וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי הודג'סון: "לא מוכן לשמוע את הטענות על כך ששיחקנו לא טוב"

אנגליה ניצחה את פורטוגל 0:1 במשחק הכנה ליורו, אבל ספגה ביקורת על היכולת. הפרשנים תוהים לגבי רוני, אלן שירר: "אם אתה פותח עם ורדי וקיין, לפחות תתפקד אותם במרכז ולא באגפים"

מאמן נבחרת אנגליה רוי הודג'סון. רויטרס
לא מוכן לבקר את השחקנים. הודג'סון/רויטרס

נבחרת אנגליה אמנם רשמה אמש (חמישי) ניצחון מחמיא 0:1 על פורטוגל במשחק הכנה ליורו 2016, אבל היכולת שלה עוררה לא מעט דאגה בממלכה. המאמן רוי הודג'סון עבר ממערך 4:2:3:1 איתו הוא הצליח למדי, ל-4:3:3 שנראה חסר תיאום ולכל הפחות לא הולם את השחקנים שאיתם פתח.

באנגליה מעלים סימני שאלה בנוגע לשילוב של ויין רוני, הארי קיין וג'יימי ורדי בהרכב, אחרי שאתמול הודג'סון החליט להציב את קיין ו-ורדי באגפים. אלן שירר למשל, צייץ: "אם אתה פותח עם הארי קיין וג'יימי ורדי, לפחות תתפקד אותם במרכז ולא באגפים. אחרת מה הטעם?"

עוד בוואלה! ספורט:

אנגליה ניצחה את פורטוגל 0:1 במשחק הכנה
פודולסקי כועס על היחס של התקשורת הגרמנית
הכירו את הלהיט של נבחרת צפון אירלנד

לא מעט פרשנים סבורים שרוני צריך להתחיל את הטורניר על הספסל, בטח אחרי שאתמול ההסטה של קיין ימינה פגעה ביכולת שלו. אחרים תוהים אם שחקנה של מנצ'סטר יונייטד יוכל לשחק בקישור, כפי שעשה לא פעם במדי השדים האדומים. כך או כך, אם לשפוט על פי המשחק אמש, אנגליה תתקשה מאוד ביורו אם תשחק עם רוני, ורדי וקיין כשלישייה קדמית.

"אני לא מוכן לקבל את הטענה שלא שיחקנו טוב", סיכם המאמן, "ערכנו שלושה משחקי הכנה וניצחנו בכולם, והערב לא היינו בסכנת ספיגה. היכולת של חלק מהשחקנים? אני לא מוכן לעמוד פה ולבקר אותם. האם החלטתי מה יהיה ההרכב הפותח? זה תלוי בכל משחק לגופו. אני רק שמח שיש לי 16-17 שחקנים טובים שנאבקים על כל עמדה".

ויין רוני אמר: "אנחנו צריכים לשחק יותר טוב, אבל אם לא הצגנו יכולת טובה ובכל זאת ניצחנו, זה סימן טוב. המאמן עובד על השלישייה הקדמית, אבל יש 23 שחקנים בסגל והמשימה תלויה בכולם".

ויין רוני, ג'יימי ורדי, נבחרת אנגליה. GettyImages
השלישייה הקדמית היוותה את הבעיה הגדולה של אנגליה. רוני עם ורדי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully