וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו מבינים את החשיבות של היורו בצרפת, הרבה פורטוגלים חיים שם"

ריקרדו קראבליו דיבר לאחר הניצחון על אסטוניה והסביר מדוע נבחרתו תגיע עם מוטיבציית יתר הקיץ: "חשוב שנשאיר רושם טוב". כריסטיאנו רונאלדו: "צריך להישאר עם הרגליים על הקרקע"

רויטרס

צפו בידיעה המלאה: נבחרת פורטוגל הביסה 0:7 את אסטוניה

למרות שמדובר בניצחון על אסטוניה, לא נראה שבפורטוגל ציפו לתוצאה כל כך מרשימה במשחק ההכנה האחרון לקראת יורו 2016. הנבחרת של פרננדו סנטוס נראתה והביסה את האסטונים 0:7, עם משחק מצויין של ריקרדו קווארסמה וכריסטיאנו רונאלדו, שכבש צמד תוך תשע דקות.

הפנומן דיבר לאחר המשחק: "זה היה משחק טוב. הקבוצה שיחקה נכון והצלחנו להשיג שבעה שערים, אנחנו יכולים להיות גאים בכך. שיחקנו מול קבוצה חזקה פיזית וזה היה מבחן טוב לקראת היורו. למרות זאת, זה עדיין משחק ידידות ועובדה שניצחנו לא אומרת כלום לקראת הקיץ. אנחנו חייבים להישאר עם הרגליים על הקרקע".

"זה תמיד טוב לנצח, זה מראה שאנחנו קבוצה טובה שמתאמנת טוב. אני מאוד רוצה לעזור לנבחרת להשיג את המטרות שלה. משחקי הבתים חשובים מאוד ונראה מה ייקרה. אני מאוד מקווה ומאמין שנשחק טוב בטורניר".

גם הבלם הוותיק, ריקרדו קראבליו, התייחס לניצחון ולקראת הטורניר הקרוב: "היינו מרוכזים והצלחנו לתת את הכי טוב שלנו. אחרי הגול הראשון והשני זה נעשה קל יותר. לא ציפינו להבקיע כל כך הרבה שערים, אך זה חשוב לביטחון ולפתיחת הטורניר. בצרפת ניתן את הכל. הסגל מאוחד וזה דבר מאוד חשוב. אנחנו מבינים את החשיבות של כך שהיורו יהיה בצרפת, יש שם קהילה פורטוגלית גדולה וזה מאוד חשוב שניתן את הכי טוב שלנו ונשאיר רושם טוב, אני בטוח שזה מה שנעשה".

מגן וולפסבורג והנבחרת, ויירניה, דיבר על ריקרדו קווארסמה ששיחק מצוין: "אנחנו צריכים את קווארסמה במיטבו. כולם יודעים מה היכולות שלו ומה הוא יכול לתרום. אנחנו מקווים שגם ביורו הוא ישחק באותה רמה בה שיחק במשחקי הידידות האחרונים, לא רק הוא אלא כל הסגל. כולם רוצים להראות למאמן מה הם מסוגלים לעשות ושהוא יכול לסמוך עליהם. עלינו להראות מחויבות ומסירות - זה מה שהאוהדים מצפים מאיתנו".

ריקרדו קווארסמה שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
"כולם יודעים מה היכולות שלו". קווארסמה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully