וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר יחליט ב-24 השעות הקרובות אם להתפטר

31.3.2006 / 17:58

אחרי ההפסד הביתי 1:0 של נצרת עילית להפועל פ"ת, הקהל רוצה את ראש המאמן. מנכ"ל המועדון: "הכיוון שלו זה לעזוב"

"אין מה לסכם את המשחק, היינו צריכים לנצח כדי להישאר בליגה, ולא עשינו את זה", אמר איוניר. "בהתקפה מתפרצת הם הבקיעו שער והכריעו את המשחק, שהיה ברמה נמוכה מאוד. להם יש שחקן שיכול להכריע משחק, ולנו לצערי אין כזה".

אחרי הירידה לחדרי ההלבשה, החלו השחקנים האורחים לחגוג בשירה אדירה. "היום נשארנו בליגה", אמר דניאל היידמן. "אנחנו מאושרים, עשינו את מה שהיינו צריכים".

גם אורי אוזן היה מבסוט עד הגג. "המטרה הייתה קודם כל לא לספוג", הסביר. "עמדנו בה ושער הניצחון היה בונוס גדול שמשאיר אותנו בליגה.

המאמן המנצח, ניר לוין, נתן קרדיט לחניכיו. "שיחקנו משחק טקטי, השחקנים מילאו את ההוראות על הצד הטוב ביותר", אמר. "נמשיך להילחם, ואני מקווה שנבטיח את ההישארות הרבה לפני הסיום".

שרון קשב מספורט 5 מוסיפה:

"הכיוון שלו זה לקחת אחריות ולעזוב", אמר מנכ"ל הקבוצה יניב כהן. "הוא עכשיו מתלבט וצריך לקבל החלטה ב-24 השעות הקרובות".

"אמרתי גם למוטי וגם לשאר חברי ההנהלה שאני לא מאמין שאם הוא יעזוב יהיה טוב יותר", הסביר כהן, "אני חושב שהוא חייב להישאר. במצב הנוכחי אין אף אחד כמו מוטי שמכיר את המערכת ויודע בדיוק מה הקבוצה צריכה עכשיו. אני חושב שאם לקבוצה יש סיכוי להישאר בליגה, והסיכוי שלה הוא עדיין טוב מאוד, זה יהיה רק אם מוטי יישאר".

"זעזוע יהיה בכל מקרה, אולי נשלח שחקנים הביתה", הוא הוסיף, "אבל אני מקווה שהזעזוע יהיה עם מוטי ולא יבוא מהצד שלו". בנצרת עילית מדגישים כי אין במועדון לא הכינו שום תכנית מגירה במקרה שהמאמן יחליט לעזוב את המועדון וכי אין שמות של מועמדים אחרים לתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully