וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקציר: נבחרת פורטוגל הביסה 0:7 את אסטוניה

הנבחרת של פרננדו סנטוס לא ריחמה על האסטונים, ונהנתה מצמדים של כריסטיאנו רונאלדו (36, 45, כולל שער אחד נהדר במיוחד) וריקרדו קווארסמה (39 ,77), שגם הוסיף שני בישולים

רויטרס

נבחרת פורטוגל הביסה הערב (רביעי) 0:7 את נבחרת אסטוניה, בניסוי הכלים האחרון של פרננדו סנטוס לקראת יורו 2016. הפורטוגלים שדווקא לא נחשבים לפייבוריטים לזכייה בטורניר, הפגינו משחק מצוין, כאשר כריסטיאנו רונאלדו כבש צמד, אך כוכב המשחק היה דווקא ריקרדו קווארסמה שכבש גם הוא צמד, והוסיף עוד שני בישולים.

השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-36, כאשר קווארסמה פרץ באגף שמאל והגביה עם החלק החיצוני של הרגל כדור רוחב נהדר לרונאלדו. הפנומן הגיע בצורה מדויקת ונגח בעוצמה לרשת את השער הראשון של הפורטוגלים. כנראה שהשער הראשון שיחרר הרבה לחץ אצל הנבחרת של סנטוס, שמאותו רגע שיחקה מצוין. שלוש דקות לאחר מכן קווארסמה הפך ממבשל לכובש. שחקן הכנף שפתח במקומו של נאני העביר עוד כדור מאגף שמאל, שהפעם נכנס ישירות לרשת עם טאץ' נהדר. הבליץ הפורטוגלי נמשך ובדקה ה-45 שוב זה היה רונאלדו שכבש. חילופי מסירות בין ז'ואו מאריו וכוכבה של ריאל מדריד הסתיימו בשערו השני במשחק, שגם כבש בפעם הראשונה עבורו צמד שערים במחצית הראשונה לזכות פורטוגל.

כריסטיאנו רונאלדו, נבחרת פורטוגל. AP
צמד תוך תשע דקות. כריסטיאנו רונאלדו/AP

הקצב לא נרגע גם במחצית השניה, ובדקה ה-55 היה זה דנילו פריירה שכבש את הרביעי. כדור קרן הגיע לראשו של קשר פורטו, שנגח בעצמה לקרקע ופנימה. שש דקות מאוחר יותר הגיע השער החמישי של הפורטוגלים ושוב קווארסמה היה מעורב. הקשר העביר כדור מצד ימין שהוסת לעבר קארול מטס האסטוני ונכנס פנימה, שער עצמי ו-0:5 לפורטוגל בדקה ה-61. ההתעללות נמשכה ובדקה ה-77 קווארסמה המשיך את המשחק הנפלא שלו עם שער נוסף. הקשר קיבל כדור באגף ימין מרנאטו סאנצ'ס שנכנס כמחליף, ועם עוד סיומת נהדרת קבע 0:6 לפורטוגלים. ההדרן הגיע עשר דקות לסיום ומי שכבש היה אדר שנכנס גם הוא כמחליף. בדקה ה-80 חלוצה של ליל קיבל כדור אלכסוני מאנדרה גומש ולא התבלבל מול השער. 0:7 גדול לפורטוגל שנראית מוכנה ליורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully