וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתוני אנגליה חוגגים, הודג'סון: "אין לנו שום סימפטיה לוויילס"

אחרי הניצחון הדרמטי, הודג'סון הרגיש משוחרר יותר: "עבר הרבה זמן מאז שאני והצוות נהנינו ככה". ב"סאן" סגרו חשבון: "הודג'סון וסטארידג' השתיקו את בייל אחרי העקציה היהירה שלו"

רויטרס

בווידיאו: שליחנו ליורו תומר יצחק עם תיעוד החגיגות של אוהדי אנגליה אחרי הניצחון הדרמטי

הניצחון הדרמטי על ויילס הפיח רוח חיים באנגליה. אחרי התיקו המאכזב מול רוסיה, היה נדמה שרוי הודג'סון ושחקניו בדרך לעוד משחק בו יאספו נקודה אחת ויסבכו לעצמם את העלייה לשלב שמינית הגמר, אבל דניאל סטארידג' השלים מהפך בתוספת הזמן, קבע 1:2 ועשה לאנגליה את החיים קלים יותר. "אין לנו שום סימפטיה לוויילס", אמר המאמן הודג'סון, אולי רמז לדברי בייל, שאמר לפני המשחק כי אף שחקן באנגליה לא יכול לשחק במדי ויילס. "אם הייתי רואה את ויילס סופגת כך מול יריבה אחרת הייתי מצטער בשבילם, אבל הם יצטרכו לסלוח לי כי אני רוצה שנהיה מרוצים מעצמנו. אם לא היינו סופגים מול רוסיה בדקה האחרונה הייתי כנראה פחות נרגש עכשיו מהניצחון. עבר הרבה זמן מאז שאני והצוות נהנינו ככה".

שחקני נבחרת אנגליה חוגגים עם גארי נוויל. GettyImages
הפעם הם חוו את הדרמה מהצד הטוב שלה. שחקני נבחרת אנגליה חוגגים לאחר השער של סטארידג' מול ויילס/GettyImages

"שאגה של תשוקה", הייתה הכותרת ב"סאן" לאחר הניצחון והודג'סון וסטארידג' זכו למחמאות. "הודג'סון וסטארידג' השתיקו את גארת' בייל אחרי העקציה היהירה שלו".

חלוץ העבר הגדול אלן שירר, שמשמש פרשן עיתון "הסאן" סבור ששני הכובשים לנבחרת שלושת האריות הוכיחו את עצמם והם חייבים לשחק יחד. "הודג'סון חייב לפתוח עם ורדי וסטארידג'", כתב שירר, "הייתי רוצה לראות מבנה של יהלום עם אדם ללאנה בימין, כשוויין רוני הוא השפיץ שלו, זה ידאיג כל יריבה בטורניר".

ב"גרדיאן" היללו את סטארידג' על יכולתו מהרגע שנכנס כמחליף בתחילת המחצית השנייה. "סטארידג' תמיד ידע לשמור על מרחק מהשאר, אפילו במטוס, לפני הטורניר, כשכל השחקנים היו חנוטים בחליפות של קברנים, הוא הצליח להיראות אחרת", כתב פרשן העיתון ברני רוני, "על הדשא הוא יכול להיראות כמו ספורטאי מזן אחר, אתלט גדול שלא מוטרד מפרטים קטנים. ב-45 הדקות ששיחק הוא היה ההבדל המכריע עבור אנגליה".

"ההימור של הודג'סון עם סטארידג' הצליח", כתב פרשן "סקיי ספורט" ניק רייט, "באליפות אירופה שיחקנו עד כה רק שני משחקים ישנים, אבל אנגליה כבר חוותה פעמיים רגשות מנוגדים של דרמה".

חלוץ נבחרת אנגליה דניאל סטארידג' חוגג. רויטרס
"שאגה של תשוקה". סטארידג'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully