וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה ליורו: 0:3 לצרפת על סקוטלנד, עשירייה לקרואטיה

צמד של ז'ירו ועוד שער של קוסיילני סידרו למארחת היורו ניצחון במבחן הכלים האחרון. קרואטיה פירקה 0:10 את סן מרינו החלשה, 0:2 לגרמניה על הונגריה. 0:2 להולנד באוסטריה

אוליבייה ז'ירו נבחרת צרפת. GettyImages
נראה מוכן ליורו. ז'ירו/GettyImages

פחות משבוע לפתיחת אליפות אירופה, והנבחרות ברחבי היבשת ממשיכות את ההכנות לקראת יורו 2016. גרמניה אלופת העולם התאוששה מההפסד לסלובקיה וניצחה 0:2 את הונגריה במבחן הכלים האחרון שלה לפני היורו. אוסטריה נכנעה בביתה עם 2:0 מול הולנד, שבאופן נדיר לא תשחק ביורו. צרפת מארחת היורו הרשימה עם 0:3 על סקוטלנד.

עוד בוואלה! ספורט
מדד הכח של יורו 2016
ז'ירו תוקף את המבקרים לפני היורו

שחקני נבחרת קרואטיה חוגגים. AP
התעללו בסן מרינו. שחקני קרואטיה חוגגים/AP

צרפת - סקוטלנד 0:3

קארים בנזמה עשה הרבה רעש אחרי ההדחה שלו מסגל נבחרת צרפת. אולם, אוליבייה ז'ירו הוכיח הערב שיש לו מחליף ראוי. חלוצה המושמץ של ארסנל כבש צמד מהיר, כולל שער יפהפה עם העקב כבר אחרי שבע דקות ומארחת היורו הכניעה את המשחק כבר במחצית הראשונה עם שער נוסף של קוסיילני. צרפת, שלשם שינוי לא ספגה, נראית מוכנה למשחק הפתיחה בעוד שישה ימים מול אוקראינה.

דקה 7: גול! איזה שער יפה של ז'ירו. סאניה המגן הימני החליף מסירות עם אברה ומצא את ז'ירו שעם העקב שלח את הכדור לרשת. 0:1 לצרפת.

דקה 17: קומאן ניסע להפתיע עם בעיטה מרחוק, אבל מרשל הדף.

דקה 34: גול! אוליבייה ז'ירו משלים צמד אחרי שהגיע ראשון לריבאונד מבעיטה של פאיה והדיפה לא טובה של מרשל. 0:2 לצרפת.

דקה 39: גול! איזו חגיגה של צרפת. פאיה הרים כדור קרן, אברה הסיט בראש לקוסיילני שמקרוב נגח פנימה. 0:3 מרשים לטריקולור.

דקה 64: פול פוגבה סובב כדור חופשי מצוין שעקף את החומה והכניע את מארשל, אבל נעצר בקורה.

יוליאן דראקסלר שחקן נבחרת גרמניה מנסה מספרת מול נבחרת הונגריה. AP
שער חוקי שלו נפסל. דראקסלר מנסה מספרת/AP

גרמניה - הונגריה 0:2

אחרי שורה של הפסדים לא נעימים, נבחרת גרמניה משיגה ניצחון במבחן הכלים האחרון שלה לפני משחק הפתיחה ביורו, אבל לפחות על פי היכולת, ליוהכים לב יש עוד הרבה עבודה. לב עלה בהרכב הכי חזקה שלו עם מולר, אוזיל וגצה בחלק הקדמי, אבל דווקא אדם לאנג פרץ את הסכר עם שער עצמי בדקה ה-39. מולר קבע את תוצאת הסיום כשגלגל מקרוב אחרי שקיראי הציל נגיחה של גומז מעמדת נבדל. גרמניה מנצחת, אבל ממש לא מרשימה. הונגריה, שעלתה ליורו דרך הפלייאוף, היוותה יריב שקול לפרקים אך לא היה לה את המחץ כדי להכניע את ההגנה הלא גדולה של הגרמנים.

דקה 2: שער חוקי של גרמניה נפסל. גצה ניסה לבעוט אבל הכדור הגיע לדראקסלר שכבש מול הרשת החשופה. השופט פסל את השער בטענה לנבדל שלא היה.

דקה 8: תומאס מולר הרים כדור חד מצד ימין, דראקסלר ניסה את מזלו עם מספרת מהאוויר, אבל הכדור לא התלבש לו על הרגל וטס החוצה.

דקה 10: אנטוניו רודיגר נותר חופשי לכדור קרן ונגח מחמישה מטרים החוצה.

דקה 30: רגע מדאיג מאוד ליוהכים לב. סמי חדירה התנגש באדם לאנג ונאנק מכאבים, אבל קיבל טיפול קצר וחזר לשחק.

דקה 39: גול! גרמניה עולה ליתרון בסיומה של התקפה יפה. הקטור קיבל כדור בצד שמאל ומסר כדור רוחב לגצה, אך דווקא אדם לאנג דחק את הכדור לשערו הוא. 0:1 לאלופת העולם.

דקה 63: גול! גרמניה עולה ל-0:2 משער שהיה צריך להיפסל. בואטנג הקפיץ כדור לגומז שנגח מעמדת נבדל. קיראי הדף מצוין, אבל מולר היה במקום כדי לדחוק פנימה.

מריו גצה שחקן נבחרת גרמניה (ימין). רויטרס
גצה וחדירה חוגגים/רויטרס

אוסטריה - הולנד 2:0

האוסטרים, שרשמו קמפיין גדול במוקדמות, נעלו את משחקי האימון לקראת הטורניר עם הפסד ביתי 2:0 מול הולנד, שבכלל לא תשחק ביורו. סטיבן ברגויס הגביה מימין ו-וינסנט יאנסן גילח עם הראש פנימה את הכדור שקבע 0:1 בדקה התשיעית. הופעה חמישית של ההולנדי בנבחרת ושער שלישי שלו. לוק דה יונג נכנס כמחליף בדקה ה-65 וכעבור דקה בישל לג'ורג'יניו ויינאלדום, שבעט יפה לפינה הרחוקה וקבע 0:2 בדקה ה-66.

קרואטיה - סן מרינו 0:10

הנבחרת של אנטה צ'אצ'יץ' ניצחה במשחק ההכנה הקודם 0:1 את מולדובה והערב זה הלך הרבה הרבה יותר קל מול סן מרינו האומללה. קרואטיה, שתפתח את יורו 2016 מול טורקיה, מחצה 0:10 את סן מרינו במשחק בו אפילו השוער לוברה קאליניץ' כבש. קחו לכם כמה דקות כדי לקרוא את שמות כל הכובשים: מרקו פיאצה (20), מריו מנדז'וקיץ' שלושער (24, 36 ו-38), דריו סרנה (25), איבן פרישיץ' (40), איבן ראקיטיץ' (50) וניקולה קאליניץ' עם שלושער (59, 73 ו-84) כבשו את העשירייה.

צפו בתקציר העשירייה של קרואטיה

סלובקיה - צפון אירלנד 0:0

עוד באותו נושא

שבוע לפני היורו: ארה"ב מזהירה מפני טרור בכל רחבי אירופה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully