וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליאן דראקסלר: "זה יום נחמד מאוד בשבילי", יואכים לב: "ניצחנו בסטייל"

הקשר, שכבש, בישל ונבחר לשחקן המצטיין ב-0:3 של גרמניה מול סלובקיה, נשמע מאושר . בואטנג: "אמרתי שאשמור את השער לטורניר". גומז: "אני בתקופה נהדרת, רוצה להינות מזה ולא לחשוב על העבר"

שחקני נבחרת גרמניה חוגגים עם מריו גומז. רויטרס
חגיגה לבנה. גומז עם החברים/רויטרס

המסע של נבחרת גרמניה לעבר הדאבל (מונדיאל ויורו) נמשך היום (ראשון) עם 0:3 מרשים על סלובקיה בשמינית גמר יורו 2016. אלופת העולם רקדה על הדשא כר הדשא בליל וכתשה את הבחורים של יאן קוזאק בדרך לשלב הבא כאשר הם ממתינים למנצחת בין ספרד לאיטליה בתצוגה הטובה ביותר של הנבחרת של יואכים לב בטורניר.

המפגש בשמינית הגמר כלל נקודות ציון חשובות בהיסטוריה של גרמניה. ג'רום בואטנג כבש את שערו הראשון במדי המאנשפט עם ביצוע מלוטש, שהכניס את הסלובקים להלם. משם המפגש הפך לקל יותר כאשר מריו גומז השתווה ליורגן קלינסמן עם שער חמישי ביורו. מעל כולם היה זה יוליאן דראקסלר, שסידר לגומז את הראשון והרשית את השלישי, עם הופעה מרשימה. הגרמנים עם מאזן 0:6 בטורניר, סלובקיה שהגיע לטורניר בפעם הראשונה נותרה רק עם המחמאות אחרי ההעפלה לשמינית הגמר.

עוד בנושא

קשר נבחרת גרמניה סמי חדירה חוגג עם יוליאן דראקסלר. רויטרס
מחייכים. דראקסלר וחדירה/רויטרס

המספרים

* מדובר בניצחון הגדול ביותר של גרמניה ביורו, עם תוצאה של 0:3 בפעם השלישית. המאנשפט רשמו ניצחון זהה על ברית המועצות ב-1972, ועל רוסיה ב-1996.

* מדובר בהחמצת הפנדל הראשונה של שחקן גרמני בתולדות היורו.

* זו החמצת הפנדל השלישית של גרמניה בטורניר גדול. אולי הנס החמיץ במונדיאל 1974, לוקאס פודולסקי פספס במונדיאל 2010 ואוזיל ב-2016.

* החמצת הפנדל של מסוט אוזיל היא הראשונה של שחקן גרמני בנבחרת מאז בסטיאן שוויינשטייגר ב-2015 מול גיבלרטר.

* מסוט אוזיל החמיץ שלושה מארבעת הפנדלים האחרונים שלו בארסנל ובנבחרת.

* מדובר בשערו הראשון של ג'רום בואטנג במדי נבחרת גרמניה.

* הפנדל האחרון אותו החמיץ שחקן גרמני ביורו היה אולי הנס בקרב בעיטות מ-11 מטרים.

* זה שערו החמישי של מריו גומז באליפויות אירופה והוא השתווה ליורגן קלינסמן.

* יוליאן דראקסלר הוא השחקן הצעיר ביותר שמבקיע ומבשל במשחק ביורו מאז ססק פברגאס ב-2008.

* הכניסה של בסטיאן שווינשטייגר העלתה אותו למאזן של 16 הופעות ביורו. הוא מדורג במקום השני בצוותא עם אדווין ואן דר סאר וליליאן טוראם. במקום הראשון, עם 18 הופעות, ניצב כריסטיאנו רונאלדו.

יוליאן דראקסלר שחקן נבחרת גרמניה (ימין) עם מאטס הומלס. רויטרס
דראקסלר חוגג/רויטרס

יואכים לב אמר לאחר המשחק: "היינו טובים מאוד היום, זה היה ניצחון בסטייל". המאמן התייחס לספסולו של גצה לטובת דראקסלר ואמר: "עכשיו יש לנו יריבות שונות מאוד ונשחק נגד ספרד או איטליה, נראה מה יהיה. כל הנבחרת אחראית לעבודה ההגנתית הטובה בטורניר עד כה. דראקסלר ביקש באומץ לשחק, זו הייתה תוצאה של האימונים הטובים שלו".

יוליאן דראקסלר, שנבחר לשחקן המצטיין, אמר: "אני רוצה להראות שאני אלטרנטיבה ואני מקווה שאפתח גם במשחק הבא. זה היה יום נחמד מאוד בשבילי ואני שמח שהצלחתי לעזור לנבחרת. המשחק הקודם היה לא קל בשבילי כי לא שיחקתי. היום הייתה לי עוד הזדמנות ואני שמח שעזרתי לנבחרת. קשה לי לומר אם זו הייתה ההופעה הטובה ביותר שלי בנבחרת או השנייה הכי טובה במשחק. יש לנו נבחרת טובה, אז אין בעיה אם אתה לא משחק במשחק כזה או אחר. ניסיתי לא לתת לזה להשפיע עליי. המאמן נתן לי הרבה ביטחון והבהיר לי שאני שחקן טוב".

ג'רום בואטנג התייחס לשער היפה שלו, שהיה הראשון שלו במדי הנבחרת הלאומית ואמר: "הייתי חייב למהר ולבעוט לפני שהכדור יפגוש שוב את הדשא. תמיד שאלו אותי מתי אני כבר אכבוש שער, אמרתי: 'אני שומר את זה לטורניר. החילוף שלי היה כדי להימנע מבעיות, לא רציתי לסכן את עצמי".

מריו גומז, שכבש את השער השני במשחק, אמר: "אף פעם לא קל לשחק נגד נבחרת שמשחקת הגנתי כל כך. זה המשחק השני ברציפות בו אנחנו משחקים טוב מאוד נגד קבוצה שמשחקת הגנתי מאוד. אני לא יודע כמה שחקנים היו לסלובקיה מאחורי הכדור, אבל למרות זאת ייצרנו הרבה מצבים. הגיוון שהראינו בשני המשחקים האחרונים הוא פנטסטי. אנחנו צריכים לשמור על זה.

"אנחנו צריכים יותר שערים ויכולנו לעשות את זה היום. אני מאמין שאנחנו יכולים להיות מסופקים. זו תקופה טובה בשבילי. אני רוצה ליהנות ממנה ולא לחשוב על מה שהיה בעבר. כל מה שקרה בעבר עשה אותי חזק יותר. אני שמח שהקבוצה והמאמן שלי סומכים עליי. נתתי את כל כולי, אף פעם לא קל במשחק מהסוג הזה כי אתה צריך למצוא שטחים ברחבה אפילו כשאין כאלה. ההגנה עשתה עבודה טובה, אפילו אם הייתה צריכה להיות חזקה רק במצב אחד או שניים. עדיין לא ספגנו שער, כיף מאוד עם הקבוצה הזו".

כוכב סלובקיה מארק האמשיק אמר לאחר המשחק: "היה קשה. נתנו הופעה מושלמת נגד אלופת העולם. חבל שהודחנו, אבל כשאנחנו מסתכלים על מה שעשינו, אנחנו יכולים להיות גאים ושמחים ממה שהשגנו. אנחנו יכולים לבנות על זה. גרמניה החזיקה בכדור כמעט כל הזמן, אז יכולנו לתקוף במתפרצות. במחצית הראשונה הייתה לנו הזדמנות אחת, אבל זהו. חבל".

מארק האמשיק שחקן נבחרת סלובקיה עם בנו. רויטרס
מארק האמשיק עם בנו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully