וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטויצ'קוב: "רונאלדו יזכה בתואר כדורגלן השנה רק בגלל שהוא חתיך"

בזמן שכריסטיאנו מתכונן עם פורטוגל לחצי גמר היורו, כוכב ברצלונה לשעבר עוקץ וטוען: מתעלמים מבייל וגריזמן. בינתיים גם קשר פורטוגל אנדרה גומס מודה: "ציפינו מרונאלדו ליותר בטורניר"

מערכת וואלה!

חריסטו סטויצ'קוב טוען שכריסטיאנו רונאלדו יזכה בתואר כדורגלן השנה בעולם בגלל המראה החיצוני שלו. בשנה שעברה ליאונל מסי זכה בתואר כדור הזהב היוקרתי והקדים את רונאלדו (ניימאר סיים שלישי), אבל השנה נראה שלפורטוגלי יש סיכוי סביר לזכות בתואר בפעם הרביעית בקריירה, לאור הזכייה של ריאל מדריד באליפות אירופה, כשהצלחה של פורטוגל ביורו עשויה להעניק לו עוד נקודות.

עוד בנושא:
פורטוגל נגד ויילס: המתח בין רונאלדו לבייל יגיע לנקודת רתיחה
בפורטוגל חושדים: האם גילו האמיתי של רנאטו סאנצ'ס מזויף?
דאגה בנבחרת פורטוגל: פפה בספק לחצי הגמר מול ויילס

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
"זה לא הזמן לדבר על אינדיבידואלים". רונאלדו/רויטרס

סטויצ'קוב טוען שיש עוד שני מועמדים ראויים לפרס השנה - אנטואן גריזמן מאתלטיקו מדריד וגארת' בייל מריאל ונבחרת ויילס - אבל הם שוב ייוותרו בצד. "גריזמן מדהים את כולם, ומשחק כדורגל ספקטקולרי", טוען סטויצ'קוב בן ה-50, כוכב ברצלונה לשעבר, "גם לגארת' בייל יגיע לזכות בתואר אם הוא יצליח עוד עם ויילס ביורו ויגיע לגמר. אבל בסופו של דבר הם ייתנו את זה לרונאלדו שוב רק כי הוא חתיך".

בינתיים פורטוגל ממשיכה להתכונן לחצי הגמר מול ויילס ביום רביעי בליון (22:00, ערוץ 10), כשהיכולת של רונאלדו בטורניר לא מרשימה במיוחד. אומנם כריסטיאנו שבר שיא אירופאי, כשהפך לראשון שכובש בארבעה טורנירי יורו, אבל עד עתה בטורניר יש לו רק שני שערים בחמישה משחקים - שניהם ב-3:3 של פורטוגל מול הונגריה. כמו כן, הוא החמיץ פנדל מול אוסטריה. רונאלדו מנסה לעבור את מישל פלאטיני כמלך שערי היורו בכל הזמנים, אבל כרגע יש לו שמונה שערים מול תשעה של הצרפתי.

אנדרה גומס, קשר הנבחרת, הודה אתמול במסיבת העיתונאים של פורטוגל שהיכולת שהציג עד עתה כריסטיאנו די מאכזבת "זה לא הזמן לדבר על אינדיבידואלים", אמר גומס, שחקן ולנסיה, שמבוקש מאוד בברצלונה, "כריסטיאנו עובד קשה מאוד עבור הנבחרת, וזה הדבר הכי חשוב. הוא כבש עד עכשיו שני שערים, וכנראה ציפינו ליותר, זה נכון. אבל יש לנו פה 23 שחקנים".

רנאטו סאנצ'ס נשאל על רונאלדו ואמר ש"זה לא הזמן לשים לחץ על שחקן אחד או לפקפק בו, הוא כבר הוכיח את היכולות שלו בנבחרת, עובד קשה ועוזר לנו מאוד לאורך הטורניר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully