וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטטוס קוו בשרון

30.9.2006 / 19:04

הפועל כפ"ס ומכבי נתניה, עד לא מזמן קבוצות ליגה לאומית, נפרדו בתיקו 1:1 במשחק צמרת. אפילו אוחנה וגוטמן יצאו מרוצים

הפועל כפר סבא ומכבי נתניה, שתיים מהקבוצות המסקרנות העונה בליגת העל, נפגשו באיצטדיון לויטה, בקרב ישיר בין שני מאמנים שכבר הוספדו ומצליחים להחזיר לעצמם את הכבוד שאיבדו. אלי אוחנה והקבוצה שלו הדהימו את הליגה עם שני ניצחונות מרשימים בפתיחת העונה, אבל חזרו להיות נאיבים במשחק ההפסד מול בית"ר ירושלים. גם נתניה סיפקה פתיחה רצחנית עם 1:3 על האלופה מכבי חיפה, אבל נרגעה מאז עם שתי תוצאות תיקו לא מרשימות. היום זו היתה ההזדמנות של שני המאמנים להוכיח שהקבוצות שלהם הן לא בלוף, ושהן אכן יכולות לרוץ בצמרת לאורך זמן, להתמיד ולשמור על יכולת גבוהה.

בפועל, קיבלנו משחק די בינוני, עם יתרון קל לכפ"ס. שתי הקבוצות שיחקו די באיטיות ולא הרבו לסכן את השערים. אוקוצ'ה ניצל בלבול בהגנת כפ"ס וכבש בדקה ה-13, 0:1 לנתניה. דוארטה השווה בדקה ה-35, אבל חבריו לא המשיכו את המומנטום וניצלו יכולת רעה של לירן שטראובר כדי להפוך את התוצאה. 1:1 בסיום, אף אחד לא ממש מאוכזב.

מהלך המשחק

דקה 4 - אופיר חיים, לבד ברחבה, נגח משבעה מטרים היישר לידיים של אושרי לוי.

דקה 8 - ישראלביץ' חטף כדור מז'אנו, ובעט חזק מתוך הרחבה. שטראובר הדף יפה.

דקה 13 - גול! הדיפה רעה של אושרי לוי הגיעה לבונדאה. הרומני בעט לשער, אוקוצ'ה השתלט על הכדור, ומתוך הרחבה בעט פנימה. 0:1 לנתניה.

דקה 35 - גול! גיז'רמו ישראלביץ' שולח כדור ממרכז המגרש לעברו של ז'וזה דוארטה, שמשתלט על הכדור ובועט מ-18 מטרים פנימה. כפר סבא משווה ל-1:1.

דקה 55 - סמואל יבואה עוקף את לירן שטראובר ובועט לרשת, אלא שזה קורה אחרי שהגנאי הוריד את הכדור בידו. השופט פוסל את השער ומוציא כרטיס צהוב ליבואה.

דקה 60 - הזדמנות מצויינת לכפר סבא. ולנטין תיאודוריקה הרים לרחבה, דוארטה הקפיץ מעל לשוער ומארין הציל שער בטוח מקו השער.

דקה 74 - אבי כנפו מקבל כדור בצד הימני של הרחבה, בועט מהאוויר, אבל הכדור יוצא החוצה.

הרכבי הקבוצות:

הפועל כפר סבא: אושרי לוי, עופר טלקר (ולנטין תאודוריקה, 17), אלון חלפון, לירון זלקר, עמנואל פאפו, אביחי ידין, יעזוה אבו בקרי, גיז'ארמו ישראלביץ', בן לוז, ז'וזה דוארטה (אבי כנפו, 67), סמואל יבואה.

מכבי נתניה: לירן שטראובר, אורי אוזן, אבי סטרול, לואיס מרין, דדי בן דיין, אבישי ז'אנו (אמיר טגה, 83), מזואה אנסומבו, זארו בונדאה (ג'ף טוטואנה, 58), אייזק אוקוצ'ה, איתי שכטר, אופיר חיים (שי בירוק, 77).

אוחנה: "התיקו לא מספק" (מאת רומן רוזנבלט)

מאמנה של הפועל כפר סבא, אלי אוחנה, אמר בסיום המשחק: "התיקו לא מספק לאור המשחק. במחצית השנייה היינו יותר דומיננטים.
בארבעה משחקים עשינו 7 נקודות ולא צריך להיות חזירים, זה מאזן יפה. אנחנו יוצאים לפגרה בהרגשה טובה".


אושרי לוי, שוער כפ"ס, דווקא סתר את מאמנו: "אנחנו לא יוצאים בהרגשה טובה. בחצי השני שלטנו בצורה מוחלטת, לא נגעתי בכדור, אבל לא השכלנו להבקיע. צריך לתת קרדיט ליריבה. לצערנו לא נשארנו הרבה זמן במקום הראשון ואני מקוה שנתבסס באמצע הטבלה, אולי בצמרת".

הבעלים של מכבי נתניה, דניאל יאמר: "צריך זמן להתרגל אחד לשני. אנחנו עדיין לא מוכנים למקומות 1-3. ארבעה משחקים שנתניה לא מפסידה וזה נקודה חיובית".

אבישי ז'אנו, שנשאל אם הקבוצה הולכת לתואר אחרי התיקו, ענה: "אנחנו לא הולכים לשום תואר. יצאנו למשחק קשה נגד קבוצה טובה. הובלנו ולא שמרנו כמו שצריך על התוצאה. נצטרך ללמוד מהטעויות. מבחינתי האישית לא משנה לי איפה לשחק , העיקר לתרום. בסך הכל תיקו זה תוצאה טובה".

אלי גוטמן: "אם בחצי הראשון לא הצלחנו לנצח, לפחות אני מבסוט שלא הפסדנו. היינו עדיפים במחצית הראשונה. במחצית השניה נסוגנו משום מה. הדבר היחידי שאני לוקח מהמשחק, זה המחויבות של הקבוצה שידעה לא לספוג. אנחנו עדיין מביאים זרים וזה תהליך שאורך זמן. עברנו ארבעה משחקים קשים ואני חושב שגילינו יכולת טובה". לגבי הזר החדש, בונדאה, אמר גוטמן: "רציתי להכניס אותו לעניינים לכן פתחתי איתו. מבחינתי הוא היה טוב היום".

מכבי נתניה תחזור להתאמן מחר (ראשון) בבוקר לפני יום הכיפורים. בצוות מקצועי שררה אכזבה הערב לאור היכולת והתוצאה של המשחק. אלי גוטמן גער בשחקניו במחצית המשחק, כשעיקר טענותיו כלפי החלוץ איתי שכטר. גוטמן אף התייחס לעניין בסיום המשחק כשאמר:" אני מבין שהקהל אוהב לראות שחקן שמכדרר טוב, אבל צריך שיהיה מזה תכל'ס, גול או פס לגול".

הבעלים דניאל יאמר נכנס לפני תחילת המשחק לחדרי הלבשה ואמר לשחקנים: "אני משלם לכם הרבה כסף ואתם מקבלים מה שאתם רוצים. אני לא מרוצה מהיכולת שלכם, אני רוצה שתשתפרו בשביל הקהל". הצוות המקצועי ישקול השבוע לקיים משחק אימון עד למשחק מול בית"ר ירושלים, שכן בגלל פגרת הנבחרת המשחק יתקיים רק בעוד שבועיים. עם צאת יום הכיפורים צפויים בקבוצה לדון עם נציגי המשטרה בכל הנוגע להערכות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים, ולנסות למצוא את הנוסחה להשארת המשחק בקופסא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully