וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד נפרדים מדל בוסקה, שפתח במתקפה חזיתית נגד קסיאס

אלופת אירופה היוצאת עומדת בפני עידן חדש: "המאמן עזב, אך המורשת נשארת". דל בוסקה חשף: "איקר לא קיבל בצורה טובה את ההעדפה של דה חאה, הוא פגע בי. קסיאס היחיד שלא נפרדתי ממנו"

מערכת וואלה!

בווידאו: יורו 2016, פרק 6

עידן ויסנטה דל בוסקה בנבחרת ספרד הגיע לסיומה אמש (חמישי) כאשר המאמן בן ה-65 בחר לסיים את דרכו. בתקשורת הספרדית עדיין מתעקשים כי ההחלטה של דל בוסקה לסיים את דרכו בנבחרת התקבלה עוד לפני הכישלון ביורו 2016 ואף טענו כי אם הדברים היו תלויים בו הוא היה עושה זאת לפני שנה.

סיום דרכו של המאמן בשיתוף עם הערפל סביב עתידו של איקר קסיאס, שרמז על פרישה מהנבחרת דרך מוביל את אלופת אירופה היוצאת בפני עידן חדש. אלפרדו רנאלדו מה"אס" נפרד: "דל בוסקה אמנם עוזב, אך המורשת והדוגמא האישית שלו נשארת. מדובר במאמן גדול עם אישיות מרשימה, ובתקופות בהן היריבות בין ברצלונה לריאל מדריד איימה לחרב את הנבחרת הוא ידע להתעלות. דל בוסקה הוא האיש שפעל מאחורי הקלעים והרגיע כל משבר שיצר ז'וזה מוריניו".

עוד בנושא:
האיש שלא השכיל לפרוש בזמן: ויסנטה דל בוסקה האשם המרכזי בהתרסקות ספרד
ויסנטה דל בוסקה עוזב את נבחרת ספרד, חואקין קפארוס צפוי להחליפו

איקר קסיאס ומאמן נבחרת ספרד ויסנטה דל בוסקה. GettyImages
בזמנים טובים יותר. דל בוסקה וקסיאס/GettyImages

ההדחה בשילוב עם סיום דרכו של המאמן הובילה אותו לפתוח חזית חדשה דווקא נגד קסיאס. כזכור, בתחילת הטורניר זכה דויד דה חאה להעדפה ברורה בין הקורות על פני הקפטן, שסיים עונה מאכזבת במדי פורטו ונראה מעבר לשיא.

"איקר החזיק ביחסים מושלמים עם חבריו לסגל, אך זה ממש לא היה ככה עם הצוות המקצועי. הוא לא קיבל בצורה טובה את ההחלטה לתת לדה חאה את המושכות. הגישה שלו פגעה בי, הוא תמיד היה השחקן האהוב עליי עד התקופה האחרונה. ייתכן וטעינו בנוגע לבחירות של חלק מהשחקנים ביורו האחרון, אני לא יודע מה קרה לאיקר. אנחנו מכירים תשע שנים, יש לי המון הערכה אליו. נצטרך לתקן את היחסים בינינו בעתיד", סיפר המאמן.

מאוחר יותר נחשף כי דל בוסקה שיגר הודעות לכל אחד מהשחקנים, הצוות המקצועי ואנשי המנהלה מלבד איש אחד - קסיאס. מדובר בתפנית חדה ביחסים בין השניים, הרי המאמן היה זה שהעניק לשוער את ההזדמנות כשוער הראשון של ריאל מדריד.

הרמז של קסיאס לפרישה מנבחרת ספרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully