וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה הביסה, איי פארו הדהימה את יוון, הצגה לרונאלדו

המאנשאפט ניצחו 0:7 את גיבלרטר החלשה במוקדמות היורו, שורלה כבש שלושער. הנבחרת הצנועה שוב גברה על היוונים (0:2), כוכב ריאל כבש שלושער ב-2:3 על ארמניה. שלושער גם ללבנדובסקי, 0:1 לדנמרק על סרביה

שחקן נבחרת פורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו, חוגג עם החברים. רויטרס
עוד הצגה לפנתיאון. רונאלדו חוגג עם החברים/רויטרס

המחזור השישי של משחקי מוקדמות יורו 2016 נמשך הערב (שבת), הפעם עם משחקים בבתים ד', ו' ו-ט' והבליט שני כוכבי על. כריסטיאנו רונאלדו כבש שלושער וסידר לפורטוגל 2:3 קשה בחוץ על ארמניה בבית ט', רוברט לבנדובסקי, חלוצה של באיירן מינכן חגג גם הוא שלושער תוך ארבע דקות (89, 90 ו-93) וסידר לפולין 0:4 קל על גאורגיה. עוד בבית ד', גרמניה התעללה בגיבלרטר החלשה עם 0:7 (שלושער לאנדרה שורלה) ואילו בבית ט', דנמרק ניצחה 0:2 את פורטוגל. ההפתעה של המחזור התרחשה ו', כשאיי פארו ניצחה פעם נוספת את יוון, הפעם 1:2.

שחקן נבחרת גרמניה, אנדרה שורלה חוגג. רויטרס
כיכב בחגיגה. אנדרה שורלה/רויטרס

בית ד'

גיברלטר - גרמניה 7:0

למרות מחצית ראשונה די בינונית מבחינתה, שכללה רק שער אחד (אנדרה שורלה, 27), גרמניה הצליחה להביס 0:7 את גיבלרטר החלשה והיא במקום השני בבית ד' עם נקודה פחות מלפולין.

אחרי מספר הזדמנויות בדקות הראשונות, גרמניה הגיעה למצב המסוכן הראשון שלה, כשזכתה לבעיטת עונשין מ-11 מטרים. בסטיאן שווינשטייגר בעט לא טוב ונעצר. בגיבלרטר חגגו כאילו נשמעה שריקת הסיום. לאחר 28 דקות לחוצות מבחינת גרמניה, שכללו דקות לא טובות שלה לעומת דקות לא רעות של יריבתה, הצליח אנדרה שורלה לגלגל את היתרון מתוך הרחבה. בדקה ה-47 מקס קרוסה, שהחליף את מריו גצה (לא יכול היה להמשיך) בדקה ה-36, הכפיל את היתרון מבישול של מסוט אוזיל.

ארבע דקות לאחר מכן גרמניה כבשה את השלישי שלה, לאחר שאננות בהגנת היריבה. אילקאי גונדואן הסתנן לרחבה ובקלות גלגל את השלישי של נבחרתו. בדקה ה-57 גם קארים בלארבי הצטרף לחגיגה, גם הפעם אחרי טעות של הגנת היריבה. בלארבי קיבל כדור נוח בתוך הרחבה, ובבעיטה חכמה בעט לרשת. בדקה ה-65 שורלה הכפיל את התוצאה לאחר ערבובייה ברחבה. בדקה ה-71 שורלה כבש את השלישי שלו, שוב כשגלגל מתוך הרחבה באין מפריע. עשר דקות לאחר מכן גם קרוזה השלים צמד ולמעשה קבע את תוצאת המשחק - 0:7 לגרמנים.

פולין - גאורגיה 0:4

המשחק האחרון בין הנבחרות, בטביליסי לפני כשבעה חודשים, הסתיים ב-0:4 לפולין והוביל להתפטרותו של מאמן גאורגיה, טימורי קצבאיה. הגאורגים קיוו שגורלם במשחק החוץ יהיה טוב יותר והם אכן פיגרו רק 1:0 עד הדקה ה-89, אבל אז התעורר רוברט לבנדובסקי. חלוץ באיירן כבש שלושער מדהים תוך ארבע דקות והעניק לנבחרתו ניצחון מוחץ ומקום כמעט בטוח ביורו בצרפת.

אחרי אינספור החמצות במחצית הראשונה, פולין עלתה ליתרון בדקה ה-62. ארקדיוש מיליק, חלוצה של אייאקס הניף את רגל שמאל מקצה הרחבה וסובב לפינה הרחוקה. בדקה ה-89 פולין הבטיחה את הניצחון. רוברט לבנדובסקי חלוץ באיירן קיבל כדור עומק ממיליק ובעט מקרוב לפינה של לוריה. בתוספת הזמן השלים לבנדובסקי צמד. החלוץ קיבל הרמה מקובה מצד ימין ונגח מקרוב פנימה. שלוש דקות בתוספת הזמן לבנדובסקי קבע את תוצאת הסיום עם שלושער תוך ארבע דקות (!). מיליק הכניס כדור עומק, לבנדובסקי נותר חופשי לגמרי מול הגנה מפורקת וכבש. 0:4 ענק לפולין בסיום.

אירלנד - סקוטלנד 1:1

אחרי שניצחו 0:1 במפגש הקודם, הסקוטים התארחו אצל האירים בידיעה שתוצאת תיקו תהיה טובה להם וזה בדיוק מה שקרה. רובי קין הפצוע נותר על הספסל וראה את ג'ון וולטרס מעניק לאירים 0:1 בדקה ה-38, אבל שון מלוני השווה שתי דקות אחרי ההפסקה והותיר את הסקוטים במרחק של שתי נקודות מהאירים שנמצאים במקום הרביעי.

האירים התקשו להגיע למצבים בפתיחה, אבל עלו ליתרון בדקה ה-38. דאריל מרפי נגח חזק כדור קרן, דויד מארשל שוער סקוטלנד הדף לא טוב היישר לרגליו של ג'ונתן וולטרס שמקרוב דחק פנימה. שתי דקות אחרי ההפסקה הסקוטים השיגו את השוויון. שון מלוני החליף מסירות ברחבה ובעט כדור מסובב שפגע בג'ון אושה וחדר לרשת.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בית ו'

צפון אירלנד - רומניה 0:0

קרב המוליכות של בית ו' הסתיים ללא הכרעה. שתי הנבחרות ידעו שניצחון יזניק אותן אל-על ויקרב אותן ליורו, אך שתיהן גם ידעו שהפסד יפגע בהן. בסופו של דבר, המשחק שנערך בבלפסט הסתיים ללא שערים, תוצאה לא רעה עבור שתי הנבחרות.

איי פארו - יוון 1:2

אחרי שהשיגה את אחד היצחונות הגדולים בהיסטוריה שלה, 0:1 על יוון בחוץ, איי פארו עשתה זאת שוב, והדהימה את יוון המידרדרת עם 1:2 בביתה. איי פארו הכפילה את מספר הנקודות שלה לשש, היוונים בתחתית הבית עם שתי נקודות בלבד. האלור האנסון כבש בדקה ה-32 והעלה את איי פארו ליתרון, כשבדקה ה-70 ברנדור אולסן הכפיל את התוצאה. בדקה ה-84 בלמה של בורוסיה דורטמונד, סוקרטיס, הצליח לצמק, אך זה היה מאוחר מדי עבור יוון.

פינלנד - הונגריה 1:0
להונגריה: זולטאן שטיבר (82)

שחקן נבחרת פורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו, חוגג עם חברו פאביו קואנטראו. רויטרס
השתווה לשבצ'נקו. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

בית ט'

ארמניה - פורטוגל 3:2

כפי שקרה לה גם במפגש הקודם מול הארמנים, פורטוגל שוב התקשתה מול יריבה הנחותה ממנה בהרבה. למזלם של הסלסאו, היה להם את כריסטיאנו רונאלדו שממש כמו במשחקיו בריאל מדריד, רשם שלושער נהדר וסידר לנבחרת שלו ניצחון לא קל בכלל בירבאן, אחרי שדווקא הארמנים הובילו משער מדהים של מרקוס פיצלי כבר אחרי 14 דקות. פורטוגל פתחה פער של 5 נקודות על פני דנמרק בראשות הבית וגם היא נמצאת בדרכה הבטוחה ליורו. ארמניה תחפש ניצחון בכורה במקום אחר.

ארמניה פתחה טוב יותר את המשחק הזה ובדקה ה-14 באה על שכרה עם שער פשוט מדהים. מרקוס פיצלי בעט כדור חופשי אדיר ברגל שמאל מ-35 מטר אל בין חיבורי הקורות של פטריסיו ההמום שאפילו לא זז. בדקה ה-29 הגיע השוויון הפורטוגלי. מרחיטריאן ניסה לעשות הגנה, אבל ספק הכשיל את מוטיניו ברחבה. השופט הורה על הנקודה הלבנה ורונאלדו בעט בקור רוח לרשת של ברזובסקי. בדקה ה-55 רונאלדו השלים את המהפך. כוכב ריאל ניצל טעות קשה של ארזומניאן הבלם הארמני שחלם ואפשר לו להקדים את השוער ולדחוק פנימה מקרוב. בדקה ה-57 רונאלדו השלים שלושער מפואר, והפעם עם גולאסו של ממש. CR7 בעט כדור נהדר בימין מ-20 מטר אל חיבורי הקורות.

רונאלדו כבש את השער ה-33 שלו במוקדמות (מונדיאל או יורו), בדיוק כמו חלוץ העבר האגדי, אנדריי שבצ'נקו. רק לרובי קין יש יותר שערים בשלב המוקדמות (38). בדקה ה-62 פורטוגל נותרה בעשרה שחקנים אחרי שטיאגו תיקל את סארקיסוב וראה צהוב שני ואדום. גמור? ממש לא. מקויאן ניצל הדיפה אומללה של פטריסיו וצימק ל-3:2 בדקה ה-72.

דנמרק - סרביה 0:2

צמד של ניקלאס בנדטנר ושער נוסף של סימון קיאר, העניקו לדנמרק 1:3 על הסרבים בבלגרד בנובמבר האחרון, והערב הם השלימו ניצחון נוסף על הסרבים, שאיבדו סיכוי להעפיל לשלב הבא, בעוד שהדנים עשו צעד חשוב בדרך להבטחת המקום השני.

אחרי דקות של גישושים, הגיע מבצע קבוצתי נהדר של הדנים בדקה ה-13, בסיומו כבש אחד הכשרונות הגדולים של דנמרק, יוסוף פולסן בן ה-20, אחרי בישול נהדר של ניקלאס בנדטנר. האחרון השתלט היטב על כדור ארוך ובנגיעה השאיר לפולסן, שבעט חזק לרשת של ולדימיר סטויקוביץ'. שוער מכבי חיפה אגב, עצר בדקה ה-35 פנדל של דניאל אגר. בדקה ה-87 דנמרק הבטיחה לעצמה סופית את הניצחון, לאחר שיאקוב פולסן חטף כדור ודהר כל הדרך עד לשער בדרך לשני של הדנים.

* בזמן שנבחרות היבשת נלחמות על מקומן ביורו שייערך בקיץ הבא, נבחרת צרפת המארחת ממשיכה בהכנות לטורניר. אחרי ההפסד 4:3 לנבחרת בלגיה במשחק ההכנה האחרון, הטריקולור קיוו להתאושש מול אלבניה, אך גם הפעם הפסידו, 1:0, לאחר שארגיש קאצ'ה כבש בדקה ה-43. המשחק הבא של הצרפתים ייערך בתחילת ספטמבר, מול נבחרת פורטוגל.

שחקן נבחרת דנמרק, יוסוף פולסן. רויטרס
שער נהדר. יוסוף פולסן חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully