בשיתוף המכון הישראלי לאנרגיה ולסביבה, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
האם ישראל בדרך להפוך למעצמת אנרגיה אזורית?
בפסגת האנרגיה 2026 של המכון הישראלי לאנרגיה ולסביבה התכנסו בכירי המשק לדון בחוסן אנרגטי, רציפות תפקודית ועתידה של ישראל כשחקנית משמעותית במזרח הים התיכון. "בלי אנרגיה העולם לא יכול לפעול כלכלית ומעשית"
