וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון: "הבעיה הכי גדולה של מוראטה היא שהוא לא יודע כמה הוא טוב"

שוער איטליה חלק מחמאות לחלוץ הספרדי לקראת הקרב המרכזי בשמינית הגמר (ב', 19:00, ערוץ 2 וספורט 1 HD). קונטה שוקל לעלות במערך 3:4:3, דל בוסקה: "רוצים להיצמד אל תוכנית המשחק שלנו"

שמינית הגמרמחצית27/06/2016
איטליה
    0:1
      ספרד
      אימג'בנק GettyImages

        החדשות

        איטליה:

        בארץ המגף תוהים האם אנטוניו קונטה ישנה את מערך ה-3:5:2 שלו ל-3:4:3, על מנת לפגוע בנקודות החולשה של ספרד. במקרה כזה, עמנואלה ג'אקריני יזוז קדימה ויצטרף לאדר וגרציאנו פלה בחלק הקדמי. אנטוניו קנדרבה פצוע וככל הנראה לא ישוב בטורניר הזה, כאשר אלסנדרו פלורנצי יתפוס את מקומו בכנף ימין.

        ספרד:

        ההפסד לקרואטיה לא השפיע יותר מדי על האווירה במחנה הספרדית והמאמן ויסנטה דל בוסקה, שבימים האחרונים בעיקר ניסה להרגיע את הביקורת מכיוון התקשורת, צפוי לשמור על ההרכב מהמשחק האחרון, כאשר אלברו מוראטה ונוליטו יפתחו בחוד. דויד דה חאה, שספג שער מכריע מול הקרואטים, בו יכול היה לעשות הרבה יותר, ינסה לצבור מחדש את הביטחון שלו בין הקורות.

        עמנואלה ג'אקריני שחקן נבחרת איטליה. GettyImages
        יעבור לתפקיד קדמי יותר? ג'אקריני/GettyImages

        חמשת המשחקים האחרונים

        ספרד:

        ספרד - דרום קוריאה 1:6 (ידידות)
        ספרד - גאורגיה 1:0 (ידידות)
        ספרד - צ'כיה 0:1 (יורו 2016)
        ספרד - טורקיה 0:3 (יורו 2016)
        ספרד - קרואטיה 2:1 (יורו 2016)

        איטליה:

        איטליה - סקוטלנד 0:1 (ידידות)
        איטליה - פינלנד 0:2 (ידידות)
        איטליה - בלגיה 0:2 (יורו 2016)
        איטליה - שבדיה 0:1 (יורו 2016)
        איטליה - אירלנד 1:0 (יורו 2016)

        seperator

        המספרים

        * ההיסטוריה שקולה מאוד בין שתי הנבחרות הגדולות הללו. ב-34 משחקים כל נבחרת ניצחה עשר פעמים. עוד 14 משחקים הסתיימו בתיקו.

        * גם מספר התארים מאוד שיוויוני. ספרד זכתה ביורו שלוש פעמים ועוד פעם אחת בגביע העולם. האיטלקים זכו בארבעה מונדיאלים, ובפעם אחת באליפות אירופה.

        * בשני המפגשים האחרונים במסגרת היורו הספרדים חגגו. ב-2008 ספרד ניצחה בפנדלים ברבע הגמר וב-2012 הביסה את האיטלקים בגמר 0:4.

        * במהלך 2016 משחק ידידות בין הנבחרות הסתיים ב-1:1. הכובשים היו אדוריץ (ספרד) ואינסינייה (איטליה). שניהם לא פתחו בהרכב עד עכשיו בשום משחק.

        * נבחרת איטליה השתמשה ב-22 שחקנים עד כה בטורניר, יותר מכל נבחרת אחרת.

        * ספרד ואיסלנד הן שתי הנבחרות היחידות בטורניר שעלו עם אותו הרכב בכל משחקי שלב הבתים.

        * לאיטליה וספרד יחד יש תשעה שחקנים שמשחקים בפרמיירליג.

        אלברו מוראטה שחקן נבחרת ספרד. AP
        מחמאות מבופון. מוראטה/AP

        הציטוטים

        ויסנטה דל בוסקה: "מה שחשוב ביותר עבורנו בתור נבחרת הוא להוציא לפועל את תוכנית המשחק שלנו. אנחנו רוצים להיצמד אליה ורק ככה לשחק בצורה הטובה ביותר. יש לנו רעיונות ברורים מאוד לגבי איך אנחנו רוצים לשחק מול איטליה וננסה להוציא אותם אל הפועל. המשחק הראשון שלנו ביורו הקודם היה מול איטליה והם היו טובים יותר מאיתנו. הסקנו מסקנות מאז המשחק ההוא עד הגמר מולם. שיחקנו באותה הדרך גם במונדיאל האחרון, נמשיך לשחק בדרך שלנו ונעשה הכול כדי להעפיל אל השלב הבא" .

        כזכור, דל בוסקה התייחס לדיווחים על הנעשה במחנה הספרדי, שכללו מתיחויות בין שחקנים וחוסר מוטיבציה, ואמר: "הכל שקר אחרי שקר. אתם יכולים להתעסק איתי, כי אין לי מה להפסיד, אבל עם הנבחרת? זה בלתי אפשרי, מרגיז מאוד, ועצוב. לרוב האנשים יש כבוד כלפינו, אבל יש כאלה שאין להם". גם ג'ורדי אלבה אמר ש"כל אחד משחקני הסגל יגיד לכם שהאווירה מצוינת, מי שיוצר את הרעש זה אתם".

        אלברו מוראטה: "בזכות יובנטוס הפכתי לשחקן טוב יותר. אני מאושר לשמוע מה אמרו עליי חברי לסגל של יובה, הם עזרו לי מאוד. אני מצטער לשמוע שיש אוהדים שהתאכזבו מהעזיבה שלי לריאל מדריד, אך אני מסתכל קדימה. האיש שהכי נקשרתי אליו ביובנטוס? סימונה זאזה, הוא כמו אח בשבילי ואני אסתפר כמוהו העונה. אנחנו מדברים בכול יום".

        אנטוניו קונטה: "יש לי נבחרת של שחקנים יוצאי דופן והם מוכנים להתמודד בכול קרב. יהיה לנו מאבק מפורך מול ספרד ושום דבר בלתי אפשרי עבורנו. אף אחד מאיתנו לא רוצה לחזור לאיטליה עדיין, אנחנו רוצים לעשות הכול כדי להוכיח שאנחנו טובים יותר מספרד. עבדנו קשה עבור כל מה שהשגנו, אני רוצה רק דבר אחד - לנצח. יש לנו הרבה כבוד לספרדים".

        ג'אנלואיג'י בופון: "אלברו מוראטה הוא עדיין צעיר, הבעיה היחידה שלו היא שהוא לא מבין עד כמה הוא טוב. יש לו איכות ששייכות לגדולים ביותר. הוא תמיד מגיע למפגשים גדולים, זה משהו בלתי נתפס ויש לו רצון בלתי נדלה ללמוד כדי להשתפר. נבחרת ספרד היא הרבה מעבר למוראטה, אבל הוא האיום מספר אחד עלינו. מי שמגיע למעמדים הגדולים ביותר מביא איתו את התשוקה והרצון לנצח. אסור להוריד את הרגל מהגז. ספרד היא נבחרת נהדרת, אבל היא תסבול בדיוק כמונו במפגש הקרוב. הפסדנו רק בגמר יורו 2012, שאר המשחקים האחרים היו צמודים".

        עדכון ראשון: 19:20

        עוד באותו נושא

        בנבחרת ספרד זועמים על התקשורת: "אווירה רעה? הכול המצאות"

        לכתבה המלאה

        הרכבי הקבוצות

        שופט: ג'ונייט צ'אקיר (טורקיה)
        אצטדיון: סטאד דה פראנס, פריז

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            3
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully