וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות יורו 2016: גרמניה ניצחה 1:3 את פולין

צמד של מריו גצה (19 ו-82) ועוד אחד של תומאס מולר (12) סידרו לאלופת העולם את המקום הראשון בבית. רוברט לבנדובסקי (37) כבש לפולנים. 0:0 בין דנמרק לאלבניה ובין הונגריה לרומניה

מולר וגצה מבסוטים מהחיים/GettyImages, Dennis Grombkowski

נגלת המשחקים השנייה במחזור השביעי של מוקדמות יורו 2016 נערכה הערב (שבת) עם המשחקים של בתים ד' ו-ו' ומשחקי המחזור השישי בבית ט'.

אלופת העולם גרמניה ניצחה 1:3 את פולין וטיפסה למקום הראשון בבית ד'. באותו הבית טיילה אירלנד ל-0:4 מול גיברלטר החלשה וגאורגיה ניצחה 0:1 את סקוטלנד. בבית ו', צפון אירלנד עשתה את שלה עם 1:3 על איי פארו ושמרה על המקום הראשון בבית שלה, בעוד הונגריה ורומניה נפרדו ב-0:0. בבית ט' הצליחה אלבניה לסיים ב-0:0 בקופנהאגן מול דנמרק וסרביה עשתה את שלה עם 0:2.

seperator

בית ד'

גרמניה - פולין 1:3

אלופת העולם ספגה את ההפסד הראשון שלה מול הפולנים אי פעם בסיבוב הראשון, כשנוצחה 2:0. הפעם זה הלך הרבה יותר טוב מבחינת גרמניה, שניצחה 1:3. תומאס מולר כבש את הראשון בדקה ה-12 ומריו גצה הרשית פעמיים (19 ו-82) כדי לשפר את מאזן הנקודות של גרמניה ל-16, שתיים יותר מפולין שירדה אל המקום השני. גם ללא מרקו רויס הפצוע ועם אמרה ג'אן כמגן ימני, הצליחה הנבחרת של יואכים לב להגיע להזדמנויות רבות, אבל גם ספגה שער מראשו של חלוץ באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי.

הגרמנים פתחו חזק ועלו ליתרון כבר בדקה ה-12 לאחר שדאבל פס בין יונאס הקטור לקארים בלארבי הסתיים עם מסירת רוחב של הראשון לעבר תומאס מולר, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:1 של המארחת. רק שבע דקות עברו ואלופת העולם כבשה את השני. מריו גצה קיבל כדור רוחב, הסתדר עם שני מגנים פולנים ובעט עם הרבה רגש מ-18 מטר בין הרגליים של אחד השומרים ופנימה את ה-0:2. בדקה ה-37 ודווקא אחרי דקות בשליטה מוחלטת של גרמניה, הצליחה פולין לצמק כשכדור רוחב מצוין של קמיל גרושינצקי מצא את רוברט לבנדובסקי, שנגח פנימה והכניע את חברו מבאיירן מינכן, מנואל נוייר, 1:2.

בדקה ה-57 הגיע גצה להזדמנות גדולה כשנותר לבד מול לוקאש פביאנסקי, אבל מ-14 מטר בעט רק לקורה. בדקה ה-60 הגיעה פולין להזדמנות טובה, אבל קרישטוף מאצ'ינסקי נעצר אצל נוייר. בדקה ה-82 הגיע השלישי של גרמניה, ולפי המצבים במגרש, אפשר לומר שזה די הגיע לה. גצה פרץ מאגף שמאל ויישר למרכז, מולר בעט ופביאנסקי הדף לא טוב. גצה היה על הריבאונד כדי להעניש וזה 1:3.

גאורגיה - סקוטלנד 0:1
לגאורגיה: ולרי קזאיישווילי (38)

גיברלטר - אירלנד 4:0
לאירלנד: סיירוס כריטסטי (27), רובי קין (49 ו-51 בפנדל), שיין לונג (79)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בית ו'

הונגריה - רומניה 0:0

המאבק בין שתיים משלוש המוליכות של בית ו' לא הוליד משחק גדול ובסיומו גם לא נכבש ולא שער אחד בדרך ל-0:0. זה משפר את מאזן הנקודות של רומניה ל-15 נקודות והיא שנייה, כך שהתוצאה הזו לא רעה מבחינתה, בעוד הונגריה נותרה שלישית עם 12 נקודות בלבד. אובידיו הובאן מהפועל באר שבע השלים 90 דקות ברומניה.

איי פארו - צפון אירלנד 3:1

הנבחרת האורחת לא ממש הרשימה ואפילו הייתה ב-1:1 מול איי פארו החלשה עד שיואן אדמונדסון הורחק (65), אבל בסופו של דבר הצליחה לעשות את העבודה שלה ולשמור על המקום הראשון בבית. צפון אירלנד ניצחה 1:3 בזכות צמד של גארת' מקאולי (12 ו-71) ועוד אחד של קייל לאפרטי. אדמונדסון עוד הספיק לכבוש בדקה ה-36 לפני שספג כרטיס אדום.

יוון - פינלנד 1:0
לפינלנד: ג'ואל פויאנפאלו (75)

בית ט'

דנמרק - אלבניה 0:0

משחק חשוב מאוד נערך בקופנהאגן בין שתיים משלוש הנבחרות שנאבקות על הכרטיסים הישירים ליורו 2016 בבית ט'. כנראה שמרוב לחץ וציפיות, שתי הנבחרות לא ממש הצליחו להרשים ונפרדו ב-0:0, שמשרת את אלבניה בצורה מוצלחת יותר מאשר את דנמרק. שתי הנבחרות נותרו עם 11 נקודות, כשהדנים נמצאים במקום השני אבל עם משחק עודף וארמניה שלישית וצריכה להשלים משחק מול פורטוגל. כך שלמעשה, התוצאה טובה לארמניה הרבה יותר מאשר לדנמרק.

סרביה - ארמניה 0:2
לסרביה: לבון חאירפטייאן (22, עצמי), אדם ליאיץ' (53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully