וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת ספרד זועמים על התקשורת: "אווירה רעה? הכול המצאות"

ג'ורדי אלבה הצטרף למאמן דל בוסקה שתקף את התקשורת ("מפרסמת שקר אחרי שקר"). המגן השמאלי: "כל אחד משחקני הסגל יגיד לכם שהאווירה מצוינת, מי שיוצר את הרעש זה אתם"

אימג'בנק GettyImages

בנבחרת ספרד מאוד כועסים על התקשורת, בטענה שהיא מנסה ללבות את היצרים בחדר ההלבשה וממציאה סכסוכים בין שחקני ברצלונה לשחקני ריאל מדריד. המאמן ויסנטה דל בוסקה כבר אמר לאחרונה שהוא מאוכזב מהתקשורת הספרדית ש"מפרסמת שקר אחרי שקר", והוא לא לבד.

המגן השמאלי ג'ורדי אלבה דיבר אתמול (שבת) במסיבת עיתונאים ואמר: "אני מסכים עם המאמן דל בוסקה, התקשורת הספרדית ממציאה שיש אווירה רעה. כל אחד מ-23 שחקני הסגל יגיד לכם שהאווירה בנבחרת מצוינת. רוב הבעיות שכותבים עליהן הן המצאה של התקשורת".

הדברים של אלבה הגיעו בעקבות פרסום התמונה בה ג'רארד פיקה כביכול מבצע תנועה מגונה כלפי סרחיו ראמוס - אבל לא רק. הוא נשאל גם על דבריו של פדרו, שביטא לפני כמה ימים את התסכול שלו מכך שהוא לא משחק ואמר: "היו לי ציפיות אחרות כשהגעתי לכאן".

אלבה אמר על חברו הטוב: "פדרו אמר את דעתו ואף אחד מהשחקנים לא כועס עליו. נשארנו בדיוק אותו דבר כמו לפני שהוא אמר את הדברים. בסופו של דבר, מי שיצר את הרעש זה אתם. כולנו חברים ואין שום בעיות".

נבחרת ספרד תפגוש את נבחרת איטליה בשמינית הגמר מחר (שני) ב-19:00 שעון ישראל.

עוד בנושא:

פורטוגל ברבע הגמר אחרי 0:1 על קרואטיה בהארכה
לאוניד סלוצקי התפטר מאימון נבחרת רוסיה

שחקני נבחרת ספרד, ג'ורדי אלבה, פדרו, ג'רארד פיקה. GettyImages
"כולנו חברים". פיקה, אלבה ופדרו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully