וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין ירדה ללאומית

יואב ויכסלפיש

29.4.2006 / 20:50

הפסידה 1:0 למכבי פתח תקוה (סופו 71) וקיבלה את החותמת הסופית. שייע: "הגעתי לקבוצה במצב של מוות קליני"

שתי קבוצות שהיו עד לפני מספר שבועות בתחתית נפגשו היום (שבת) בפתח תקוה. אלא שמכבי המקומית ברחה משם מזמן, ואחרי 3 הנקודות שאספה היום, מקווה להגיע למקום הרביעי, שיכול להוביל לגביע אופ"א.

סכנין מצידה, ירדה ללא סטייל. הקבוצה המפורקת של שייע פייגנבוים לא שינתה את אדרתה מהתקופה האחרונה, והירידה הצפוייה שלה לליגת המשנה קיבלה את החותמת הסופית.

מהלך האירועים

דקה 17 - פטריק סופו התגבר בקלות על ההגנה של סכנין, אבל הבעיטה שלו פיספסה בקצת את המסגרת.

דקה 33 - סולי צמח בעט מרחוק, סמוך לעמוד.

דקה 37 - שוב סופו ניסה, הפעם מרחוק. הכדור פגש את הקורה.

דקה 71 - גול! פטריק סופו הנהדר כבש אחרי בישול יפה של רוביל סרסור. 0:1 לפתח תקוה.

דקה 74 - סופו באחד על אחד מול מאיר כהן, אבל הקמרוני החמיץ.

מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עמאר, מוראד מגמאדוב, קובי גנון, נאור פסר, סולי צמח, קלדיירה, כפיר אדרי, סלים טועמה, פטריק סופו (אורי לוזון 87), רוביל סרסור.

בני-סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח (שוקי נגר 75), סלאח חסארמה, גבע ברקאי, אלירן חודידה, באסם גנאים, נידאל חוג'יראת, חאלד חלאילה, אדריאן פיטו, פסקל קונדופוני, יניב אברג'יל (רמיק יז'רסקי 75).

גנאים: "מעולם לא ידעתי מה זה כישלון"

אחרי שירד סופית, אמר שייע פייגנבוים, מאמן סכנין: "פ"ת לא הייתה יותר טובה. עזבנו את השחקן לבד (סופו), בדיוק כמו בגביע מול הפועל ת"א. אני לא ראיתי נאיביות כזו בחיים שלי. בחצי הראשון תקפנו, הגענו לכמה מצבים. זה משחק שאתה מחפש את הגול האחד, אבל הם מצאו אותו".

"השחקנים רצו, נלחמו, עבדו על המגרש. יכול להיות שאנחנו לא ברמה מספיק גבוהה בשביל להישאר בליגה. באתי לכאן בגלל שהחולה היה במוות קליני, עשיתי את המקסימום, אבל כנראה שזה לא עזר".

"ברור שרצינו לנצח, אם כי בסופו של דבר ירדנו, אני עצוב בשביל הקהל הגדול של סכנין. היום מעטים הגיעו, ולא רק היום, אלא במשך כל התקופה האחרונה. יש כאן איזה משהו שאולי אני לא יודע. ליבי איתם. חבל על הקהל, לא על אף אחד אחר".

מאזן גנאים : "מעולם לא ידעתי מה זה כשלון. פעם ראשונה שאני יורד ליגה ב-13 שנים בקבוצה. זה עצוב, כואב, לא נעים, אבל צריך להסתכל קדימה על מנת שהקבוצה תחזור כמה שיותר מהר. אני רוצה להזכיר לכולם שבתחילת העונה בכיתי לכל העולם שאין לנו כסף לפתוח את העונה. אם גאידמק לא היה תורם 400 אלף דולר לא היינו פה היום".

על סוגיית עבאס סואן הפצוע, שלא הגיע לצפות במשחק אמר גנאים: "הוא שחקן והוא חופשי לעשות מה שהוא בוחר".

גיא לוזון: "אמתרי לשחקנים במחצית שמשחק צפוף פורצים ב-3 דרכים. הנעת כדור, הוצאת חוץ מהירה, או מבצע אישי. כבשנו את השער שלנו במהלך משולב של הנעת כדור ומבצע אישי, ואני שמח מאוד על כך. אין הבדל גדול בין הקבוצה הזו לקבוצות של השנתיים האחרונות. אנחנו רוצים לנצח כל משחק. נעשה סיכומים ב-14 במאי. כרגע אנחנו לא מסתכלים לא על אופ"א ולא על האינטרטוטו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully