וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוליבייה ז'ירו: "גם אוזיל חווה ירידה, אבל אותו לא מבקרים בגרמניה"

אחרי סערת בנזמה, חלוץ נבחרת צרפת בחר לצאת נגד המבקרים שבוע לפני שריקת הפתיחה מול רומניה: "יש לשפוט חלוצים לאורך זמן, יש כאלה שמעדיפים את בנזמה ויש כאלה שמעדיפים אותי"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: תקציר הניצחון של ארסנל על אסטון וילה

שבוע למשחק הפתיחה של יורו 2016 מול רומניה ובתקשורת הצרפתית עדיין עוסקים בדברים של קארים בנזמה. חלוץ ריאל מדריד עורר סערה בעקבות ניפויו מהסגל של דידייה דשאן לקראת אליפות אירופה, אותה יארחו הטריקולור. אחד מסימני השאלה הגדולים ביותר של צרפת לקראת הטורניר הוא סביב עמדת החלוץ. המרוויח הגדול ביותר עשוי להיות אוליבייה ז'ירו, שבחר היום (שישי) לצאת נגד המבקרים.

חלוץ ארסנל, שהרשית העונה 24 שערים אך סבל מרצף של 15 משחקים ללא שער, תקף: "יש השתוללות חסרת תקדים סביב הזימון שלי לנבחרת כי חושבים שאני ובנזמה יריבים. יש כאלה שמעדיפים אותי כחלוץ של הנבחרת, ויש כאלה שמעדיפים את קארים. אין לי שום רצון או יכולת לשנות את זה".

עוד בוואלה! ספורט:

החוזה של יוסי בניון במכבי תל אביב
הקאמבק של גולסה למכבי חיפה מתקרב

אוליבייה ז'ירו. GettyImages
ישכיח את בנזמה? ז'ירו תוקף/GettyImages

"אני זוכר ששנת 2016 לא התחילה בצורה טובה מבחינתי, אולם יש לשפוט חלוצים לאורך זמן. כבשתי העונה 28 שערים במדי ארסנל והנבחרת, הוספתי שישה בישולים - זו אחת העונות הטובות ביותר שלי בקריירה. למה בוחרים לא לסמוך עליי דווקא אחרי עונה כזו?", תקף ז'ירו והוסיף: "אני בן אדם כמו כולם, וברור שאני שמח לשמוע מחמאות. לא ברור לי כיצד לפני טורניר אותו צרפת מארחת בוחרים לבוא אליי בטענות".

החלוץ בחר בהשוואה מעניינת: "גם מסוט אוזיל חווה ירידות העונה, אבל אותו לא מבקרים בגרמניה. הבעיות שלי בארסנל היו שייכות לכל הקבוצה, הבקעתי שלושער מול אולימפיאקוס במחזור הסיום של ליגת האלופות ובזכותו עלינו לשמינית הגמר. הדברים לא הסתדרו לנו השנה באנגליה בתור קבוצה, לא עבור ז'ירו".

עוד באותו נושא

"הקשר בין ארסנל לוונגר עמוק, אנו מתכננים מהלכים לטווח הרחוק"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully