וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים: "מאמין שאם ננצח את בלגיה הכול יסתדר מסביב ונעלה"

למרות ההפסד המאכזב לקפריסין חלוץ נבחרת ישראל ממש לא מרים ידיים לפני המפגש מול הבלגים (שלישי, 21:45, ערוץ 1): "נכון, האווירה לא הכי טובה, אבל אנחנו כדורגלנים מקצוענים, וכל עוד יש סיכוי - נעשה את הכול"

מחזור 10מחצית13/10/2015
בלגיה
    0:0
      נבחרת ישראל
      צילום: איציק יצחקי. עריכה: שניר דבוש

      נבחרת ישראל אמנם כמעט ואיבדה סיכוי לסיים במקום השלישי במוקדמות יורו 2016 - המקום שמעניק כרטיס לשלב הפלייאוף - אך למרות זאת שחקניה עדיין מאמינים שניתן לעשות זאת. הכחולים-לבנים ספגו 2:1 ביתי מקפריסין, הפסד שטרף את הקלפים והקטין משמעותית את הסיכויים להמשיך שלב, אך ניצחון סנסציוני על בלגיה (שלישי, 21:45, ערוץ 1) במחזור האחרון בשלב המוקדם עשוי לשנות את התמונה.

      "כמו שכולם יודעים, המצב לא הכי נחמד, האווירה לא הכי טובה", הודה החלוץ טל בן חיים. "אנחנו מאוד מאוכזבים, אבל צריך לצאת מזה מהר כי יש לנו משחק מאוד חשוב שיכול להפוך את כל התמונה ולשנות את האווירה. אנחנו שחקני כדורגל מקצוענים וכל עוד יש לנו סיכוי נעשה הכול כדי לנצח במשחק ולעשות את זה".

      "אנשים מדברים ואומרים 'כאילו יש לנו סיכוי', אני לא מוכן להשתמש במילה 'כאילו'. אם יש סיכוי תאורטי, אז יש סיכוי. אני מאמין שאם ננצח הכול יסתדר מסביב ונעלה. זה שהפסדנו בבית ואכזבנו זאת עובדה, מצב נתון. מה שקרה מול קפריסין לא מעניין, אין לנו מה להתעסק בעבר, רק במשחק שנותר".

      אלי גוטמן תרגל באימון את דור פרץ ושרן ייני לצד בירם כיאל בקישור האחורי, כשקשרה הצעיר של מכבי תל אביב צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במדים הלאומיים. אוראל דגני יחליף כמגן ימני את אלי דסה הפצוע, בעוד תומר חמד יתפוס את מקומו של מונס דאבור בהתקפה. בעקבות המעבר לשלישיית אמצע, גם גילי ורמוט יירד ככל הנראה אל הספסל.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

      בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

      הרכבי הקבוצות

      שופט: טאסוס סידירופולוס (יוון)
      אצטדיון: המלך בודואן, בריסל

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully