וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבון פתח לעטר את התיאבון

14.10.2006 / 19:23

ניצחון ראשון להרצליה 1:2 על הכח, שמשיג קצת שקט לעטר. איבון ארייטה, הזר הבאסקי, במשחקו הראשון בהרצליה, כבש פעמיים. תקוה צימק

עד היום (שבת) מכבי הרצליה הייתה הקבוצה היחידה בליגה עם מאזן מושלם. לצערה, אלו היו רק הפסדים. היום השכילו חניכיו של ראובן עטר להשיג שלוש נקודות ראשונות בליגה העונה, שחילצו אותם מהמקום האחרון, אחרי ניצחון 1:2 על הכח עמידר ר"ג.

בשבועות האחרונים התחולל סביב ראובן עטר מחול שדים, בו שמע המאמן כי הסיכויים לפיטוריו גוברים והולכים, למרות הכחשותיו של היו"ר אריאל שיימן. הניצחון הראשון קנה למאמן קצת שקט לעת עתה, לפחות עד ההפסד הבא.

אצל הכח, לעומת זאת, העניינים היו שקטים עד היום, בוודאי אחרי התיקו מול בית"ר במחזור הקודם. למרות ההזדמנות הנוחה שהייתה לסגולים לקטוף שלוש נקודות נוחות מול האחרונה בטבלה ערב המחזור, הם לא הצליחו לעשות זאת. מסתבר שמה שהולך טוב נגד בית"ר לא מספיק מול הרצליה. ההפסד של הכח סיבך את הקבוצה בתחתית וקירב אותה אל האיזור ממנו היא רוצה להישמר.

איבון ארייטה, הזר החדש של הרצליה, שמגיע מחבל הבאסקים, כבש צמד שהביא את הניצחון במשחקו הראשון בקבוצה. עד מחצית המשחק לא נרשמו אירועים מיוחדים כשהרצליה שלטה ותקפה יותר. 11 דקות בתוך המחצית השנייה החל ארייטה להראות את כישוריו עם הראשון שלו. בדקה ה-74 הכפיל הבאסקי את מנין כיבושיו. אבי תקוה בעזרתו של יוסי רוזן הצליח רק לצמק את התוצאה.

מהלך המשחק:

דקה 20 - הזדמנות למכבי הרצליה. פפי קימוטו נגח מ-5 מטרים אבל ישראל פילוסוף הדף.

דקה 26 - אבי תקוה שלח כדור למרכז הרחבה, דן רומן לא הצליח להגיע.

דקה 29 - פפי קימוטו בעט מ-30 מטר מעל לשער.

דקה 43 - בעיטה חופשית להרצליה. מהרן ראדי בעט מ-25 מטר, אבל פילוסוף קלט.

דקה 45 - ליאור ראובן פרץ מימין ושלח כדור רוחב למרכז, ההגנה של הרצליה הרחיקה, דן רומן השתלט על הריבאונד, אבל בעט מ-16 מטר לשמיים.

דקה 50 - ג'ף איה הגיע לאחד על אחד מול השוער, אבל לא הצליח לדחוק פנימה.

דקה 54 - עומר בוקסנבוים השתלט על כדור ברחבה ובעט מ-12 מטר לשמיים.

דקה 56 - גול! חילופי מסירות בתוך הרחבה ובסופם איבון ארייטה גילגל כדור חלש לרשת. 0:1 למכבי הרצליה.

דקה 74 - גול! איבון ארייטה שוב עשה זאת, הפעם עם בעיטה מ-16 מטר בחצי גובה לפינה הימנית הקרובה. 0:2 להרצליה.

דקה 80 - גול! יוסי רוזן הזין בכדור מצוין את אבי תקוה, שבעט לחיבורים של שאול סמדג'ה. 1:2 להרצליה.

דקה 85 - ג'ף איה בעט מ-16 מטרים, שאול סמדג'ה הציל, ומור גולן מ-8 מטרים, שלח לשמיים.

דקה 92 - שאול סמדג'ה בעוד הצלה מרשימה הוציא כדור של אילן בכר.


הרכב הכח עמידר ר"ג: ישראל פילוסוף, ליאור ראובן, סבטי ליפנייה, אדריאן גמאן, שוקי נגר, גיא טוביאק (דן רומן, 9), יוסי רוזן, דודי ליברמן (אילן בכר, 71), ארז אליאב (ג'ף איה, 46), אבי תקוה, מור גולן.

הרכב מכבי הרצליה: שאול סמדג'ה, איתן עזריה, חיים מלכה, פטי יאבלנקה, אייל טרטצקי, דייהו דייויס, עומר בוקסנבוים, כפיר אדרי (ליאוניד קרופניק, 75), מהרן ראדי (שי ביטון, 63), איבון ארייטה, פפי קימוטו (רגב וולק, 87).

עטר: "השמועות לגבי מעמדי לא מעניינות אותי"

בסיום המשחק התפנה המאמן המנצח, ראובן עטר לומר: "אני מאושר על הניצחון הראשון שלנו העונה. אריאל נתן לי גב ואני שמח שהרגעתי אותו. היה חסר לנו חלוץ, עברתי על דיסקים של חלוצים והבאסקי היה יחיד שמצא חן בעיני. עכשיו אנחנו חושבים ומתכוננים כבר למשחק הבא. השמועות לגבי מעמדי לא מעניינות אותי ועוברות מעליי".

מן העבר השני, אורי מלמיליאן, שלא מתרגש אחרי ניצחונות, לא התרגש אחרי ההפסד להרצליה: "הגיע להרצליה הניצחון הזה. החלוץ הספרדי היה מצוין. היינו צריכים להשוות, לצערי זה לא הלך. לא היינו במשחק בחצי הראשון, אלא רק בשני. צריך להמשיך קדימה. בסוף העונה נספור את הנקודות. כעת אנחנו מתכוננים ולא פוחדים ממכבי חיפה. השיפוט היה בסדר".

בהכח ממתינים בדריכות לאבחנה במצבו של גיא טוביאק, שנפצע בדקה השמינית למשחק. קיים חשש לקרע ברצועה. שלומי אדרי מקווה לחזור לאימונים ביום שני. השוער הגרמני ג'וליאן ריינארד ישב ביציע יחד עם סוכנו מאיר ריפמן, והוא צפוי לקבל הזדמנות ביום שלישי נגד הפועל פ"ת בגביע הטוטו, וגם לעבור בבקרה בימים הקרובים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully