וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאס פודלוסקי: "אני יותר מסתם קמע עבור נבחרת גרמניה"

החלוץ שלא צפוי לפתוח בהרכב הנבחרת ביורו, התעצבן על היחס המזלזל מהתקשורת: "שיחקתי מעל 100 משחקים במדים הלאומיים, לקרוא לי קמע זו חוצפה". כבש בעונה האחרונה 17 שערים בטורקיה

לוקאס פודולסקי שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
"המאמן יודע כיצד להשתמש בי". פודולסקי/GettyImages

זימון מעט מפתיע לקראת היורו הקרוב, היה זה של החלוץ בן ה-30, לוקאס פודולסקי. החלוץ הגרמני כבש את שערו האחרון במדים הלאומיים לפני יותר משנה, וזימונו העלה לא מעט סימני שאלה. החלוץ שנולד בפולין, מאוד לא אהב את הביקורות בכלי התקשורת, והביע את דעתו בנושא.

"בהחלט לא הגעתי לנבחרת כדי לשמש כקמע. אני חושב שזו חוצפה לקרוא לי כך וזה לא מכובד. שיחקתי מעל 100 משחקים במדים הלאומיים ובהרבה טורנירים, ומעולם לא לקחתי כמובן מאליו את מקומי בסגל. אני חושב שיש לי תפקיד חשוב בנבחרת והמאמן יודע כיצד להשתמש בי".

"אנחנו רוצים להיות אלופי אירופה. המטרה האישית שלי היא להתאמן בצורה חזקה, ואם אשחק, אנסה לנצל את ההזדמנות. האהבה לכדורגל היא כמו האהבה למשפחה, היא תמיד שם".

החלוץ חווה תקופה פחות טובה בשנים האחרונות מאז שעזב את ארסנל, אך במהלך העונה האחרונה בטורקיה הספיק לשחק מעל 40 משחקים בהם כבש 17 שערים. במדים הלאומיים לפודלוסקי יש 127 הופעות בהן כבש 48 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully