וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות היורו: רק 0:4 לגרמניה על גיברלטר, איי פארו ניצחה את יוון

ערב של הפתעות כאשר אלופת העולם התקשתה לפרק את נמושת המפעל. מולר (צמד), גצה וסנטוס (עצמי) הרשיתו. ראניירי ספג 1:0 מביך מהנבחרת הקטנה והסתבך. רונאלדו סידר לפורטוגל 0:1 על ארמניה

המחזור הרביעי במוקדמות יורו 2016 סיפק הערב (שישי) שלל הפתעות ותוצאות בלתי צפויות בבתים ד', ו' ו-ט', אבל את ההצגה הגדולה גנבה איי פארו הקטנה שהצליחה להביך את יוון, אותה אחת שרק לפני עשר שנים זכתה באליפות אירופה, עם ניצחון 0:1 שמסבך את מצבו של קלאודיו ראניירי. אלופת העולם גרמניה, שפתחה את הקמפיין בצורה לא מוצלחת, המשיכה לגמגם דווקא מול הנמושה של הטורניר גיברלטר אותה היא הכניעה רק 0:4.

כריסטיאנו רונאלדו כבש משחק שני ברציפות עבור פורטוגל עם 0:1 לא משכנע על ארמניה שעושה מבחינת הנבחרת את העבודה בדרך למקום השני בבית. דנמרק חוזרת הביתה עם 1:3 יוקרתי מול סרביה במשחק שנערך ללא קהל. רומניה הכניעה בבית את צפון אירלנד עם 0:2 שמנחיל הפסד ראשון לאירים. סקוטלנד חגגה 0:1 בדרבי הבריטי על אירלנד. מוקדם יותר פולין פירקה 0:4 את גאורגיה.

תומאס מולר שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
הוא את שלו עשה, והחברים שלו? מולר/רויטרס

גרמניה - גיברלטר 0:4

אלופת העולם שפתחה בצורה רעה את הקמפיין המשיכה לגמגם כשגם מול גיברלטר החלשה היא לא עמדה בציפיות. בזמן שכל ההימורים דיברו על ניצחון של מעל שמונה שערים, הבחורים של יואכים לב סיפקו תצוגה התקפית מאכזבת בנירנברג. למרות זאת צריך לזכור שבסופו של דבר גרמניה השיגה את ניצחונה השני בקמפיין, והיא נשארת מאחורי פולין ומצליחה להרים את הראש אחרי התיקו הדרמטי הכואב נגד אירלנד. תומאס מולר דאג להוריד מעט מהמתח עם צמד (12, 29), מריו גצה הוסיף (38) ויוגן סנטוס עם שער עצמי (67) השלים.

דקה 12 - גול! אחרי שלל החמצות של הגרמנים, הגיע הראשון כאשר כדור רוחב מצד ימין של שורדאן מוסטפי פגע בקורה ובגוף של שוער גיברלטר שלא הצליח לקטוף. הריבאונד נחת אצל תומאס מולר שרק היה צריך לגלגל מקרוב. 0:1 לגרמניה.

דקה 29 - גול! לוקאס פודולסקי התנייד באגף שמאל והעביר כדור רוחב למרכז, מולר היה שם ובעט מקרוב פנימה. 0:2 לגרמניה.

דקה 38 - גול! הגרמנים הניעו כדור כאשר טוני קרוס מסר למריו גצה בתוך הרחבה וגצה בעט לפינה הרחוקה, 0:3 לגרמניה.

*** השער של גצה הוא הראשון שלו במדים הלאומיים מאז שכבש בגמר המונדיאל.

דקה 45 - הזדמנות מפתיעה לגיברלטר כאשר ליאם ווקר סיפק בעיטה מצד שמאל אחרי שזיהה שמנואל נוייר נמצא מחוץ לשער, אבל השוער הגרמני הדף והציל את הגרמנים ממבוכה.

דקה 67 - גול! פודולסקי הוציא כדור רוחב, ההגנה של גיברלטר לא הצליחה להסתדר ויוגן סנטוס שעלה כמחליף דחק מקרוב פנימה שער עצמי. 0:4 לגרמניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

גאורגיה - פולין 4:0

באוקטובר 1997 הגיעה פולין לטביליסי והובסה שם 3:0 במסגרת מוקדמות המונדיאל. אחרי 17 שנה, זמן הנקמה. רוברט לבנדובסקי אמנם לא כבש כבר משחק שלישי ברציפות, אבל חבריו דאגו לסדר ניצחון חוץ חלק. אחרי החמצות רבות במחצית הראשונה והצטיינות של השוער המקומי גיורגי לוריה, היה זה הבלם קמיל גליק שנגח לרשת בדקה ה-51. אחרי 20 דקות, גליק הסיט עם הראש ובישל לגז'גוז' קריכוביאק, שהכין לו לפני כן. סבסטיאן מילה כבש בדקה ה-73 את השער היפה במשחק, כשארקדיוש מיליק חתם בדקת הסיום. פולין שמרה על ראשות הבית, גאורגיה עדיין ללא ניצחון.

דקה 17: מיליק השתחרר מהשומר שלו בקצה הרחבה והפציץ בשמאל למשקוף. הכדור ניתז לעבר גרוסיצקי, אבל גם הקיצוני הפציץ מזווית קשה לעמוד השער. חוסר מזל לפולין.

דקה 51: השוער לוריה רשם הצלה כפולה, כשהדף ניסיון של גרוסיצקי וחצי מספרת של לבנדובסקי לקרן.

דקה 51: גול! הפעם גם לוריה לא הושיע. הקרן של מילה הגיעה לראש של קריכוביאק, וממנו לבלם גליק שנגח פנימה. גם ניסיון של קנקאבה להציל עם היד לא עזר, 0:1 לפולין.

דקה 71: גול! האורחים שוב הכו במצב נייח. כדור חופשי של מילה ננגח פעם אחת על ידי גליק וקריכוביאק היה במקום כדי לדחוק מקרוב את הראשון שלו במדי הנבחרת. 0:2 לפולין.

דקה 73: גול! מיליק הניח כדור למילה, שסובב באומנות מ-17 מטרים מעל ידיו של השוער. 0:3 לפולין.

דקה 90: גול! לבנדובסקי פרץ בשמאל והבעיטה שלו נבלמה, אבל הכדור הגיע למיליק שכבש בקלות. 0:4 מרשים לפולין.

סקוטלנד - אירלנד 0:1

הסקוטים עשו צעד חשוב בקמפיין עם ניצחון על מי שנראית כיריבה העיקרית שלהם על מקום ביורו. דווקא האירים שפתחו טוב את הקמפיין עם שני ניצחונות נחלשו בדרבי של בריטניה. שתי הנבחרות סיפקו משחק אגרסיבי ומעט אלים, אבל מי שהצליח לעשות את ההבדל הוא שון מלוני שבדקה ה-75 הכניע את האירים שנעצרים, אבל עדיין ניצבים במקום השני המצוין.

דקה 75 - גול! כדור קרן סיפק סדרת מסירות של הסקוטים ובסיומם סקוט בראון מצא את שון מלוני שבעט נהדר פנימה. 0:1 לסקוטלנד.

קמיל גליק שחקן נבחרת פולין. רויטרס
הבלם כבש ובישל. קמיל גליק/רויטרס

רומניה - צפון אירלנד 0:2

הנבחרת הרומנית המשיכה להוכיח שהיא הדבר הכי חם שיש לבית הזה להציע והיא שומרת על מאזן נקי מהפסדים גם אחרי ארבעה משחקים. אחרי הניצחונות על יוון ופינלנד, הגיע ניצחון שלישי על הנבחרת שעד הערב שמרה על שלמות. למרות עזיבתו המפתיעה של המאמן ויקטור פיצורקה שהלך לכסף הגדול של אל איתיחאד ופינה את המקום לאנגל יורדנסקו, נראה שהרומנים הסתדרו היטב עם המאמן ששב לקדנציה שלישית בנבחרת אחרי שלא אימן בכלל מאז 2006. מי שעשה את ההבדל הוא פול פאפ המגן שבצמד פרטי (74, 79) הכניע את האירים שנושרים פתאום למקום השני בבית.

דקה 74 - גול! סוף סוף הרומנים מצאו את הרשת. זה קרה אחרי רזבאן ראט מצא את פול פאפ שבעט נהדר משבעה מטרים לפינה השמאלית. 0:1 לרומניה.

דקה 79 - גול! ההגנה של האירים התפרקה לחלוטין כאשר פאפ השלים צמד, הפעם אחרי בישול של לוצ'יאן סנמרטאן שהגביה כדור, והמגן נגח מקרוב כדי לקבוע 0:2 לרומניה.

יוון - איי פארו 1:0

זו ללא ספק ההפתעה הכי גדולה בקמפיין מוקדמות היורו הנוכחי. יוון, שרק לפני עשר שנים הוכתרה כאלופת אירופה, ספגה את הפסדה המביך ביותר בשנים האחרונות מול הנבחרת שנחשבת בעיני כולם כאחת החלשות באירופה. קלאודיו ראניירי שהוציא נקודה אחת מתשע אפשריות ראה את הבחורים שלו ביכולת חלשה מאוד שמרחיקה אותם משמעותית מהמקום שממנו עולים ליורו. איי פארו השיגה את הנקודות הראשונות שלה בקמפיין וזהו גם ניצחון החוץ הראשון שלה במשחק רשמי מאז שגברה על לוקסמבורג ב-2001 (0:1). מי שהעניק את שלוש הנקודות היוקרתיות הוא יואן אדמונדסון בדקה ה-61.

דקה 52 - הזדמנות גדולה של איי פארו לעקוץ: יואן אדמונדסון קיבל כדור רוחב ובעט נהדר, אבל נעצר בעמוד השער ויצא החוצה.

דקה 61 - גול! איי פארו הצליחה להדהים את היוונים כאשר יואן אדמונדסון קיבל את הכדור מחוץ לרחבה מול האין הגנה של יוון ובעט פנימה מקרוב. 0:1 לאיי פארו.

הונגריה - פינלנד 0:1
להונגריה: זולטן גרה 84

שחקני נבחרת איי פארו חוגגים. רויטרס
הסנסציה של המוקדמות. איי פארו חוגגת/רויטרס

סרביה - דנמרק 3:1

הנבחרת של דיק אדבוקט עדיין בהלם מאירועי המשחק נגד אלבניה ונראה שזה בהחלט משפיע על היכולת של השחקנים. כזכור, סרביה פתחה לא רע את קמפיין המוקדמות עם ניצחון ותיקו, אבל במאזנה נקודה אחת בלבד לאחר שהופחתו לה שלוש נקודות עקב ההתפרעויות במשחק מול אלבניה. הסרבים שקיוו להתאושש אירחו ללא קהל את דנמרק וכבר הובילו משער של זוראן טוסיץ', אבל דנמרק סיפקה מהפך נפלא אחרי שניקלאס בנדטנר כבש צמד וסימון קיאר הוסיף בדרך למקום הראשון בבית.

דקה 4: גול! נמניה גודלי העביר כדור לזוראן טוסיץ' שהצטרף להתקפה ובעט נהדר לפינה השמאלית את ה-0:1 לסרביה.

דקה 49 - הזדמנות גדולה לדנמרק לחזור אבל המסירה של וויליאם קוויסט לכריסטיאן אריקסן נעצרה בעמוד.

דקה 60 - גול! דקה אחרי שסטויקוביץ' סיפק הצלה נהדרת עבור סרביה, ניקלאס בנדטנר הכניע אותו. זה קרה כשהדנים יצאו למתפרצת, אריקסן בעט, אבל שוער מכבי חיפה הדף היישר לרגליים של בנדטנר שהבקיע.

דקה 62 - גול! הגבהת כדור חופשי מצד שמאל מצאה את הראש של סימון קיאר שנגח מקרוב פנימה. 1:2 לדנמרק.

דקה 85 - גול! הדנים השלימו את העבודה עם השלישי שלהם כשמייקל קרון-דלי ניצל את העובדה שההגנה הסרבית לא הופיעה ומצא את בנדטנר שקיבל ולבד מול סטויקוביץ' עצר את הכדור עם החזה ובעט פנימה כדי לקבוע 1:3 לדנמרק.

זוראן טושיץ' שחקן נבחרת סרביה. רויטרס
טושיץ' עם הבעיטה לשער, אבל ההמשך היה רע מאוד מבחינת סרביה/רויטרס

פורטוגל - ארמניה 0:1

הסלסאו שפתחו את הקמפיין עם הפסד ביתי מול אלבניה והתאוששו עם 0:1 על דנמרק, הצליחו לשמור על הקצב, פעם שנייה בזכות אחד השחקנים הכי טובים בעולם, כריסטיאנו רונאלדו, שעשה את ההבדל אחרי בישול של נאני בדקה ה-72, תוצאה שמקפיצה את פורטוגל למקום השני בבית. בזכות השער שלו, הפך רונאלדו למלך שערי היורו בכל הזמנים עם 23 שערים.

דקה 59 - פורטוגל הגיעה להזדמנויות שלה, אבל לא מצאה את הרשת. ההזדמנות הגדולה ביותר הייתה שייכת לדני שעלה לכדור גובה אבל הנגיחה שלו נעצרה במשקוף.

דקה 72 - גול! מי אם לא המושיע הלאומי של פורטוגל אחראי לשער היתרון לסלסאו. השוער הארמני הדף, אבל הכדור הגיע לנאני שהכניס לרונאלדו, וחלוץ ריאל מדריד התמקם מקרוב ובעט פנימה. 0:1 לפורטוגל.

*** השער של רונאלדו הוא ה-450 שלו בקריירה, גם במדי הקבוצות שבהן שיחק וגם במדי הנבחרות. בנוסף, בזכות השער הזה הפך רונאלדו למלך שערי היורו בכל הזמנים (כלומר, מוקדמות + הטורניר עצמו), עם 23. הוא עקף את יון דאל תומאסון הדני.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
עשה היסטוריה. רונאלדו/רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
שוב עושה את שלו. רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully