וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוזיל: "שחקני עבר מדברים כדי לחזור לכותרות על חשבון הגב שלי"

קשר נבחרת גרמניה תקף את המבקרים בעקבות היכולת הדלה ביורו 2016: "הפרשנים לא מעניינים אותי, מה שחשוב לי היא דעתו של המאמן", מולר: "ננסה להשתפר כבר במשחק הבא". גצה ימשיך ב-11?

מערכת וואלה!

היכולת הדלה של אלופת העולם ביורו 2016 עוררה ביקורת קשה על שחקני נבחרת גרמניה. בזמן שהמאנשפט הציגו משחק פושר מול פולין במחזור השני של שלב הבתים והעובדה כי יואכים לב עדיין לא הבטיח את פסגת בית ג', גרמה לשחקני העבר מיכאל באלאק ומהמט שול לתקוף. הראשון בחר לבקר את הסגנון האטרקטיבי מדי של גרמניה, שפגע אנושות ברצון שלה לנצח את המשחקים. שול המשיך וטען כי שפת גוף אדישה בצורה חמורה.

עוד בנושא:
היורו הארוך ביותר: ההפסד האחרון של נבחרת ספרד באליפות אירופה
תסביך אב: דור ההמשך של הכוכבים הגדולים במדור הקליפים היומי

אחד השמות המרכזיים שספגו את האש היה מסוט אוזיל, שבחר היום (שני) לתקוף בחזרה: "הדברים אותם אומרים עליי הפרשנים לא מעניינים אותי. זה לא משפיע עלייך ומעולם לא השפיע. תמיד יש אנשים שאוהבים לבקר, להגיד דברים שליליים. הסיבה שאותם שחקני עבר מדברים על הנבחרת ועליי היא כי הם רוצים לחזור לכותרות על חשבון הגב שלי".

מסוט אוזיל, שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
תוקף בחזרה. אוזיל/GettyImages

אוזיל המשיך: "הדבר היחיד שחשוב עבורי הוא דעתו של המאמן. אם לב מאמין בי, זה מספיק עבורי. תהיו בטוחים שהוא מבקר אותי על אספקטים מסויימים שצריך". גם תומאס מולר התייחס לביקורת מבית: "כמובן שאנחנו רוצים להבקיע שערים ולהיות טובים יותר. אנחנו עובדים הרבה כדי להשתפר כצוות, וננסה דברים חדשים כבר במשחק הבא".

בתוך כך, מדווחים כי מריו גצה צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בחלק הקדמי של לב בצוותא עם מולר, אוזיל ויוליאן דראקסלר. המשמעות היא שמריו גומז ימשיך להמתין על הספסל כמו גם לירוי זאנה ולוקאס פודולסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully