וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצהוב עושה להם טוב

22.4.2006 / 21:31

אחרי 502 דקות ללא שער, אסי בלדוט כבש את ה-0:1 של בני יהודה על מכבי ת"א, שמתרחקת מאירופה. דריקס: "פישלנו היום כמו בכל העונה"

בני יהודה קיבלה את הקבוצה הנוחה ביותר שיכלה לבקש כדי להתאושש אחרי ארבעה הפסדים רצופים - מכבי ת"א. הכתומים מהשכונה חגגו על האין הגנה של טון קאנן בדקות האחרונות, ושער של אסי בלדוט בדקה ה-83 העניק להם שלוש נקודות, שייצבו אותם במקום הרביעי. בני יהודה תגיע במצב רוח מצוין לחצי הגמר ביום רביעי מול מכבי חיפה.

מנגד, הצהובים הגיעו באופוריה אחרי הניצחון המקרי על בית"ר ירושלים בשבוע שעבר, ועלו בהרכב התקפי במיוחד, על גבול חוסר האחריות. מכבי עלתה ללא קישור הגנתי, ובדקות האחרונות זה התנקם בה. פיליפ סולומון והצוות שלו, שצפו במשחק, הבחינו שיש להם עוד הרבה מאוד עבודה כדי לשקם את האימפריה הצהובה.

מהלך המשחק

דקה 9 - אלי אברבנאל שלח כדור מצוין למשה ביטון, שפרץ במהירות אך בעט מזווית קשה לידיים של שטראובר. בלדוט שלח את הריבאונד לשמים.

דקה 11 - הרמה יפה של ברקוביץ' הסתיימה בנגיחה של דמיטרדזה משלושה מטרים לקורה.

דקה 19 - ראובן עובד במסירה יפה השאיר את אסי בלדוט לבד, שמ-16 מטר בעט חזק ליד הקורה.

דקה 27 - דוארטה חטף כדור בתוך הרחבה, עבר את אניימה, אבל לא הצליח להעביר כדור רוחב.

דקה 35 - ארז מסיקה במצב נוח ממסירה של ברקוביץ' בעט חזק מ-16 מטר, אניימה הצליח להדוף בקושי.

דקה 52 - כדור נהדף מחוץ לרחבה אל רגלי אסי בלדוט, ששלח וולה אדיר ברגל שמאל לעבר השער. שטראובר הדף בקושי.

דקה 58 - מסירות מהירות השאירו את לירן כהן בד, שבעט חזק מ-20 מטר. הכדור עבר ליד שערו של אניימה.

דקה 68 - אבי נמני נגח חזק כדור קרן, דג'אני מציל מהקו.

דקה 72 - אלי ביטון מסר כדור מצוין לעובד, שבעט משלושה מטרים. שטראובר הדף בצורה אינסטינקטיבית.

דקה 83 - גול! דקה אחרי שנפסל גול לבני יהודה, היתל שוב אלי ביטון באגף הימני של מכבי, ומסר כדור רוחב מצוין לבלדוט, שהכניע את שטראובר. 0:1 לבני יהודה.

הרכבי הקבוצות:

בני יהודה: וינסנט אניימה, איציק עזוז, יאיר אזולאי, ארנסט אטצ'י, רוני גפני, אימורו לוקמן (קובי דג'אני, 29), הוויה קובצ'ביץ', אסי בלדוט, אלי אברבנאל (אלי ביטון, 72), ראובן עובד, משה ביטון (ברק בדש, 90).

מכבי ת"א: לירן שטראובר, יובל שפונגין, אלווין בג'ירי (ליאור ז'אן, 46), אבי יחיאל, סאלם אבו סיאם, לירן כהן, ארז מסיקה, אבי נמני, אייל ברקוביץ' (ג'ובאני רוסו, 70), ז'וזה דוארטה (אופיר חיים, 74), גיורגי דמיטרדזה.

סולומון: "אהיה גאה לעבוד לצדו של גרנט"

ניצן שירזי נשמע מרוצה בסיום המשחק: "אנחנו אחרי תקופה קשה מאוד, ועל ניצחונות כאלה אומרים שהחיינו. ארבעה משחקים לא הבקענו, לא חיברנו יכולת ורצון, אבל היום הכל היה על המגרש, סוף סוף היינו קבוצה שמחה. אני שמח שבדיוק בזמן הנכון יצאנו מזה. הוכחנו היום שאנחנו מקום רביעי בצדק".

כשנשאל אם הוכיח ללוני שהוא ראוי לאימון מכבי ת"א, אמר שירזי: "אני צריך להוכיח רק לדמאיו ולמגן. אני עובד בבני יהודה, וההתעסקות בי היתה לא במקום. צריך להתעסק רק בבני יהודה".

פיליפ סולומון, המנהל הבא של מכבי ת"א, ציין בסוף המשחק כי יקיים מסיבת עיתונאים ביום שני, שבה הוא ולוני ידווחו על כוונות המועדון לעונה הבאה. בסיום אמר איש העסקים היהודי-צרפתי: "רולאן קורביס בא לראות כדורגל ישראלי. הוא רוצה לאמן את מכבי, אבל עדיין לא החלטנו בנשוא. אברהם גרנט, בשבילי ובשביל הרבה אירופים, הוא מאמן שעשה הרבה בשביל הכדורגל הישראלי, ולא הפסיד לנבחרות כמו שוייץ, צרפת ואירלנד. אהיה גאה לעבוד לצדו.

"נותרו לי וללוני עוד כמה נושאים ללבן, אבל כעיקרון רוב הפרטים סגורים. כמובן שארצה לקנות את המועדון אחרי 3 העונות, אבל אי אפשר לדעת מה יקרה עד אז. ניסינו לקנות את מכבי כבר לפני 8 עונות, כי זו הקבוצה הישראלית הכי מוכרת באירופה בזכות הכדורסל. ברנארד טאפי הוא חבר שלי, אבל לא תהיה לו שום מעורבות בעסקה. הוא רק יעזור לי וייעץ לי".

טון קאנן: "אמרתי לשחקנים שהניצחון מול בית"ר ירושלים יתברר כחשוב רק אם לא נפסיד היום, כי אז נישאר קרובים למקום הרביעי. קרו דברים במשחק שלא ידעתי מהיכן להתחיל לתקן אותם. בני יהודה שיחקה בלי קישור, והיה לנו יתרון עליהם במרכז השדה. בשבוע שעבר הבקענו משני מצבים, והיום היו לנו 8-9 מצבים מצוינים, לא כבשנו וקיבלנו גול טיפשי. לא הייתה את אותה רוח לחימה מהשבוע שעבר. לוני ערך איתי שיחה ביום ו' רק בגלל הפרסומים בתקשורת. הוא הבטיח לי שאהיה הראשון שידברו איתו כשיתקבלו החלטות לגבי העונה הבאה".

אלי דריקס: "החמצנו הזדמנות להתקרב למקום שיכול להוביל לגביע אופ"א. פישלנו היום כמו שפישלנו בכל העונה. אני אמשיך בתפקיד שלי ואתעסק בעניינים אדמיניסטרטיביים. פיליפ סולומון יחליט לגבי המאמן. בין ג'ובאני רוסו לאבי יחיאל התפתח ויכוח בלהט המשחק, אבל הם נרגעו ולחצו ידיים, ומבחינתי הסיפור הסתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully