וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי קיין משוכנע: "אין ספק שנבחרת אנגליה יכולה לזכות ביורו"

על אף היכולת המאכזבת בשלב הבתים, חלוץ טוטנהאם מאמין בנבחרת שלושת האריות: "אנחנו לא מפחדים מאף אחד, אולי יהיה לנו גם קצת מזל בקרוב. אנחנו לא בלחץ, רק צריכים יותר דיוק"

אימג'בנק GettyImages

נבחרת אנגליה תנסה להתמודד עם השדים שלה ולצלוח לשם שינוי שלב נוקאאוט בטורניר בינלאומי גדול, דבר שלא עשתה כבר עשר שנים, כשתפגוש ביום שני את אחת הסינדרלות של יורו 2016, איסלנד. היום (שישי) ערך הארי קיין מסיבת עיתונאים, ובה הצהיר: "אין ספק שאנחנו יכולים לזכות בטורניר, אנחנו אחת הנבחרות הכי טובות כאן. אנחנו לא מפחדים מאף אחד, אנחנו נרגשים, מחכים כבר למשחקים ומאמינים בסיכויים שלנו מול שאר הנבחרות. יש לנו המון ביטחון ביכולת שלנו".

על היריבה אמר חלוץ טוטנהאם: "איסלנד עשתה עבודה טובה עד עכשיו, הם אוהבים לצופף ולהעניש את היריבות בהתקפות מתפרצות. נצטרך למצוא לכך פיתרון. ככל שאתה טוב יותר, ככה מסתגרים מולך יותר. כבר פספסנו כמה הזדמנויות עד כה בטורניר, צריך להיות סבלניים כשהכדורים לא נכנסים. אולי יהיה לנו גם קצת מזל בקרוב. אני לא חושב שאנחנו בלחץ, אנחנו רק צריכים להיות יותר מדויקים".

קיין התייחס לביקורות שנשמעו נגדו וליכולת הבינונית שהציג עד כה בטורניר: "אני לא עייף. אנשים אמרו את זה עלי גם באליפות אירופה לצעירות בקיץ שעבר. אני רענן וחד ואתן 110 אחוז. אין ספק שאקח פנדל אם יהיה דו-קרב פנדלים. התאמנתי עליהם, אני בועט בטוטנהאם ואהיה מוכן אם יבקשו ממני".

עוד בנושא:

תפסיקו להתבכיין: לשלב הבתים ביורו 2016 היו היבטים חיוביים
קייליני: "ספרד היא הקללה שלנו מ-2008, חבל שפוגשים אותם עכשיו"
רונאלדו שוב זחוח? "אין מקום לסינדרלות בשלבים המכריעים"

שחקן נבחרת אנגליה הארי קיין. Dan Mullan, GettyImages
בטוח בעצמו ובנבחרת. קיין/GettyImages, Dan Mullan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully