וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה ביאזי: "יום חג באלבניה", צאנה: "מה שעשינו ייזכר שנים רבות"

האלבנים חגגו את הניצחון ההיסטורי על רומניה, המאמן: "היינו נחושים מאוד". הקפטן: "אין לנו כישרון כמו לנבחרות האחרות, אך זה מה שהופך אותנו למיוחדים". יורדנסקו: "עצוב מאוד שלא העפלנו"

שחקן  אלבניה ארמנדו סדיקו חוגג. רויטרס
ארמנדו סדיקו חוגג את שער הניצחון./רויטרס

נבחרת אלבניה השיגה הערב (ראשון) ניצחון ענק כשגברה על נבחרת רומניה 0:1, במחזור הסיום של בית א'. ארמנדו סדיקו כבש את שער הניצחון בדקה ה-43 לאחר הרמה מצוינת של של לדיאן ממושאי. ארלינד אייטי נבחר לשחקן המצטיין של המשחק. האלבנים שהפסידו את שני המשחקים הראשונים שלהם בטורניר, ניצחו הערב וסיימו במקום השלישי בבית. האלבנים ימתינו כעת שלושה ימים לשאר התוצאות במשחקי הבתים כדי לראות האם יעפילו לשמינית הגמר. כרגע האלבנים ניצבים במקום השלישי בטבלת ה'מקום השלישי' עם משחק עודף, כאשר הארבע הראשונות יעפילו לסיבוב הבא.

עוד בנושא

יורו 2016: אלבניה במקום השלישי אחרי 0:1 על רומניה שהודחה
יורו 2016: שוויץ וצרפת נפרדו ב-0:0 טוב לשתי הנבחרות

שחקני אלבניה חוגגים בסיום. GettyImages
האלבנים חוגגים בסיום המשחק./GettyImages

המספרים

* רומניה לא הפסידה לאלבניה במשך 14 משחקים ברציפות, עד הערב.

* הניצחון האחרון של האלבנים אגב, היה במאי 1948.

* ארמנדו סדיקו עשה היסטוריה הערב כשכבש את השער הראשו ושל אלבניה בטורניר גדול.

* אם המשחקים בבית היו מסתיימים בדקה ה-87, אלבניה היתה מעפילה לשמינית הגמר מהמקום השני עם ארבע נקודות (שוויץ מהמקום הראשון עם חמש).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן רומניה אנגל יורדנסקו. רויטרס
"ספגנו בגלל טעות". אנגל יורדנסקו/רויטרס

התגובות

המאמן האלבני, ג'אני דה ביאזי, התייחס תחילה לאי הכללתו של הקפטן לוריק צאנה בהרכב: "זו הייתה החלטה קשה. ביקשתי ממנו שיקריב עבור הנבחרת, והוא עשה זאת. הוא המנהיג שלנו. אני חייב להוריד את הכובע בפניו". דה ביאזי הוסיף: "לא הגענו להרבה הזדמנויות. שיחקנו בחכמה ועם המון נחישות. ציפינו שהם יפתחו חזק, אבל שמרנו טוב מהרגע הראשון ושיחקנו נכון טקטית. זהו יום חג באלבניה".

"הרצון, הלב, הנחישות - זה מה שהביא לנו את הניצחון", אמר צאנה עצמו. "אין לנו כישרון כמו לנבחרות האחרות, אבל זה מה שהופך אותנו למיוחדים. נכנסתי ל-12 הדקות האחרונות וניסיתי להרגיע את החברים שלי. זה לא היה פשוט. אני לא יודע אם נמשיך לשלב הבא, אבל מה שעשינו עד עתה ייזכר לעוד שנים רבות".

מאמן הרומנים, אנגל ירדונסקו אמר: "היה לנו משחק טוב נגד צרפת והרבה הזדמנויות להבקיע נגד שוויץ. היום ספגנו הפסד מאוד כואב. האם הגיע לנו להעפיל? כן ולא. אם אתה לא מנצח, אז לא הגיע לך. אמרתי אתמול שזה היה המשחק של הדור הזה וזה נכון, העפלה לשמינית הגמר היתה מתנה בשבילהם, הם עשו הכל כדי להעפיל, זה עצוב מאוד. הפסד זה הפסד ואנחנו מאוד מצטערים על כך בפני האוהדים. התחלנו טוב ושלטנו במשחק, אך בגלל טעות ספגנו. אני חושב שאוהדים האלבנים נתנו להם אנרגיה וזה עזר להם מאוד".

המגן הרומני, כריסטיאן ספונארו, נשמע מאוכזב מאוד בסיום: "מאוד רצינו לנצח הערב, אנחנו מאוד מאוכזבים. במחצית השניה תקפו אך לא הצלחנו להבקיע. מאוד רצינו להעפיל אונחנו מאוד מאוכזבים בשביל כל העם הרומני. אני כבר בן 32 ולא בטוח מה ייקרה הלאה, זו לא החלטה שלי".

ניקולאה סטנצ'ו: "זו אכזבה ענקית. מאוד רצינו לנצח אך לא הגיע לנו להעפיל. איכזבנו את עצמנו ואת האוהדים. אני לא יודע אם זה בגלל שאנחנו חלשים, אך הערב היה לנו משחק לא טוב. לא הבקענו והם ניצלו את ההזדמנות שלהם. זה הרגע הכי עצוב בקריירה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully