וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייליני: "ספרד היא הקללה שלנו מ-2008, חבל שפוגשים אותם עכשיו"

איטליה מתכוננת לשמינית הגמר מול ספרד, ובלמה אופטימי: "אין הכנות מיוחדות. הפרטים הקטנים יעשו את ההבדל". נקמה על גמר יורו 2012? "לא חושבים על ניצחון עכשיו, רק עובדים קשה"

נבחרת איטליה ג'ורג'יו קייליני. GettyImages
מחכה לו הרבה עבודה ביום שני. קייליני/GettyImages

שמינית הגמר זימנה קרב במשקל כבד כשאיטליה וספרד יאבקו על מקום ברבע הגמר. אלופת אירופה וסגניתה מגיעות למפגש אחרי שהפסידו במחזור המשחקים האחרון של שלב הבתים, כשהלה-רוחה נוצחה 2:1 על ידי קרואטיה והאזורי ספגו הפסד מפתיע מול אירלנד בתוצאה 1:0. ביום שני בשעה 19:00, באצטדיון סן דני שבפאתי פריז, השתיים ינסו לחזור לדרך המלך ולהשיג את הכרטיס לרבע הגמר.

"אנחנו מתכוננים למשחק נגד ספרד כמו למשחק רגיל, אין הכנות מיוחדות", אמר בלם נבחרת איטליה ג'ורג'יו קייליני, ספרד היא הקללה שלנו מאז 2008. ההצלחה שלהם התחילה אחרי שעברו אותנו בפנדלים בשמינית הגמר של 2008".

עוד בנושא:

התקפי, פתוח וצבעוני: המהפכה של יורו 2016 עובדת בגדול
התסרוקת של טופאן, קיראי ה"אליל": רגעי הביזאר של היורו

שחקני נבחרת איטליה באימון. GettyImages
"הפרטים הקטנים יעשו את ההבדל". שחקני נבחרת איטליה מתאמנים לקראת ספרד/GettyImages

ביורו הקודם הביסה ספרד את איטליה בגמר בתוצאה 0:4 וביורו הנוכחי איטליה מציגה את אחד הסגלים האפורים בתולדותיה, אולם למרות הביקורות לפני הטורניר האזורי הצליחו להבטיח את העלייה לשמינית הגמר מהמקום הראשון של בית ה' כבר אחרי שני משחקים. קייליני אופטימי לקראת המפגש ובטוח שאיטליה מסוגלת לנצח. "זה יהיה משחק מאוזן, הפרטים הקטנים יעשו את ההבדל. חבל שאנחנו פוגשים אותם בשלב כה מוקדם. המאמן קונטה תמיד יסודי וקפדני, והוא מכין אותנו היטב גם למשחק הזה. אנחנו משחקים נגד נבחרת שלקחה אליפות אירופה פעמיים ברציפות וזכתה בין לבין במונדיאל, אבל אנחנו יכולים להקשות עליה. אנחנו לא יכולים לחשוב על ניצחון עכשיו, רק להמשיך לעבוד קשה כמו שאנחנו עושים מדי יום".

קייליני צפוי להתמודד במשחק עם חברו לשעבר ביובנטוס אלברו מוראטה, שעבר לריאל מדריד. "הוא בחור מיוחד", אמר הבלם האיטלקי, "חבל שהוא עוזב, מגיע לו להיות החלוץ המרכזי של ספרד וריאל מדריד".

קייליני נשאל גם מה דעתו על פרישת בריטניה מהאיחוד האירופי והשיב: "זה עלול ליצור אפקט דומינו מטריד. ההצבעה הזאת מצביעה על אי שביעות רצון מהמצב הקיים. נהיה חייבים להישאר מאוחדים אל מול פני המשבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully