וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צל של ספק: אוסקר גרסיה מנתח את הקשיים של ספרד ביורו

ספרד יותר מדי תלויה באינייסטה. דל בוסקה מכיר את הבעיה הזו, אבל קרואטיה לימדה אותו כמה היא עלולה להפריע לאלופת אירופה. אוסקר גרסיה, פרשן וואלה יורו, עדיין לא פסימי לגבי ספרד, אבל מזהה חסרון

צילום מסך

המכה שספגה אמש (שלישי) אחת הפייבוריטיות הגדולות לזכייה ביורו הייתה בלתי צפויה. ההפסד של ספרד נגד קרואטיה הזיז אותה מהמקום הראשון בבית ושלח אותה למשחק סופר קשה מול איטליה. תיקו היה מסדר לספרד דרך קלה הרבה יותר לגמר, אבל עכשיו, אם היא רוצה לזכות שוב ביורו, היא תצטרך לעבור כנראה גם את צרפת וגרמניה.

עוד לא צריך להיות פסימיים, כי הנבחרת הזו הראתה שהיא יודעת לשחק נהדר. יחד עם זאת, ההפסד הזה היה תקלה גדולה וגרם לספקות ראשונים בטורניר מספרד. הנבחרת תלויה יותר מדי באינייסטה וכשהקרואטים הצליחו להפריע לו ולשתק אותו בעזרת תכנית טובה של המאמן שלהם, כל הנבחרת סבלה.

עוד בנושא

עושים סדר בבלגן: תמונת כל העולות והתרחישים לשמינית הגמר
בספרד קוטלים את דה חאה ופיקה, דל בוסקה: "הם לא אשמים"
מתאמנים עם מחשבונים: על השיטה שחירבה את שלב הבתים

אנדרה אינייסטה, נבחרת ספרד, מול מרקו רוג, נבחרת קרואטיה. GettyImages
אל תקברו אותם, למרות התלות בו. אינייסטה/GettyImages

ויסנטה דל בוסקה מכיר את התלות הזו באינייסטה וידע את החשיבות בלסיים במקום הראשון. הוא לא שינה את ההרכב, שעבד כל כך טוב במשחקים הקודמים, בעוד שלקרואטים היה חסר השחקן הכי חשוב שלהם, מודריץ'. כל הספרדים הניחו שזה משחק שהנבחרת הולכת לנצח וגם עכשיו, אחרי שניתחתי את המשחק, אני חושב שתיקו היה תוצאה הוגנת יותר. ספרד פתחה מצוין, נכנסה למשחק מהרגע הראשון בעזרת הטריו של אינייסטה, סילבה וססק והראתה את הכדורגל שהאוהדים כל כך אוהבים לראות. קרואטיה, באותם רגעים, אפילו לא יצאה קדימה בניסיון להפתיע.

אבל דווקא השער המוקדם של מוראטה, במקום לפגוע בקרואטים, עצר דווקא את הספרדים, שהתחילו לזנוח את הסגנון שלהם ואחרי חצי שעה, בה גם נוליטו היה פעלתן ומעורב, הפסיקו לשחק כמו שצריך. כשזה קרה, החלו גם הטעויות החמורות בהגנה לצוץ ובסופו של דבר, הן גם הסתיימו בספיגת שער. משחק ההגנה הטוב משני המשחקים הקודמים נעלם וחוסר הריכוז והמחויבות הובילו לנבחרת פגיעה ולא בטוחה בעצמה. בשער השוויון, ראמוס נעלם ודה חאה נשאר דבוק לקו השער.

אחרי ההפסקה, המשחק שוב השתנה. הפחד מהפסד שיתק את ספרד והקרואטים חיפשו את השער השני במתפרצת. השופט נתן לנבחרת של דל בוסקה פנדל במתנה, אבל גם הוא לא נכנס, כמו שאומרת כל קלישאה בכדורגל... ולפתע, פרישיץ' השאיר את הנבחרת הספרדית בהלם וקבע: המשחק הבא יהיה מול איטליה, בעוד שקרואטיה הולכת כעת כפייבוריטית לשלב הבא.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ג'רארד פיקה, נבחרת ספרד. GettyImages
ההגנה הטובה נעלמה. פיקה/GettyImages

מעבר למשחק אתמול, נבחרת שהפתיעה אותי מאוד היא ויילס. הניצחון שלה מול רוסיה, בהצגה גדולה של בייל, ראמזי והחברים, הוביל להיסטוריה. הוולשים מציגים כדורגל נפלא, בעוד שאצל הרוסים הגיע הזמן לשינוי גדול לדעתי. גם פולין היא אחת ההפתעות של השלב המוקדם וסופסוף היא הצליחה להעפיל מהבתים. הציפיות שלי ממנה גבוהות, היא יכולה להגיע רחוק.

לסיום, אפילו שכולם חזו מראש שהמשחק בין צרפת לשוויץ יסתיים ב-0:0 שמשרת את כולם, היה משחק מהנה מאוד, עם מצבים, קורות ומשקופים והצלות נהדרות. פוגבה, גריזמן ופאייה הפיקו כמה מהלכים נפלאים וקשה לי להאמין שאותם מצבים לא ייכנסו בשמינית הגמר.

שחקן נבחרת ויילס גארת' בייל חוגג עם חבריו. רויטרס
הפתעה נעימה. ויילס חוגגת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully