וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ירו מתרגש מבואו של ורדי: "ממליץ לוונגר לשחק במערך 4-4-2"

החלוץ לא חושש למעמדו בעקבות החתימה הצפויה של ורדי בארסנל: "נשלים אחד את השני". בצרפת מתנצלים בפני ז'ירו אחרי הצמד מול סקוטלנד: "הוא לא מפסיק לכבוש והאוהדים ממשיכים לבוז לו"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: ז'ירו כובש שלושער לרשת של אסטון וילה

עוד חמישה ימים נותרו לפתיחת היורו ונבחרת צרפת, כמעט כרגיל, מספקת שערוריות למכביר. הטריקולור הביסו 0:3 את סקוטלנד אמש (שבת) בניסוי הכלים האחרון לפני משחק הפתיחה מול רומניה, ושוב קיבלו תפוקה נהדרת מאוליבייה ז'ירו, שכבש צמד. חלוץ ארסנל ממשיך לכבוש בצרורות במדי הנבחרת, ועומד על מאזן של שבעה שערים בחמשת המשחקים האחרונים בהם קיבל מקום ב-11 של דידייה דשאן. הרצף הזה לא הפריע לקהל הצרפתי לקרוא בוז לעברו במשחק ההכנה הקודם מול קמרון, שגם במהלכו הוא כבש.

עוד בנושא

מהפך תדמיתי: פטריס אברה חזר לקונצנזוס וסוחף את צרפת
הכנה ליורו: 0:3 לצרפת על סקוטלנד, עשירייה לקרואטיה

אוליבייה ז'ירו, נבחרת צרפת. AP
שלב ההוכחות. ז'ירו/AP

אמש, אחרי שכבש שער אלגנטי בעקב, פטריס אברה הצביע לאוהדים לעברו וביקש מהם להודות לו כדי לכפר על היחס כלפיו. בעיתונות הצרפתית כתבו הבוקר "שצריך לבקש סליחה מז'ירו, הוא השחקן הכי לוהט שלנו כרגע". דידייה דשאן הוסיף ש"הוא בכושר נפלא וזה סימן טוב מאוד עבורנו". מאמן הטריקולור הוסיף: "הגענו להרבה מצבים והיינו מסוגלים לכבוש עוד כמה וכמה שערים. לקחנו את המשחק ברצינות, ולנצח בצורה הזו תמיד מוסיף ביטחון. אנע כבר מתחיל לגבש את ההרכב שלי".

ז'ירו, אגב, אישר בסיום המשחק כי ג'ימי ורדי יחבור אליו לחוליית החוד בארסנל. "הבנתי שהוא מגיע. אלה חדשות נהדרות עבורנו. תמיד היו בארסנל חלוצים מצוינים והוא יוסיף לנו המון מחץ". ז'ירו לא חושש למעמדו בעקבות בואו של חלוץ לסטר. כשנשאל על ידי הכתבים הצרפתים האם החתמתו של ורדי תפגע בו, הוא השיב בהלצה: "לא. זה בסך הכל אומר שנשחק הרבה יותר 4-4-2 העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully