וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות יורו: גרמניה ניצחה 2:3 בסקוטלנד, אלבניה - פורטוגל 1:0

צמד של תומאס מולר (18 ו-34), שבישל גם לגונדואן (54) סידרו לאלופת העולם ניצחון חוץ שלא הבטיח לה את הכרטיס ליורו, בשל ניצחון אירלנד. פורטוגל ניצחה 0:1 באלבניה עם שער בדקה ה-90, 1:1 בין צפון אירלנד להונגריה

שחקני נבחרת גרמניה. GettyImages
שחקני גרמניה חוגגים/GettyImages

נגלת המשחקים השנייה במחזור השמיני של מוקדמות יורו 2016 נערך הערב (שני) עם שמונה משחקים בבתים ד', ו' ו-ט'. אלופת העולם גרמניה הצליחה לעשות את שלה עם 2:3 בחוץ על סקוטלנד, אבל לא הבטיחה את העלייה ליורו כיוון שאירלנד ניצחה 0:1 את גאורגיה. פולין טיילה ל-1:8 מול גיברלטר האומללה. בבית ו' הצליחה צפון אירלנד לכבוש שער עמוק בתוספת הזמן כדי לסיים ב-1:1 מול הונגריה, בעוד רומניה אכזבה עם 0:0 ביתי מול יוון המפורקת ופינלנד ניצחה רק 0:1 את איי פארו. בבית ט', הצליחה פורטוגל לנצח 0:1 בזכות שער בדקה ה-92 של מיגל ולוסו, בעוד דנמרק סיימה ב-0:0 בארמניה.

סקוטלנד - גרמניה 3:2

אלופת העולם נראתה מצוין מבחינה התקפית והרבה פחות טוב מבחינה הגנתית וזה הספיק לה על מנת לקחת את שלוש הנקודות מגלזגו עם 2:3 על סקוטלנד. תומאס מולר היה מצוין, כבש צמד ובישל אחד נוסף לאילקאי גונדואן והוביל את גרמניה לניצחון, ששיפר את מאזנה ל-19 נקודות במקום הראשון בבית. סקוטלנד איבדה סיכוי ריאלי לסיים באחד משני המקומות הראשונים, שכן היא מרוחקת שש נקודות מפולין השנייה.

תומאס מולר, מי אם לא הוא, כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-18 לאחר שפרץ עם הכדור ושחרר בעיטה מ-18 מטר שפגעה באחד השחקנים, שינתה כיוון וקבעה 0:1. הנבחרת המקומית, שלא הגיעה לאף הזדמנות עד הדקה ה-28, הצליחה למצוא את השוויון בדקה הזו. כדור חופשי של שון מלוני נכנס חזק אל תוך הרחבה, נוייר הדף לא טוב והיישר על גופו של מאטס הומלס וזה 1:1 מפתיע. הגרמנים הצליחו למצוא את השני בדקה ה-34 כשמסירת רוחב של מריו גצה מצאה את אמרה ג'אן, שבעט לשער, השוער הסקוטי הדף, אבל עד לראשו של תומאס מולר, שנגח לקורה ופנימה, 1:2 גרמניה. מאז תחילת מונדיאל 2014, היה מולר אחראי על 16 שערי גרמניה, 13 כיבושים ושלושה בישולים. ג'יימס מקארתור הצליח לאזן שוב, הפעם עם בעיטה מ-16 מטר אחרי קרן וסקוטלנד שוב כובשת למרות שהיא בקושי מחזיקה בכדור או מגיעה למצבים, 2:2.

בדקה ה-54 הצליחה גרמניה לכבוש את הרביעי ועוד איזה לכבוש. אמרה ג'אן פרץ מימין, הכניס לאילקאי גונדואן. קשר דורטמונד הכניס עומק למולר, שבלי לראות אותו מסר בסיבוב רוחב בחזרה לגונדואן, שבעט בנגיעה אחת לקורה ופנימה, 2:3.

פולין - גיברלטר 1:8

כמו כולם, גם הפולנים השלימו איסוף קליל של שש נקודות מגיברלטר האומללה ועשו את זה הפעם עם 1:8 במשחק חסר כל ערך ספורטיבי. פולין חזק במאבק על אחד משני המקומות הראשונים בבית כשהיא במקום השני עם 17 נקודות, שתיים פחות מגרמניה הראשונה ושתיים יותר מאירלנד השלישית, כשהיא מחזיקה ביתרון שהיא שיחקה נגד גרמניה כבר פעמיים.

קמיל גרוסיצקי העלה את הפולנים ליתרון הצפוי כבר בדקה השמינית עם נגיחה אחרי בישול יפה של רוברט לבנדובסקי וזה 0:1. גרוסיצקי הוסיף אחד נוסף, הפעם במהלך אישי יפה והקפצה בדקה ה-15 וזה 0:2. כעבור ארבע דקות כבש גם לבנדובסקי וזה 0:3. לבנדובסקי הוסיף עוד אחד בדקה ה-29 אחרי בישול של ארקדיוש מיליק וזה 0:4.

במחצית השנייה הגיע החמישי בדקה ה-56 כשמיליק הרשית. שלוש דקות חלפו וקובה בלאשצ'יקובסקי דייק מהנקודה הלבנה כדי לקבוע 0:6. מיליק כבש אחד נוסף בדקה ה-72 וקבע 0:7. בדקה ה-74 כבש בארטוש קאפוסטקה את השמיני וקבע 0:8. גיברלטר הצליחה לכבוש את השער השני שלה בקמפיין בדקה ה-87 כשג'יימס גוסלינג היה הכובש וזה "רק" 1:8.

אירלנד - גאורגיה 0:1
לאירלנד: ג'וני וולטרס (69)

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
תומאס מולר שחקן נבחרת גרמניה (ימין) מול סקוטלנד. GettyImages
מולר היה חד מתמיד./GettyImages

צפון אירלנד - הונגריה 1:1

הנבחרת המארחת הייתה זקוקה לניצחון על מנת להבטיח את מקומה ביורו 2016, אבל הסתבכה והייתה קרובה לרדת למקום השני בבית ולהיות נקודה אחת בלבד מעל הונגריה. למזלה, שער של קייל לאפרטי עמוק בתוך תוספת הזמן סידר לה 1:1 קריטי, שהשאיר את ההונגרים מרחק ארבע נקודות ממנה. וזאת על אף שנותרה בעשרה שחקנים.

הונגריה הצליחה לעלות ליתרון חוץ בדקה ה-74 כשכדור חופשי של באלאש דז'ודז'אק גרם לטעות קשה מאוד של השוער המקומי מייקל מק'גוברן, ששמט את זה ונענש על ידי ריקארד גוזמיש וזה 0:1 לאורחת. בדקה ה-83 נותרה צפון אירלנד בעשרה שחקנים אחרי שכריס בירד ספג צהוב שני. עמוק בתוספת הזמן הצליחה צפון אירלנד למצוא את השוויון הקריטי כשקייל לאפרטי - עם השער השביעי שלו בקמפיין - היה הראשון להגיב להדיפה לא מספיק טובה של גאבור קיראלי ודחק פנימה את ה-1:1.

רומניה - יוון 0:0

בדיעבד, ניצחון של רומניה היה מקרב אותה מאוד להבטיח את המקום ביורו 2016, אבל היא לא הצליחה לעשות את העבודה וסיימה ב-0:0 בלבד מול יוון, שחווה קמפיין רע מאוד. הרומנים נותרו במקום השני עם 16 נקודות, היוונים במקום האחרון בבית עם שלוש בלבד.

פינלנד - איי פארו 0:1
לפינלנד: יואל פויאנפאלו (23)

קייל לאפרטי שחקן נבחרת צפון אירלנד. GettyImages
שער קריטי שלו בתוספת הזמן. לאפרטי/GettyImages

אלבניה - פורטוגל 1:0

שער של מיגל ולוסו בדקה ה-92 קירב את הפורטוגלים מאוד לעבר יורו 2016. פורטוגל ניצחה 0:1 באלבניה, הותירה אותה במקום השלישי והגדילה את הפער ממנה לארבע נקודות, כשלשתי הקבוצות נותרו שני משחקים לסיום הקמפיין. יצויין כי לפורטוגל יש גם משחק חסר לעומת דנמרק, שכרגע במקום השני בבית. למרות ההפסד, אלבניה עדיין נשארה בתמונה כשהיא עם 11 נקודות לעומת 12 של דנמרק, ויש לה משחק חסר.

בדקה ה-92 כבשה פורטוגל את השער החשוב שלה. קרן של ריקארדו קווארסמה מצאה את מיגל ולוסו, שנכנס עם כל הכוח ונגח כדור אדיר פנימה, 0:1 לפורטוגל.

ארמניה - דנמרק 0:0

הדנים ספגו מכה רצינית לשאיפות שלהם לזכות באחד משני המקומות הראשונים בבית ט'. דנמרק סיימה ב-0:0 בחוץ מול ארמניה, האחרונה בבית - לה אלה היו נקודות ראשונות, ונותרה עם 12 נקודות בלבד, כמו פורטוגל הראשונה (לה יש שני משחקים חסרים) ואחת בלבד יותר מאלבניה, שגם לה שני משחקים חסרים. ארמניה עלתה למקום הרביעי והלפני אחרון בבית עם שתי נקודות.

יאקוב פולסן שחקן נבחרת דנמרק. רויטרס
יאקוב פולסן ודנמרק מתוסכלים/רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. AP
שער של ולוסו סידר לרונאלדו ופורטוגל שלוש נקודות קריטיות/AP

צרפת - סרביה 1:2

הטריקולור, שיארחו את יורו 2016 ולכן משחקים בכל פעם מול הנבחרת החופשית מבית ט', רשמו ניצחון מול סרביה. מי שבלט מעל כולם במשחק היה בלס מטוידי. שחקן פריס סן ז'רמן כבש את הראשון כבר בדקה התשיעית לאחר בישול של בקארי סאניה, אבל זה היה רק החימום לקראת השער הענק שלו בדקה ה-25 כשבעט מהאוויר ומ-20 מטר כדור לחיבורים של פרדראג ראיקוביץ' וקבע 0:2. אלכסנדר מיטרוביץ' כבש את השער המצמק לסרבים (39). שוער מכבי תל אביב ראיקוביץ' השלים 90 דקות.

בלס מטוידי שחקן נבחרת צרפת (ימין). רויטרס
איזה גול ענק. מטוידי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully