וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקט מתוח בצפון

9.9.2006 / 20:30

מכבי חיפה ניצחה 0:1 את אשדוד, אבל נורות האזהרה מההפסד בנתניה טרם נכבו. שער של קייסי לא חיפה על יכולת רעה של האלופה

מכבי חיפה השיגה הערב (שבת) ניצחון ליגה ראשון, אחרי ההפסד המאכזב למכבי נתניה בפתיחה. למרות זאת, הירוקים הציגו יכולת בינונית, נראו אדישים, ולרוני לוי צריכות להידלק לא מעט נורות אדומות.

24 דקות לקחו הערב לחיפאים, באצטדיונם הביתי, להיכנס למשחק. אחרי בליץ של 4 דקות, 3 הזדמנויות, וסמי אדג'יי אחד, חזרה חיפה לתנומה שהיא תפסה מאז זכתה באליפות הקודמת, ולא התעוררה.

אשדוד לא הסתגרה, אבל ידעה לסגור טוב את היריבה חסרת הדמיון והמעוף. גוסטבו בוקולי היה חלש, רוברטו קולאוטי נראה עייף, אולי ממשחקי הנבחרת, ויניב קטן לא נראה בכלל. יוסי מזרחי הציג צמד בלמים סולידי, גורה טל הסנגלי וכריסטיאן גונזאלס האורווגוואי, שידעו לסגור את הרחבה האשדודית. כתוצאה חיפה איימה בעיקר מרחוק, אבל מצאה אזרח מדינה זרה אחרת, סמי אדג'יי הגנאי.

דווקא טעות של אדג'יי, 20 דקות לסיום, סידרה לחיפה 3 נקודות. אדג'יי יצא גרוע לכדור, הדף אותו חלש, ואדורם קייסי נגח בקלילות לשער הריק. 0:1 לחיפה עם בישול של השוער היריב.

מכבי חיפה יוצאת השבוע למשחק בית בהולנד מול ליטקס לובץ'. יכולת יש לשחקנים שלה, הם כבר הוכיחו את זה. כדי לא לעוף מעוד מפעל אירופאי, מישהו פשוט צריך לכוון שעון מעורר, ולכמה שיותר מוקדם.

מחצית ראשונה

דקה 2: הולצמן מצא את עצמו לבד ברחבה, משך שמאלה מול קייסי ובעט מ-8 מטרים החוצה.

דקה 20: עוד הזדמנות, שוב פעם הולצמן. החלוץ הותיק פרץ בכח לרחבה ובעט כדור חלש שחלף על פני דוידוביץ' והתגלגל סמוך לקורה.

דקה 24: הזדמנות ראשונה לאלופה. בוקולי תיעתע באדיר טובול והעביר כדור ליניב קטן, שמ-16 מטר בעט חזק מעל המשקוף.

דקה 25: קואלוטי חטף מההגנה ובעט חזק מ-19 מטר, אדג'יי קלט.

דקה 26: בוקולי חדר לרחבה בערמומיות, קיבל כדור ובעט בנגיעה, אדג'יי הדף לקרן. חיפה נכנסה לעניינים.

דקה 34: קטן התגבר על כריסטיאן גונזאלס, בעט מ-9 מטר חלש, אדג'יי קלט ללא בעיות.

דקה 37: דירסאו הפציץ כדור חופשי מ-20 מטר, אדג'יי הדף.

מחצית שנייה

דקה 56: קטן בעט מחוץ לרחבה, ישר לידיים של אדג'יי.

דקה 57: עידן שריקי בעט מהאויר מ-15 מטר, דוידוביץ' הדף לקרן.

דקה 66: יוסי אופיר הימר על בעיטה מרחוק, שלא הייתה רחוקה מהמסגרת.

דקה 70: גול! סמי אדג'יי שהיה מצוין עד לדקה זו, יצא בצורה גרועה, הדף את הכדור היישר לאדורם קייסי, שנגח את הכדור פנימה. 0:1 לחיפה.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי (אייל משומר 67), רפאל אולארה, דקל קינן, אדורם קייסי, חיים מגרלשוילי (מאור מליקסון 46), שאבייר דירסאו, גוסטבו בוקולי, אנדרסון שאבייר (רביד גזל 32), יניב קטן, רוברטו קולאוטי.

מ.ס. אשדוד: סמי אדג'יי, אמיר אלקריף, גורה טל, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, עידן מליחי (שי רביבו 82), אייל אלמושנינו (מנור חסן 58), דוד רביבו, יוסי אופיר, עידן שריקי (ינון ברדה 78), שי הולצמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ליטקס ניצחה בליגה הבולגרית (רומן רוזנבלט, מערכת וואלה!)

במכבי חיפה נשמו לרווחה אחרי הניצחון הראשון העונה, למרות שהיכולת שהציגו שחקני הקבוצה לא תספיק למשחק מול ליטקס לובץ ביום חמישי הקרוב.

הקבוצה תצא לניימיכן שבהולנד ביום שלישי הקרוב. הקשר, שאבייר אנדרסון נפצע בקרסול במהלך המשחק, במה שנראה כפציעה רצינית, אחרי שהוא נזקק לעזרתם של אנשי הצוות הרפואי של הקבוצה, על מנת להגיע לחדרי ההלבשה במחצית המשחק. רוברטו קולאוטי קיבל מכה חזקה בגב במהלך המחצית השנייה, אך חזר במהרה למשחק ולא מדובר במשהו רציני.

מחר ב-19:00 תחנוך הקבוצה את מתקן האימונים המשודרג בכפר גלים בטקס חגיגי שבו גם יוענקו מכוניות הונדה חדשות לשחקני הקבוצה. ליטקס לובץ' המתכוננת גם היא למשחק מול מכבי חיפה, ניצחה היום את קבוצת בוטב במחזור ה-5 של הליגה הבולגרית בתוצאה 0:2, כאשר את השערים כבשו מנולב וגנצ'ב. במשחק צפה מאמן קבוצת הנערים של מכבי חיפה, איתי מרדכי, שיחזור מחר לארץ ויעביר את רשמיו למאמן רוני לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully