון מ-2004 ודנמרק מ-1992 ושואל את עצמי, 'למה לא אנחנו?'. במוקדמות התפתחנו כנבחרת ולמדנו המון משני המשחקים הראשונים ביורו, בעיקר ההפסד המאכזב לאנגליה. זה היה מרגיז, אבל מאז התקדמנו. זה כבוד ענק להגיע לחצי הגמר, זה הכבוד הכי גדול שהיה לי, אבל אני ממש לא מופתע מאיתנו. זה הזמן שלנו ואנחנו לא רוצים שהוא יסתיים עכשיו. אנחנו רוצים לעשות עוד היסטוריה. לפני הטורניר, טוני קרוס צחק עליי שיהיו לנו כאן רק שלושה משחקים. יהיה נחמד לפגוש אותו בגמר. הרבה שנים צחקו עלינו, אבל היום אף אחד כבר לא עושה את זה".

מי שממש לא יהיה בעד ויילס בחצי הגמר הוא השופט האנגלי מארק קלטנברג, שצפוי לנהל את הגמר אם הוולשים לא יעפילו אליו. על פי החוקה, אין הגבלה לכך ששופט בריטי ינהל משחק בו מעורבת נבחרת בריטית שאיננה המדינה שלו (כך למשל, מרטין אטקינסון ניהל את המשחק בשלב הבתים בין צפון אירלנד לוויילס), אולם אם ויילס תעפיל לגמר, מי שיקבל את הכבוד יהיה כנראה ויקטור קשאי ההונגרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully