וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו מחפש מלך: תומאס מולר והמועמדים לתואר מלך השערים לא פוגעים

10 שערים בגביע העולמי, אבל 0 מ-7 באליפויות אירופה. תומאס מולר, המועמד הבכיר לתואר מלך השערים בטורניר, עדיין מחפש את הראשון. שליחנו ליורו על הנסיבות המקלות, הגעגועים ללבנדובסקי והשותפים לשביתת הסקוררים

מערכת וואלה!

ביום שבת, יום נטול אימונים של נבחרת גרמניה, יואכים לב העניק קצת חופש לשחקניו. היו שניצלו את הזמן למנוחה, כמה קפצו לקניות ולארוחה טובה. תומאס מולר בחר ללכת למגרש הגולף יחד עם בסטיאן שווינשטייגר. הגרמנים אומרים שגם שם הוא היה יעיל וקטלני, עם חבטות מדויקות מרחוק ומקרוב שעוררו גם את התפעלותו של שוויני. "הוא תמיד יודע לאן לנתב את הכדור. כל כדור, בכל מקום", אומר בביטחון העיתונאי יורגן מיין.

רק במשחקי היורו זה לא קורה. לפחות בינתיים.

חמישה שערים כבש מולר בן ה-20 במונדיאל 2010, בדרך לזכייה בתואר מלך שערי הטורניר. חמישה היו לו גם בדרך להנפת הגביע העולמי בברזיל לפני שנתיים. תשעה שערים הוא הבקיע בתשעה משחקים במסגרת מוקדמות היורו האחרון. אבל באליפויות אירופה הוא מחפש את הראשון. חמישה משחקים ביורו 2012 ועוד שניים בטורניר הנוכחי, ולמולר עדיין אין גול. או בישול. לעומת 10 שערים ושישה אסיסטים ב-13 משחקים במסגרת הגביע העולמי. יתרה מכך, בצרפת הוא עדיין לא הגיע למצב הבקעה ממשי. היורו עדיין מחכה למלך המונדיאל.

עוד בנושא:

ויילס בשמינית הגמר אחרי 0:3 על רוסיה, הצגה לבייל
אוזיל: "שחקני עבר מדברים כדי לחזור לכותרות על חשבון הגב שלי"

תומאס מולר שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
מה יהיה? מולר/GettyImages

מולר לא לבד, אגב. על הנייר, היורו המורחב אמור היה להקל את המלאכה על הסקוררים המובילים של אירופה, בזכות מפגשים עם כמה יריבות נוחות מהמקובל, בטורניר שנחשב תמיד לאיכותי וקשה. אלא שבפועל, לא רק שאין הרבה שערים, אלו שנכבשים לא מגיעים מהכתובות המצופות.

המפציץ הגרמני, בעקבות היותו מלך שערי הגביע העולמי בעבר וכן בזכות העונה האישית הטובה בקריירה (32 שערים בכל המסגרות, מתוכם 20 בליגה) והיותו המבקיע הבולט של אלופת העולם, סומן על ידי רבים כפייבוריט לזכייה בנעל הזהב, לצד כריסטיאנו רונאלדו. בינתיים, שניהם עדיין מחפשים שער בכורה וכמוהם גם החבר רוברט לבנדובסקי (מלך שערי הליגה הגרמנית), זלאטן איברהימוביץ' (שיאן השערים הטרי של הליגה הצרפתית) והארי קיין המותש (מלך שערי הפרמיירליג).

כולם מועמדים בכירים לתואר המבקיע המצטיין של היורו ויחד הם הרעידו את הרשתות 203 פעמים בעונה החולפת, אבל בטורניר הנוכחי הם חולקים מספר עגול של שערים - 0. אחד פחות מארמנדו סדיקו האלבני, למשל. "יש לו נסיבות מקלות", מגונן לארס, אוהד באיירן מינכן שהגיע ללוות את נבחרתו בפריס. "הוא משחק בעמדה שמקשה עליו לבוא לידי ביטוי ורואים שחסרה לו נוכחות של חלוץ אמיתי לידו. מולר התרגל לשחק בנבחרת עם מירו קלוזה ובבאיירן יש לו את לבנדובסקי. גם לפני כן היו חלוצים אחרים. תמיד יש מי שמושך את תשומת הלב של ההגנה ומאפשר לו להצטרף כחלוץ השני. השיטה הזו, עם חלוץ 9 מדומה, לא מיטיבה עמו. ההגנות מתמקדות בו כי אין עוד סקורר. זה לא רק הוא, עובדה שגם לבנדובסקי לא מבקיע. נראה לי שהם היו שמחים לשחק גם כאן אחד לצד השני".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה נכון. גם בנבחרת עצמה מדברים על אפשרות לשינוי סגנון (מריו גומז, חלוץ טבעי שמגיע אחרי עונה מצוינת ו-26 שערי ליגה בבשיקטאש, תורגל בהרכב) ועוזר המאמן תומאס שניידר הודה במסיבת העיתונאים כי "אנחנו שוקלים את כל האופציות בנוגע לתפקוד של מולר, זה במחשבות שלנו. הוא ממשיך להישאר רעב, הוא עובד והשערים שלו יגיעו". ועדיין, צריך לזכור שבאותה שיטה, עם מסוט אוזיל כחלוץ מדומה במשחק הראשון בברזיל נגד פורטוגל, מולר הבקיע שלושער כשעמדת המוצא שלו הייתה כנף ימין. לא מדובר כאן בהצבה מופרכת שלא הוכיחה את עצמה בעבר.

העיתונאי מיין מתייחס: "הבעיה מבחינת מולר כרגע, ובזה גם יוגי לב הודה, היא שמשחק ההתקפה הגרמני עובר בעיקר דרך צד שמאל. צד ימין הרבה פחות דומיננטי". זה מובן, הרי בנדיקט הובדס הוא בלם שנדרש למלא את התפקיד הבעייתי הזה של מגן ימני והוא לא תוקף בצורה טבעית כמו פיליפ לאהם בעבר או אפילו כפי שעושה כעת יונאס הקטור באגף השני. מולר נפגע מכך. אין לו שותף אמיתי למשחק על הקו. הוא פחות מעורב במהלכים וכתוצאה מכך גם פחות חד כשהכדורים שורקים לידו ברחבה.

מולר מודע לביקורות, וכמו חברו מריו גצה ("פעם אתה הכלב ופעם אתה העץ") החליט להגיב: "ברור שאני לא מרוצה מהדברים עד כה, אבל אני גם חושב שאני לא כזה רע כמו שאומרים. אני מקווה שאוכל להבקיע, אבל כמו שאמרתי לפני הטורניר, זו לא המטרה העיקרית שלי. לפעמים אני משחק טוב וסופג ביקורות, ולפעמים אני רע מאוד, כובש שער ואז אומרים ש'מולר הציל את היום'".

אבל הגרמני בן ה-26 צריך הזדמנות אחת כדי להתניע. צ'אנס אחד לשים את הכדור ברשת, לשבור את הקרח ביורו ולחזור לקרוא תיגר על מלכות השערים בטורניר. זה עוד לא אבוד. למולר כבר יש ברזומה צמד לרשת אנגליה ושני צמדים מול סקוטלנד. האם יצרף גם את צפון אירלנד לרשימת החיסול?

יואכים לב מאמן נבחרת גרמניה. GettyImages
שינוי סגנון עומד על הפרק. יוגי לב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully